Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2806
20.0 Russelin ensimmäisen kierroksen kolmossektori, 20.0 keltaisten lippujen alla. Ja tosiaan sähkö vain loppui suoralla, tuskin siis nosti yhtään enempää
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
3310
Eipähän tämä ensimmäinen kerta ollut. Hassu linjaus toki että minimaalinen nosto riittää keltaisten aikana.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6940
Russel pääsi pois tutkinnasta
Sky'n selostamon mukaan sarjan virallisessa tapahtumavirrassa lukee, että molempien Mersujen kierrosajat on peruttu tuplakeltaisten vuoksi, mutta tuloslistalla hän on edelleen kärjessä.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
12173
Sijainti
Helsinki
Maxin ulosajopaikassa heiluivat vain yhdet keltaiset ja tämä tuomariston mukaan oli kelpaava selitys Yrjöltä. Paalua ei pyyhitä pois.

FIA suosii Mersua. 😡
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9278
Sijainti
Vantaa
Sky'n selostamon mukaan sarjan virallisessa tapahtumavirrassa lukee, että molempien Mersujen kierrosajat on peruttu tuplakeltaisten vuoksi, mutta tuloslistalla hän on edelleen kärjessä.
Viaplayn studiossa taidettiin sanoa, että nosto oli riittävä ja paalu jää voimaan.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4682
Se nostiko vai ei ole mielestäni merkityksellistä, 3 sektorin aika ratkaisee minun mielestä jos oli nopein kaikista niin pakko hylätä...
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6791
Datasta voi näyttää, että Russell ajoi kyseisen minisektorin hitaammin, mutta jos noston tekee ennen jarrutusta, ajaessa mutkan kuitenkin kovaa läpi, niin joku saattaisi kysyä että toimiiko sääntö nyt ihan niin kuin pitäisi. Käsittääkseni keltaisten tarkoitus on kuitenkin ensisijaisesti lisätä turvallisuutta.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
1007
Datasta voi näyttää, että Russell ajoi kyseisen minisektorin hitaammin, mutta jos noston tekee ennen jarrutusta, ajaessa mutkan kuitenkin kovaa läpi, niin joku saattaisi kysyä että toimiiko sääntö nyt ihan niin kuin pitäisi. Käsittääkseni keltaisten tarkoitus on kuitenkin ensisijaisesti lisätä turvallisuutta.
Mielestäni on sääntöjen ja hyvien tapojen hengen vastaista parantaa aikaansa keltaisten aikana, mutta jos sääntö onkin jotenkin hölmösti muotoiltu niin kyllähän sitä pitää kuitenkin tuomariston noudattaa. Jos näin on, niin sääntö kaipaisi selkeyttämistä.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1835
No mikäpäs tässä, mielenkiintoinen lähtöjärjestys huomiselle.

Jatkossa sääntö kaivannee tarkennusta, ettei vastaavat tilanteet mene liian riskialttiiksi.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4682
Datasta voi näyttää, että Russell ajoi kyseisen minisektorin hitaammin, mutta jos noston tekee ennen jarrutusta, ajaessa mutkan kuitenkin kovaa läpi, niin joku saattaisi kysyä että toimiiko sääntö nyt ihan niin kuin pitäisi. Käsittääkseni keltaisten tarkoitus on kuitenkin ensisijaisesti lisätä turvallisuutta.
Keltaisen lipun vaikutusalue alkaa keltaisen lipun kohdasta ja loppuu seuraavaan vihreään lippuun, hidastaa pitää koko sektorilla ei millään minisektorilla...
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
755
no eiks Antti ollu parantamassa aikaansa myös. no, kabinettihommia taas. Eipä Ykä kisavauhdissa tahdo pysyä nykyään perässä.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6940
no eiks Antti ollu parantamassa aikaansa myös. no, kabinettihommia taas. Eipä Ykä kisavauhdissa tahdo pysyä nykyään perässä.
Anthony Davidson tuossa juuri teki analyysiä onboard-kameroista ja ilmeisesti Antonellin ajaessa mutkaan siellä on vilkkunut tuplakeltaiset mutta Russellin kohdalla ykköskeltaiset.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5788
Olipa aika lattea loppu, kun ielä suurimman osan vikat vedot.jäi kesken.

Kukaan ei kyllä tuuleta niin paljoa muiden epäonnelle, kuin Rus. Tuli myötähäpeän tunteita
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2806
Voi kyllä taas miettiä onko 0,1-0,2sek nosto noissa vauhdeissa yhtään mitään.

Noh katsellaan kun seuraavan kerran vastaavassa tilanteessa onkin öljyä radalla ja joku kolaa toisen niskaan.

GR ei tällä ainakaan lisää fanikuntaa kerännyt
 
Ylös