No tämä vanheni hyvin.Max tulee kyllä melko varmasti taistelemaan paalusta ja gp-voitosta jos/kun saavat setupin paremmaksi.
Onneksi tallikaveri näytti kuinka hyvin potentiaalia löytyy Red Bullilla.Ei vittu, nyt siellä on melkein 20 ylivoimaista superautoa radalla. Maxilla levis pää ja keskikauden taantuma yhdellä kertaa
Ei ole Tsunodalle tuokaan kyllä mitään todellista 'normihoodia'. Ei edes vaikka niin huonosti on mennytkin tänä vuonna. Kisa on muutenkin kyllä edessä vasta sunnuntaina. Viime vuonna Verstappen ajoi toki erinomaisesti, mutta sadetta toki tarvitaan ja kolareitakin apuun tarvittaessa.Ei vissiin Red Bullin päivitykset sitten paljon iloa tuonut kun Verstappen tippunut Tsunodan normihoodeille. Eipähän tarvii tänä viikonloppuna analysoida miten Red Bull on paras auto.
Uskottele vaan itsellesi että RB on parempi auto.Ei vissiin Red Bullin päivitykset sitten paljon iloa tuonut kun Verstappen tippunut Tsunodan normihoodeille. Eipähän tarvii tänä viikonloppuna analysoida miten Red Bull on paras auto.
Pari vuotta sitten Marina Bayn kilpailussa Max Verstappenin ollessa 11:sta ja Sergio 'Checho' Perezin 13:sta ja tätä ennen peräti Sochissa 2018 oli viimeistä edellisin molempien Red Bullin kuljettajien jääminen ykkösosioon Max Verstappenin ollessa 11:sta ja Daniel Ricciardon ollessa 12:sta ja näillä vielä lähtöruudut huononivat entisestään kiitos mitä mielikuvituksellisimpien lähtöruuturangaistusten tai teknisten osien laittomien vaihtojen, pudottamisten kuten hyvitystenkin myötä sijoille 18 ja 19 järjestyksessä Ricciardo-Verstappen.Max jäi edel. kerran q1-osioon Sotshissa 2021. Milloin viimeksi molemmat RB:t jäivät q1:seen?
He jäivät silloin kymmenen kuskin q3-osion ulkopuolelle. Viittasin avausosioon eli 15 nopeimman ulkopuolelle.Pari vuotta sitten Marina Bayn kilpailussa Max Verstappenin ollessa 11:sta ja Sergio 'Checho' Perezin 13:sta ja tätä ennen peräti Sochissa 2018 oli viimeistä edellisin molempien Red Bullin kuljettajien jääminen ykkösosioon Max Verstappenin ollessa 11:sta ja Daniel Ricciardon ollessa 12:sta.
Vastaan itselleni. Viimeksi Japanin gp:ssä 2006 on molemmat Red Bullin kuljettajat jääeet q1-osioon. David Coulthard lähti 17. ruudusta, Robert Doornbos 18. ruudusta.He jäivät silloin kymmenen kuskin q3-osion ulkopuolelle. Viittasin avausosioon eli 15 nopeimman ulkopuolelle.