Enpä menisi ihan niin pitkälle että uskoisin kyseessä olevan jälleen se kuuluisa motivaatio-ongelma, vaan ehkä enemmänkin luottamuspula auton ja koko tallin suuntaan. Kimi valitti ettei pitoa löytynyt eikä sen takia vauhtiakaan. Samasta pidon puutteesta ja jatkuvasta vesiliirrosta valittavat myös kaikki muut, mutta olivat nopeampia.Kyllä Massa tänään parempi oli vaikka myös Kimillä saattoi moottoriongelmia kisassa olla. Jokatapauksessa täysin hengetöntä se meno oli myös mutkissa ja yritys puuttui täysin. Kommenteista päätellen näyttää Kimin motivaatio olevan aika nollissa ja ei tiedä nähdäänkö koko kaveria enää ens kaudella Ferrarin ratissa.
Kiinan aika-ajossa kinattiin renkaista, Malesian kilpailussa meni rengastaktiikat ihan miten sattui ja lopulta KERS tuotti mahdollisen hengenvaaran, aika-ajossa munattiin tallikaverin mahdollisuudet ja harjoituksissa sai istua kemiallisen palon ja korkeajännitevaaran välittömässä läheisyydessä, kunnes pääsi erittäin pahan hajuista savua tuottavasta Ferrarista ulos varikolla. Australian kisassa auton perä "lähti vaan irti" ja aiheutti seinään ajon, jonka Kimi kirjasi omaan piikkiinsä.
Jotain on pielessä, enkä yhtään ihmettelisi jos tuollaiset jatkuvat ongelmat sekä taktiikoissa että autossa aiheuttaisivat pieniä epäilyksiä ja luottamuspulaa kuljettajan pään sisällä. F1-kuljettajat ovat tietysti ammattilaisia eivätkä viime aikaiset tapahtumat saisi vaikuttaa suoritustasoon, mutta ihmisiähän ne siellä ratin takana kuitenkin on. Tuo luottamuspula heijastuu sitten vaikeissa olosuhteissa sellaisena, että kun omaan työkaluunsa ei luota, sitä ei myöskään halua puristaa aivan sinne veitsenterälle kun auton ja renkaiden suorituskyvystä kyseisissä olosuhteissa ei ole tarkkaa tietoa. :dunno: