Nokia Care "palvelun" nimen voisi muuttaa Nokia Reject:ksi tai Nokia Dump:ksi! :mad_old:
Ostin reilu vuosi sitten kännykän navigaattoriin 3 vuoden navigointilisenssin joka kuitenkin jysähti vanhaksi jo vuodessa. Maksoin siis 3 vuotta ja sain yhden.
No, ei kun Veikon Koneelle viikko takaperin valittamaan kera kuitin.
Soittivat Nokia "Care":een ja sanoivat, että homma hoidossa, Nokia ottaa yhteyttä pikimmiten.
Eipä kuulunut. Ei sähköpostia sen paremmin kuin puhelinsoittoa.
Soitin alkuviikosta, että nyt se navigointilisenssi kuntoon, kele, tarvitsen sitä päivittäin töissäni! Luvattiin, että ollaan pikimmiten yhteydessä.
No, kuten arvata saattaa - ei oltu.
Soitin taas tänään että kuka tästä palvelusta vastaa, että keneltä saan vastauksia(!?) Nimiä ei annettu.
Ei edes puhelimessa olleen henkilön nimeä. Vastassa on kasvoton muuri.
Ei osattu antaa edes arviota siitä milloin vuosi sitten maksamani tuote on käytössäni.
Hermostuin siinä paikassa ja ilmaisin suorahkon mielipiteeni koko "Care"-touhusta.
Sviddujen kevät! Mitä tässä voi enää tehdä? Vastuullisia ei löydy, eikä aikatauluja anneta. Hermo tässä menee rauhallisemmallakin pöljällä.
Aika arpomista ajella lähes päivittäin ennestään tuntemattomiin osoitteisiin ilman navia. :jaska: