Jere1983
Well-known member
Saari totesi taas muutamaan kertaan, että Michaelin ennätyksiä ei tule kukaan rikkomaan, aika rohkeesti sanottu kun Alonson nykytahdilla siinä ei kauaa mene.
Alonso saa vaikka pari vuotta urastaan hassata McLarenilla, mutta jos McLaren nousee (tai hän nousee parempaan talliin), niin varmasti niitä mestaruuksia tulee lisää vielä pari ainaskin, kun nuoruuden innolla menee vielä 10 vuotta.Jere1983 sanoi:Saari totesi taas muutamaan kertaan, että Michaelin ennätyksiä ei tule kukaan rikkomaan, aika rohkeesti sanottu kun Alonson nykytahdilla siinä ei kauaa mene.
Millä tahdilla? Eipä tuo sen tahti ole vielä lähelläkään Schumin ennätyksiä. Ja Alonso vaihtaa nyt tiimiä ja aloittaa kaiken "alusta"....Jere1983 sanoi:Saari totesi taas muutamaan kertaan, että Michaelin ennätyksiä ei tule kukaan rikkomaan, aika rohkeesti sanottu kun Alonson nykytahdilla siinä ei kauaa mene.
Schumi oli tuplamestari 26v, Alonso näillä näkymin 25v:wink:patriot sanoi:Millä tahdilla? Eipä tuo sen tahti ole vielä lähelläkään Schumin ennätyksiä. Ja Alonso vaihtaa nyt tiimiä ja aloittaa kaiken "alusta"....
Alonsollahan on itseasiassa 1,5 vuoden kaula Lets kattellaan.. Eiköhän me saada nauttia Alonson otteista vielä tosi kauan.. tai sitten pistää pillit pussiin, kun juttujen perusteella ei ajaisi intohimosta vaan koska se on hänen työtään.Bleu sanoi:Alonso on nyt hieman päälle 25-vuotias ja hänellä on kasassaan 15 voittoa.
Iän puolesta vertailu on sikäli vaikeaa, että näiden kahden syntymäpäivät ovat aivan eri aikaan (Schumilla tammikuussa, Alonsolla heinäkuussa).
Schumilla oli kauden 1994 jälkeen kymmenen voittoa.
Ja kyllähän Schumikin vaihtoi tiimiä ja aloitti kaiken alusta, aivan kuten Alonsokin. McLaren tällä kaudella ja Ferrari 1995 ovat olleet aika lähelle samaa tasoa verrattuna kärkitalleihin.
VieJanne A. sanoi:Pulkkinen just ulostusruudussa: "Näyttääkin todennäköiseltä että Kovalainen aloittaa F1-hommansa maailmanmestari tallissa numerolla 1 tai 2". Watö?. Eiks Fernando mestaruuden voittaessaan vie sen numeron Mäkille?...
Minut kyllä yllätti tuo Schumin toisen stopin ajankohta. Ensimmäisillä stopeilla eroa oli kolme kierrosta ja toisilla vain yksi. Eikä Schumin ensimmäinen stoppi ainakaan lyhyempi ollut. Tankkausaikoja en muista ulkoa, kokonaiskesto oli kuitenkin Schumilla vajaan sekunnin pidempi.kouvotsvoni sanoi:Katsoin uusintaa. Alonson vika stoppi oli normaali, perään tuli Schumi ja teki yhtä pitkän stopin (7.4s muistaakseni), ja siihen Salo sanoi, jotta taisi olla bensaa tankissa, kun oli niin nopea stoppi Salohan voisi mennä suunnittelemaan Brawnin kaveriksi hyviä varikkostrategioita.
Tästä lähetinkin katkeraa palautetta maikkarille aika-ajon aikana.Lonso_567 sanoi:Koittaisi Oskari jo saada nuo sisään- ja ulostulokierrokset oikein päin. Yleensä sanoo juuri väärin päin, mutta joskus harvoin sitten on omat pullansa sekaisin sanomalla oikein päin.
Sisääntulokierros = varikolle paluu!
Ulostulokierros = varikolta lähtö!
Kyseessä ei ole mikään sisärata jossa varikko on ulkona...
Sisääntulokierros-Saari! :frank: Saari ei ole saanut päästää sisälle vai mikä on?Gessle sanoi:Saari ei vissiin nyt yhtään kato kuvaa, kun ei huomaa, kun tulee porukkaa tulee viivan yli... Livetimeing:ssä viivettä?
Ja ne sisääntulokierrokset :mad_old:
Siis eikö sisääntulokierros ole se, kun tullaan varikolle, vai oonko mä missannut jotain? Mutta tästä on taidettu keskustella täällä jo vaikka kuinka...jupla sanoi:Sisääntulokierros-Saari! :frank: Saari ei ole saanut päästää sisälle vai mikä on?