Otto Hokkanen
Well-known member
Eurosarjan tallit ja automäärät on julkaistu. Mukaan otettiin 32 autoa, mutta halukkaita olisi ollut 17 enemmän. Valinnassa etusijalla olivat nykyiset tiimit. Näistä kaikki eivät kuitenkaan käyttäneet koko kiintiötään ja Manor olikin ainut, joka päätyi ajattamaan neljää autoa kaudella 2009.
Ainoa täysin uusi tiimi on aikaisemmin FR2.0-luokassa menestynyt Motopark ja paluun sarjaan tekee Force Indialta potkut saaneen HLT Colin Kollesin TME-talli. Kumpikin talli ajattaa kahta Dallaraa. Motoparkin myllyt tulevat Mersulta ja DTM:ssä Audia ajattavan TME:n luonnollisesti VW:ltä.
Sitkeistä huhuista huolimatta Eurosarjassa ei mitä ilmeisimmin nähdä ensi kaudella kolmatta moottorimerkkiä (Toyota) ja kaikki luottavat odotetusti Dallaran autoihin.
Tallit ja automäärät:
ART Grand Prix (F), 4
Signature-Plus (F), 3
Mücke Motorsport (D), 3
Prema Powerteam (I), 3
Manor Motorsport (GB), 4
SG Formula (F), 3
Jo Zeller Racing (CH), 1
RC Motorsport (I), 3
Carlin Motorsport (GB), 2
HBR Motorsport (A), 2
Motopark Academy (D), 2
Kolles & Heinz Union (D), 2
-e-
Nyt aiheesta on uutinen myös sarjan sivulla. Siinä kerrotaan, että uudet tiimit valittiin puhtaasti ilmoittautumispäivän perusteella. Uusista tiimeistä Motorsport Arena Oschersleben on juurikin se mitä väitin, mutta Kollesin talli ei olekaan TME vaan Kolles & Heinz Union. Tämän unionin toinen osapuoli on Nick Heidfeldin manageri Werner Heinz.
Ainoa täysin uusi tiimi on aikaisemmin FR2.0-luokassa menestynyt Motopark ja paluun sarjaan tekee Force Indialta potkut saaneen HLT Colin Kollesin TME-talli. Kumpikin talli ajattaa kahta Dallaraa. Motoparkin myllyt tulevat Mersulta ja DTM:ssä Audia ajattavan TME:n luonnollisesti VW:ltä.
Sitkeistä huhuista huolimatta Eurosarjassa ei mitä ilmeisimmin nähdä ensi kaudella kolmatta moottorimerkkiä (Toyota) ja kaikki luottavat odotetusti Dallaran autoihin.
Tallit ja automäärät:
ART Grand Prix (F), 4
Signature-Plus (F), 3
Mücke Motorsport (D), 3
Prema Powerteam (I), 3
Manor Motorsport (GB), 4
SG Formula (F), 3
Jo Zeller Racing (CH), 1
RC Motorsport (I), 3
Carlin Motorsport (GB), 2
HBR Motorsport (A), 2
Motopark Academy (D), 2
Kolles & Heinz Union (D), 2
-e-
Nyt aiheesta on uutinen myös sarjan sivulla. Siinä kerrotaan, että uudet tiimit valittiin puhtaasti ilmoittautumispäivän perusteella. Uusista tiimeistä Motorsport Arena Oschersleben on juurikin se mitä väitin, mutta Kollesin talli ei olekaan TME vaan Kolles & Heinz Union. Tämän unionin toinen osapuoli on Nick Heidfeldin manageri Werner Heinz.
Viimeksi muokattu: