Tosta kello 18.21 alkaen.
Tosta kello 18.21 alkaen.
Nokka kohti MP-messuja vallan kohta lain.
Sinne jos teistä kurjista ihmisraunioista joku eksyy niin tulkaa moikkaamaan Triumphin osastolle. Esittelensiellä ensikauden nahkaisia ajohousuja.
Semmoinen aamu sitten, että eipä ollut auton akussa enää virtaa. Taidan kyllä lopettaa kokonaan tuollaiset autopelleilyt, kun ei näköjään ikinä onnistu.
Saas nähdä riemastuuko pomo kun kyselen mitä mieltä se on etäpäivästä.
edit: Kuten jonnekin liikennetoikkiin viisastelinkin, jos nyt läksisin julkisilla töihin olisin varmaan kymmenen maissa toimistolla.
Sehän se on tuo täällä valittu Focus. Akku on sen neljä vuotta vanha, että ehkä nämä pakkaset oli sitten sille liikaa.No voi per..
Mikäs huima kulkupeli se sulla olikaan?
Kun katselin netistä aamulla noita autojen 'huohotusjuttuja', niin jostain syystä niistä suurin osa liittyi Fordeihin ja taisipa olla juuri Focus... :dunno: Huohotus nyt ei taida sinun autoosi liittyä, mutta ongelma kuin ongelma.Sehän se on tuo täällä valittu Focus. Akku on sen neljä vuotta vanha, että ehkä nämä pakkaset oli sitten sille liikaa.
Eipä se akku kuitenkaan ole Focus. Tai edes Ford. :dunno:Kun katselin netistä aamulla noita autojen 'huohotusjuttuja', niin jostain syystä niistä suurin osa liittyi Fordeihin ja taisipa olla juuri Focus... :dunno: Huohotus nyt ei taida sinun autoosi liittyä, mutta ongelma kuin ongelma.
*huoh*autojen 'huohotusjuttuja'
No usein ongelma on se että akku ei ole missään vaiheessa täydessä latingissa. Näillä pakkasilla jotain 20 min automatkoja ja silloinkin on penkin lämmittimet, lasinlämmittimet ja muut härpäkkeet päällä. Akku tyhjenee pikku hiljaa ja joku aamu ei enää starttaa. Olisi hyvä jos voisi nostaa akun yöksi sisälle lataukseen tai ylipäätänsä lataukseen.Sehän se on tuo täällä valittu Focus. Akku on sen neljä vuotta vanha, että ehkä nämä pakkaset oli sitten sille liikaa.
Ei tuo liity foordiuteen lain. Neljä vuotta vanha akku on käyttöikänsä päässä. Kuluva osa kuten vaikka jarrupalat. Vaihtoon vaan.Sehän se on tuo täällä valittu Focus. Akku on sen neljä vuotta vanha, että ehkä nämä pakkaset oli sitten sille liikaa.
Onko lohkolämppäriä?Eipä se akku kuitenkaan ole Focus. Tai edes Ford. :dunno:
No ei neljä vuotta vanha akku ole edes vielä puolessa välissä. Mä ole ikinä vaihtanu alle 8-vuoden ikästä akkua. Tällä hetkellä autossa (Mazda 6) on alkuperäinen akku, vuosimallia 2004 ja kyllä se vielä aamulla hyvin käyntiin hörähti.Ei tuo liity foordiuteen lain. Neljä vuotta vanha akku on käyttöikänsä päässä. Kuluva osa kuten vaikka jarrupalat. Vaihtoon vaan.
Ihan totta, vaikka itsellä yleensä se keskivertomatka onkin 45 min. Ei se siinä ehdi kuitenkaan latautua.No usein ongelma on se että akku ei ole missään vaiheessa täydessä latingissa. Näillä pakkasilla jotain 20 min automatkoja ja silloinkin on penkin lämmittimet, lasinlämmittimet ja muut härpäkkeet päällä.
Jep, tuli kuittaus etäpäivälle, joten päivä pitää sisällään auton akun ostoa ja ihania töitä siinä lomassa.Andy sanoi:Ei tuo liity foordiuteen lain. Neljä vuotta vanha akku on käyttöikänsä päässä. Kuluva osa kuten vaikka jarrupalat. Vaihtoon vaan.
Eikä etäpäivä ole huono vaihtoehto ollenkaan. Usein silloin saa enemmän aikaiseksi, kuin työpaikalla.Jep, tuli kuittaus etäpäivälle, joten päivä pitää sisällään auton akun ostoa ja ihania töitä siinä lomassa.
Tärkeimpinä töinäsi voisit käydä kuittaan venttisvoittosi ja ilmiantamassa kolme sanaa.Ihan totta, vaikka itsellä yleensä se keskivertomatka onkin 45 min. Ei se siinä ehdi kuitenkaan latautua.
Jep, tuli kuittaus etäpäivälle, joten päivä pitää sisällään auton akun ostoa ja ihania töitä siinä lomassa.
Kettu kuittaa.Tärkeimpinä töinäsi voisit käydä kuittaan venttisvoittosi ja ilmiantamassa kolme sanaa.
Auto käynnisty, mutta ei liiku?Tässäpä yksi osittain etäpäiväilijä hyödyllisessä puuhassaan.