Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Runar ja Kyllikki sanoi:
Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Muista tarkastaa tuulen suunta, ja mennä silleen polttamaan että sauhu leijailee päiväkodin pihalle. Että lapset saa keuhkosyövän ja tuutuutupakkirullariippuvuuden.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Laitan suuhun perunalimppua kera juuston ja tomaatin. Ja huuhtelen maidolla alas.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ihan just juon kupillisen kahvia. Se on megapeipen tekemää (kahvinkeittimellä), joten odotettavissa lienee ruskehtavaa vettä. En aio silti urputtaa, hyödytöntä se olis tälläkin kertaa.
Meillä on nääks vähän erilainen mielipide siitä, minkä verran pitää laittaa kahvia jotta tulis suunmukasta kahvia.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mulla ei muuten oo tota kypärää enää, joka mulla on tuossa avatar-kuvassa.

Olen korvannut sen aikoja sitten Roof Boxerilla jossa "kiinteesti" paikallaan melko tummennettu iridium-visiiri. Muita kypäröitä mulla on Xpeedin lasikuituinen integraali kirkkaalla visiirillä, Schuberthin lasikuituinen avattava kirkkaalla visiirillä ja Highway Hawkin ämpärimuovinen halpisavo.

Schuberth on käyt. kats. myyty pois, kunhan ostaja saa raahattua rahat ja itsensä mun luokse ja hakee sovitun ostoksen pois. Pilkkahinnalla meni. Uus maksaa n. 400, mutta satasella annan sen kaverille.

Muille kolmelle onkin sitten edelleen käyttöä eri tilanteiden mukaan. Näistä tää Xpeed on melkein samanlainen kuin tuo AGV avatar-kuvassa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Ihan just juon kupillisen kahvia. Se on megapeipen tekemää (kahvinkeittimellä), joten odotettavissa lienee ruskehtavaa vettä. En aio silti urputtaa, hyödytöntä se olis tälläkin kertaa.
Meillä on nääks vähän erilainen mielipide siitä, minkä verran pitää laittaa kahvia jotta tulis suunmukasta kahvia.

Kippaa sinne kuppiisi sekaan salaa murukahvia kun mekapeipen silmä välttää!! :ahem: :ahem: Väkevöityy kummasti.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
312T4 sanoi:
Vaihdoin autoon rekisterikilven valot :ahem:
Vaihdoin autoon valon myös.. tosin vasemman ajovalon polttimon.. kyykähti jo Jyskälässä, mutta en saanut aikaiseksi vaihtoa (laiska paska). Nyt ajattelin käydä tupakoimassa ja huomenna voisi siivota auton sisältä ja ulkoa..

Ei mulla muuta.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ylen Sankia Priha sanoi:
huomenna voisi siivota auton sisältä ja ulkoa..
Voisin tunnustaa, että sain kulutettua sisäpesuun lähes yhden päivän. Joku kerta vielä siivoon tän kämpän yhtä hyvin!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
J.Heldenview sanoi:
Voisin tunnustaa, että sain kulutettua sisäpesuun lähes yhden päivän. Joku kerta vielä siivoon tän kämpän yhtä hyvin!
Se vienee sitten kuukauden työpanoksen :confused:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Rappukäytävässä oli iso kori kaneliomenoita ja kyltti yäpuolella jossa luki 'ota omppu ole hyvä'. Otin viis, ovat pirun hyviä
 
Ylös