Toi on ihmetyttänyt jo pitkään. Toinen vaihtoehto on se, että ihmetellään miksi joku kärkikuski, tai sitten Pedro, ajaa Trullijunassa :yuck: kaksi sekuntia hitaampia aikoja kuin kärki, tai siis lähinnä se ettei tajuta, että ne hitaammat ajat johtuu siitä jonosta.jupla sanoi:Sitten sanovat "Kimi ajaa jatkuvasti nopeampia kierroksia kuin edellä ajava", kun painelevat ihan peräkkäin kierroskaupalla.
Jos ei tule, niin en aio ostaa "F1-korttia" jos Oskari jatkaa selostajana. Sen verran ottaa sen jutut päähän.Bowser sanoi:Riippumatta siitä kuka formuloita selostaa ensi kaudella, niin toivottavasti nyt digilähetysten aikakaudella tulee jo pitkään kaipaamani mahdollisuus, että katsoja voisi kaukosäätimellä laittaa selostusäänen off-asentoon ja kuunnella pelkkää autojen pauhaamista.
no ei todellakaan. Pikemminkin viimeisetkin "Kyllösen-ajan" muistomerkit pitäisi tuolta saada pois (=Mustakari).Pasi73 sanoi:MTV3:lla olisi nyt kova liike palkata siihen hommaan Kyllösen Matin... itse voisin luvata tässä ja nyt, jos Matti tuloo niin mä ostan kortin ihan varmasti.
Ihmetyttää miten noinkin kauan kisoja kiertänyt ja formuloita seurannut voi olla noin tyhmä. Erkki ei tajua kilvanajosta yhtikäs mitään. Toistelee vain itsestään selvyyksiä mitä isotpojat on varikolla kertonut.Jere1983 sanoi:Toi on ihmetyttänyt jo pitkään. Toinen vaihtoehto on se, että ihmetellään miksi joku kärkikuski, tai sitten Pedro, ajaa Trullijunassa :yuck: kaksi sekuntia hitaampia aikoja kuin kärki, tai siis lähinnä se ettei tajuta, että ne hitaammat ajat johtuu siitä jonosta.
Eilinen kisa oli aivan käsittämätön suoritus. Varsinkin Ekin rengasepisodi, auto lähtee hirveään sladiin, osuu kanttariin ja vasta siinä vaiheessa menee rengas, right.
No harrastihan Kyllönenkin noita samoja asioitaPasi73 sanoi:Itse taas en pidä Saaren ja Tuomisen asenteesta... jotenkin neitimäistä touhua ja ne yrittää jatkuvasti esittää jotain fiksua jollain nippelitiedolla. Esim. mitä helkuttia mä teen sillä tiedolla miten lausutaan Klien oikein? :nope:
Juuri näin. Maksuformula on Maikkarille tuhoon tuomittu yritys jos Saari jatkaa. Kyllönen sen sijaan takaisi menestyksen. :ahem:Pasi73 sanoi:Jos ei tule, niin en aio ostaa "F1-korttia" jos Oskari jatkaa selostajana. Sen verran ottaa sen jutut päähän.
MTV3:lla olisi nyt kova liike palkata siihen hommaan Kyllösen Matin... itse voisin luvata tässä ja nyt, jos Matti tuloo niin mä ostan kortin ihan varmasti.
No ei totisesti. Sen sijaan Keke on puhunut toisinaan ihan omiaan ja ollut kisatilanteissa kuutamolla. Vakuuttavan oloinen hän kyllä on, mutta eipä hänkään mikään tarkka havainnoitsija tai todellinen asiantuntija ole.jupla sanoi:Juurikin näin! Hurmurisijalle: Keke on mielestäni ollut todella tarkkanäköinen asiantuntija, eikä ole jättänyt mielipidettään vakan alle.
Kyllösen nippelitietojen parhaimmistoahan oli nämä F1-auton bensankulutus (13 litraa sekunnissa) ja kiihtyvyys (0-100 km/h 5 sekuntia).jaska sanoi:No harrastihan Kyllönenkin noita samoja asioita
Nuo on selostajilla jollain lapulla "Puhu kun on muuten tylsää"
Tuo on loistava idea. Esimerkiksi kierrosaikojen ja TV-ruudun tai papereiden seuraaminen on yhtäaikaa mahdotonta. Jos siinä hetkessä sattuu jotain radalla, niin se menee ohi. Eli yksi mies tai nainen koppiin lisää.Bobakki sanoi:Ekin häätämisen ohella olen välillä miettinyt, onko Maikkarilla harkittu "spotterin" käyttöä selostuksissa.
Onhan niillä selvästi "spotteri", joka pitää Saaren ajan tasalla ITV:n vessajutuista yms. Tehtävänä lienee tarkkailla foorumin irkkikanavaa.Bobakki sanoi:Ekin häätämisen ohella olen välillä miettinyt, onko Maikkarilla harkittu "spotterin" käyttöä selostuksissa.
Ei huono idea ollenkaan ja jos kyseinen järjestely on liian kallis voi Maikkari laittaa Suomeen pari harjottelijaa istumaan ruudun/ajanoton ääreen kisojen ajaksi. Pojat sitten ilmottelee jos ruudussa tai sen ulkopuolella tapahtuu jotain mielenkiintoista.Hurmurisija sanoi:Tuo on loistava idea. Esimerkiksi kierrosaikojen ja TV-ruudun tai papereiden seuraaminen on yhtäaikaa mahdotonta. Jos siinä hetkessä sattuu jotain radalla, niin se menee ohi. Eli yksi mies tai nainen koppiin lisää.
Eikö sekin ole parempi, kuin Kyllösen täydellinen tyhmyys ja tietämättömyys formuloista?:doubtful:Suomen Huippu sanoi:Onhan niillä selvästi "spotteri", joka pitää Saaren ajan tasalla ITV:n vessajutuista yms. Tehtävänä lienee tarkkailla foorumin irkkikanavaa.
Ei millään pahalla, mutta se mitä oon Canal+ Sportilta DTM kisoja, niin kyllähän se Kyllönenkin on alkanut vähän menettään niitä taitojaan joten ei kyllä tarttis tulla takas, kyllä se niin hirveetä räpeltämistä sillä on että huh huh. Ei ton Oskarin selostus mua niin paljon häiritse, joten mun puolesta se voi jatkaa, se Mustakari hiiteen sieltä, silläkin meni paremmin Kyllösen kanssa, mutta nyt kun ei Kyltsi ookkaan enään selostuskopissa niin sillä on kyllä pallo hukassa. Muuten Saarihan ei ole vähään aikaan käyttänyt Räikkösestä sitä "Toivottomien tilanteiden erikoismies" nimitystä...Pasi73 sanoi:Jos ei tule, niin en aio ostaa "F1-korttia" jos Oskari jatkaa selostajana. Sen verran ottaa sen jutut päähän.
MTV3:lla olisi nyt kova liike palkata siihen hommaan Kyllösen Matin... itse voisin luvata tässä ja nyt, jos Matti tuloo niin mä ostan kortin ihan varmasti.