Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Tälläistä se tulee olemaan varmasti lähes koko vuoden. Oppirahat on jokaisen maksettava.
Toyota oli edellinen täysin tyhjästä luotu talli ja silloin laitettiin miljardi rahaa ja ajeltiin testiautolla poskettomasti, jo ennen ekaa kauden alkua. Haasia en ehkä lue sinänsä samalle viivalle, kun auto tuli, Ferkun osia lukuunottamatta, Dallaralta, vaikka sinänsä sekin uusi oli, mutta ei rake tanut otse autoa.
Pitkä tie on Cadillacilla edessä, ennen sen ihmeempiä tuloksia
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Antonelli meni tänään taas kovaa. RBllä oli paljon omituisia ongelmia; motti hyytyi kummallakin 3.mutkassa, Maxin penkki päin persettä, mutta Max ajoi sinänsä ihan hyvän ajan mediumeilla ja oli vissiin jopa pehmeillä ajellutta Russelia nopeampi.
Ferkulla riittää hommaa tasapainon kanssa ja Mäkki oli luistelustaan huolimatta taas hyvin nopea
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Cadillacin me o töyssyjen yli, on kuin jollain vanhalla Datsun 100A:lla, enemmän ilmassa, kuin kosketuksessa rataan
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Montoyaa on hieno kuunnella, kun löytää hyvät mutkat ja on itsekin niin innoissaan eri autojen suorituskyvystä
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
758
Sanokaa mitä sanotte, mutta meikäläiselle tää rata on aina ja ikuisesti A1-Ring. Ja toinen juttu sitte niin mun makuun jotenkin liian lyhyt rata. Tai ei kai siinä muu häiritse mitenkään mutta kun kisassa on koko ajan kierroksella ohitettavia ja sitte jengi menee varikolle niin puoli kierrosta meni siinä. No joo, makuasiota.

Tietysti sit sekin että kun vedetään talla pohjassa ja sitten aina tiukka jarrutus ja se on tietysti tosi tarkka ne jarrutukset koska vaikuttaa koko kierrosaikaan kun se kumuloituu aina seuraavalle suoralle potenssiin X jos ei osunut lankulle niinsanotusti.

Ja tullaan kait taas näkee semmosia divebombeja kuin aina ennenkin. Mieleeni tulisi mainita niin monia törkeitä että en aio edes aloittaa. Niihin liittyvät kaikki mestaruuksia voittaneet kuljettajat ja monet monet muut.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
12183
Sijainti
Helsinki
Itsekin opin sen tuntemaan A1-Ringinä, vasta luettuna f1-kirjallisuutta huomasin, että se oli tilketty versio Österreichringistä. Kolmosmutkassa voi oikeastaan ohittaa ja mutkissa 1. ja 10. voi pilata kierroksensa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
12183
Sijainti
Helsinki
Aika-ajot ovat alkamassa Itävallan Spielbergissä. Sää on aurinkoinen, joten katsojat ovat ehkä levittäneet aurinkorasvaa ja laittaneet jälkikasvuille hatut päähän. Mersukakiskko George William Russell ja Andrea Kimi Antonelli ovat vedonlyöjien suurimmat suosikit paalupaikalle. Tämä tietää heitä veikanneille joko pieniä tai suuria voitonpalautukisia. Varikon valo on vaihtunut vihreäksi ja Q1-osio käynnissä.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
16312
Aika-ajot ovat alkamassa Itävallan Spielbergissä. Sää on aurinkoinen, joten katsojat ovat ehkä levittäneet aurinkorasvaa ja laittaneet jälkikasvuille hatut päähän. Mersukakiskko George William Russell ja Andrea Kimi Antonelli ovat vedonlyöjien suurimmat suosikit paalupaikalle. Tämä tietää heitä veikanneille joko pieniä tai suuria voitonpalautukisia. Varikon valo on vaihtunut vihreäksi ja Q1-osio käynnissä.
Näin on. Viimeksi katsottaessa McLarenin Lando Norris ainakin suoritti vahvasti ja Ferrarin Lewis Hamilton kiilasi Norrisin ja Red Bullin Max Verstappenin väliin toiseksi hollantilaisen jäädessä kolmanneksi!

Red Bullien sijoitus voi vielä huonontua, mutta ei välttämättä paljoakaan enää kiitos kotiradan, näillä näkymin vallan erittäin mittavien päivitysten ellei sitten jotakin vain jätetty niistä sivuun ja kun ei toisaalta muilta talleilta Mercedeksen jälkeen vain ole odotettavissa mitään sellaisia 'huipputallien' edelle meneviä aikoja kovastakin yrityksestä huolimatta.

Viimeisen harjoituksen aikoihin tulikin katsottua tosiaan sillä kertaa koko lähetys välikommentteja ilman.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
16312
Sanokaa mitä sanotte, mutta meikäläiselle tää rata on aina ja ikuisesti A1-Ring. Ja toinen juttu sitte niin mun makuun jotenkin liian lyhyt rata. Tai ei kai siinä muu häiritse mitenkään mutta kun kisassa on koko ajan kierroksella ohitettavia ja sitte jengi menee varikolle niin puoli kierrosta meni siinä. No joo, makuasiota.

Tietysti sit sekin että kun vedetään talla pohjassa ja sitten aina tiukka jarrutus ja se on tietysti tosi tarkka ne jarrutukset koska vaikuttaa koko kierrosaikaan kun se kumuloituu aina seuraavalle suoralle potenssiin X jos ei osunut lankulle niinsanotusti.

Ja tullaan kait taas näkee semmosia divebombeja kuin aina ennenkin. Mieleeni tulisi mainita niin monia törkeitä että en aio edes aloittaa. Niihin liittyvät kaikki mestaruuksia voittaneet kuljettajat ja monet monet muut.
Itselleni se on vastaavasti Österreichring tai nk. Neue Zeltweg. Oli tosiaan pidempi kun periaatteessa ikään kuin samat, hieman muutetut ja lyhennetyt seuraajansa.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
3315
Tätä kai voi Valelle pitää jo melkeen onnistumisena kun tuli vaan kymmenyksen verran tukkaan Pereziltä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6796
Mukava nähdä, että Red Bullin kakkoskuskikin on ajanut tällä kaudella pitkästä aikaa ihan kelvollisesti. Ainakin nyt toistaiseksi.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9283
Sijainti
Vantaa
Ottaakohan Russell penaltia kun ajaa keltaiset päällä paalulle. Tottakai voi hidastaa hiukan, mutta eihän tuo nyt tarpeeksi ollut.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
3315
Eiköhän se hylätä. Selostuksessa sanoivat että ei tuplakeltaiset ollut datan mukaan vielä päällä, eikä näkynyt esim ratissa, mutta eiköhän tuossa merkkaa lopulta se että kuitenkin radan varressa vilkkuivat
 
Ylös