Jospa Mustakarin kanssa samaa tasoa oli paljon enemmän tämä Kyllönen, mitä SaariIceManFani sanoi:Ei ton Oskarin selostus mua niin paljon häiritse, joten mun puolesta se voi jatkaa, se Mustakari hiiteen sieltä, silläkin meni paremmin Kyllösen kanssa, mutta nyt kun ei Kyltsi ookkaan enään selostuskopissa niin sillä on kyllä pallo hukassa.
Fisicon "viiltämistä" oli vaikea nähdä, mutta Mustakarin absurdi selitys kanttarille osumisesta renkaan rikon syynä ansaitsee sapiskaa.Hurmurisija sanoi:Nyysseissä haukutaan selostajia siitä, etteivät he huomanneet Fisin "viiltämistä", mutta Ferrari ei ole siitä vielä edes itsekään varma...
Juuri näin. Mustakari luulee tietävänsä kaiken, kun onhan hän kopissa 'xxx kilpailun kokemuksella.' Niin kaikkitietävä olevinaan ja kun huomaa mokansa niin hiljenee täysin. :nope:Valde sanoi:Fisicon "viiltämistä" oli vaikea nähdä, mutta Mustakarin absurdi selitys kanttarille osumisesta renkaan rikon syynä ansaitsee sapiskaa.
Käytännössä voidaan jokseenkin varmana, että Schumin rengas hajosi ohitustilanteessa. Kun ei ne nyt yleensä hajoile ja kyseisen "hipaisun" jälkeen heti seuraavassa mutkassa auto luisui kuin käärme.
Niin, mitkä Kyllösen taidot ovat hävinneet?IceManFani sanoi:Ei millään pahalla, mutta se mitä oon Canal+ Sportilta DTM kisoja, niin kyllähän se Kyllönenkin on alkanut vähän menettään niitä taitojaan joten ei kyllä tarttis tulla takas, kyllä se niin hirveetä räpeltämistä sillä on että huh huh. Ei ton Oskarin selostus mua niin paljon häiritse, joten mun puolesta se voi jatkaa, se Mustakari hiiteen sieltä, silläkin meni paremmin Kyllösen kanssa, mutta nyt kun ei Kyltsi ookkaan enään selostuskopissa niin sillä on kyllä pallo hukassa. Muuten Saarihan ei ole vähään aikaan käyttänyt Räikkösestä sitä "Toivottomien tilanteiden erikoismies" nimitystä...
Gessle sanoi:"Schumille läksiäislahjaksi oma saari"
Jos se vaikka olis osku...
Joku Suomussalmen pormestari vois kuulostaa Saarimaiselta.McHaka sanoi:Minkähän lisänimen Heikki saa Selostuskopin Ministeri Saarelta ensi kaudella? Itse veikkaan jotakin Sissikomentajaa. Sissikomentaja Kovalainen tuli puskista.
Joko saa oksentaa? :yuck:
Eipäs nyt anneta Saarelle "hyviä" ehdotuksia täältä, tai ei koskaan päästä rauhaan noilta "Mynämäen mambojamboilta" ym loistavilta letkautuksilta.Zeiar sanoi:Joku Suomussalmen pormestari vois kuulostaa Saarimaiselta.
Pitää paikkansa. Timppa on usein hyvin perillä radan tapahtumista, jonka lisäksi hän ehtii vilkuilla myös monitoria. Lieneekö mahdollista että hän vielä ymmärtäisi jotain formuloistakin:eek!:HÖYNÄ sanoi:On tullut sellainen tuntuma että Pulkkinen siellä on vuosien aikana eniten oppinut ja parantanut tasoaan. Mies on tainnut ottaa opikseen kritiikistä ja parantanut otteitaan. Mustakiikari pihalle ja vaikka Salo sinne kehumaan kuinka hyvässä huudossa hän on Ferrarilla ja kaveri kaikkien kanssa, Häkää lukuunottamatta.
