Maxihan voisi hyvinkin vetää riskillä setuppien suhteen, kun ei mm-kamppailusta tarvi huolehtia. Lisäksi Mclareneita vastaan voi hyvin käyttää kyynärpäitä, kun he taas miettivät mm-kamppailua.Nyt kinostaa Maxin aero setuppi. Sen verran pitkä suora, jossa pääsee ohi hyvillä huipuilla, mutta myös helppo puolustaa sijaansa, jos muilla ei ole samaa kulkua edes DRS:llä.
Samaa mietin, että vaikka on tälläinen rata, niin paljon nopeita alueita. Saattaa hyvinkin toimia täälläkinNyt kinostaa Maxin aero setuppi. Sen verran pitkä suora, jossa pääsee ohi hyvillä huipuilla, mutta myös helppo puolustaa sijaansa, jos muilla ei ole samaa kulkua edes DRS:llä.
Jaahas, vedetään niin pienen downforcen takasiivellä, että "normaalilla" etusiivellä auto olisi aivan liian yliohjaava.Reb Bullilla on uusittu auton lattiatunnellia ja uusi etusiiveke, jossa on pienennetty camber-kulma. Pyritään vähentää etusiivekkeen aiheuttamaa kokonaiskuormaa ja auttamaan auton tasapainossa matalan ilmanvastuksen ja downforcen radalla.
Ei taida Tsuki nähdä näitä osia kuin ajaessaan Maxin varikkoboksin ohi.Jaahas, vedetään niin pienen downforcen takasiivellä, että "normaalilla" etusiivellä auto olisi aivan liian yliohjaava.
Ettei nyt Tsukilla sattuisi taas leukaan...![]()
Joo, Juki ajelee jollakin b-luokan RB:llä joka on Racing Bulliakin huonompi auto.Ei taida Tsuki nähdä näitä osia kuin ajaessaan Maxin varikkoboksin ohi.
Radassa paljon Miamin luonnetta, sikäli voi McLarenitkin mennä maisemaan.Voi kyllä pitää jopa ennakkosuosikkina kisaan.
ihan hauska rata, mutta yksi suora sitten kisassa on kriittinen.
Toi pitkä suora ja toinen DRS asettaa kuitenkin sen, että mennään pienellä siivellä, vaikkei ole nopein ratkaisu aika-ajoon. Ihan eri setupit on autossa Bakussa, verraten Miamiin.Radassa paljon Miamin luonnetta, sikäli voi McLarenitkin mennä maisemaan.
Se ei ole kuva vaan twiittiupoke. Kuva aukeaa kokonaisuudessaan twiittien avaamalla.Hallin kuvassa ei näy ylimmän rivin siivet.
Jotenkin korostuu se, että muilla talleilla hyvät kisat molempien kuskien osalta ovat olleet vähissä. Mersun Kanadan kisa tässä suhteessa paras, kun maksimit jäivät kolmen pisteen päähän. McLarenit tuloksista poistamalla ainoa kaksoisvoitto olisi ollut Ferrarilla Itävallassa.McLaren voi varmistaa valmistajien mestaruuden sunnuntaina Azerbaidzhanin GP:ssä, kun kautta on vielä jäljellä seitsemän kilpailua. TÄMÄ ON TÄYSIN YLIVALTAISTA.