Tuomas Virkkunen. Selostaa nykyään lähinnä jalkapalloa, kuultavissa edelleen Urheilukanavalla. Oli myös yksi Ylen selostajista futiksen MM-kisoissa. Osaa kieltämättä asiansa, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että olisi pitkälti futismiehiä.Joppe_001 sanoi:Pari vuotta sitten DTM:ää tuli vielä urheilukanavalta ja siellä oli mielestäni hyvä selostaja. Joku Tuomas taisi olla. En tiedä millaisella kalustolla hän mahtoi kisaa seurata, mutta osasi hehkuttaa sopivasti ja mielestäni ymmärsi hieman mitä radalla tapahtui ja miksi. Esim varikkokäynnit eivät saaneet miestä aivan ulapalle. Siinä musta hevonen selostajakilpaan :thumbup:
En ota tähän muuten kantaa, kun en TV:tä tue, mutta paljonkohan MTV3 sais maksaa Häkkisen saamisesta kommentaattoriksi?forti sanoi:mtv3 voisi yritää saada muitakin kommentaattoreita sinne koppiin,kuin salon esimerkiksi ensikaudella kyllönen-häkkinen. pari olisi tarpeeksi loistava plus paketin ostoon.
Totta. M.Kyllönen oli mielestäni spontaanisti usein todella aidosti huvittava jutuiltaan, ja se ei ollut väkisin väännettyä huumoria, mihin Saari aivan liian usein syyllistyy. Samaten kuin edeltäjänsä T.Tuominen. Mutta mikäli O.Saari jättää em sekä sinänsä mainiot nimet: Diaz, Matias pysyvästi hyllylle, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Hän ei ole suinkaan huonoin valinta tehtävään.McRäkä sanoi:Jaksaa edelleen huvittaa tämä tiukka kahtiajako Kyllös- ja anti-Kyllös-faneihin. Miehen kunniaksi on sanottava, että vaikka oli useasti pihalla kuin lumiukko, niin sammakot joita Matti suustaan päästi oli useasti hillittömän hauskoja. :tongue: Saaren pöljäilyt taas saavat hakkaamaan päätä seinään. :jaska:
Kiistämättä yksi parhaista selostajista Suomessa. Sääli, että jo ennen futiksen MM-kisoja oli sovittu, että Tapsa selostaa finaalin. Virkkunen olisi ehdottamasti pitänyt laittaa sitä selostamaan.Bobakki sanoi:Tuomas Virkkunen. Selostaa nykyään lähinnä jalkapalloa, kuultavissa edelleen Urheilukanavalla. Oli myös yksi Ylen selostajista futiksen MM-kisoissa. Osaa kieltämättä asiansa, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että olisi pitkälti futismiehiä.
Kerpenin rehtori onneksi jää hyllylle:thumbup:Black Leopard sanoi:Totta. M.Kyllönen oli mielestäni spontaanisti usein todella aidosti huvittava jutuiltaan, ja se ei ollut väkisin väännettyä huumoria, mihin Saari aivan liian usein syyllistyy. Samaten kuin edeltäjänsä T.Tuominen. Mutta mikäli O.Saari jättää em sekä sinänsä mainiot nimet: Diaz, Matias pysyvästi hyllylle, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Hän ei ole suinkaan huonoin valinta tehtävään.
Johonkin väliin Saari sen varmasti taas keksii. Ajatellaan vaikkapa tilannetta, jossa Alonso johtaa ja Kimi on toisena ennen varikkopysähdyksiä. Alonso menee ensin varikolle, jolloin Saari toteaa. "Nyt tarvittaisiin Kimi Matias Räikköseltä samanlaisia kierroksia kuin mistä Kerpenin rehtori, seitsenkertainen maailmanmestari Michael Schumacher oli kuuluisa, jotta Oviedon ihmisohjus, Fernando Alonso Diaz jää taakse."kouvotsvoni sanoi:Kerpenin rehtori onneksi jää hyllylle:thumbup: