ProBale
#maximumattack
Prodrive Mini suunnittelee täyttä häkää paluuta oikeaksi tehdastalliksi ensi kaudelle. http://www.motorsport-total.com/rallye/news/2012/09/Prodrive_peilt_komplette_Saison_2013_an_12090601.html
Paljon sanoja taas kerran ja kovin vähän oikeastaan uutta asiaa. Totta hitossa kaikki riippuu rahasta. Siitähän se on tähänkin asti kiikastanut. Riittävän höveliä sponsoria ei vaan löydy niin pitkään kun promoottorikysymys on auki ja vielä senkin jälkeen promoottorin tulee kyetä todistamaan että homma skulaa ja sponsoriehdokkaille voidaan taata TV-näkyvyyttä.Prodrive Mini suunnittelee täyttä häkää paluuta oikeaksi tehdastalliksi ensi kaudelle. http://www.motorsport-total.com/rallye/news/2012/09/Prodrive_peilt_komplette_Saison_2013_an_12090601.html
Kuulostaa vähän liian hyvälle!Prodrive Mini suunnittelee täyttä häkää paluuta oikeaksi tehdastalliksi ensi kaudelle. http://www.motorsport-total.com/rallye/news/2012/09/Prodrive_peilt_komplette_Saison_2013_an_12090601.html
Kiirettä pitää, kun parhaillaan on tuolla, Ranskanmestaruusosakilpailu Rallye Mont Blanc - Morzinessa:IRC sarjan Yalta Rallin lähtärissä Mikko Pajunen-Kaj Lindstöm Ford Fiesta S2000
http://rally.co.ua/rallies/16/site/crew
Peugeotilla ei ole tällä erää edes minkäänlaista testiohjelmaa meneillään uuden automalllin kanssa. S2000 ympyröissä käytetty 207 alkaa olemaan jo väistyvä korimalli. Jotenkin en usko sanakaan Kylli-tädin jorinoista.Mitäs, Ylen Motorsport ohjelmassa sanottiin varmoina uutisina, että Hyundai esittelee tänä vuonna jossain ranskalaisessa autoalan tapahtumassa WRC-auton kaudelle 2014 (miksen ole tiennyt tästä mitään?), Citikka lopettaa ensikauden lopussa ja Peugeot jatkaa, Jari-Matin VW sopimus on vain julkaisua vailla, Hänninen neuvottelee pääsystä Jari-Masan tilalle Fordille ja EP Lappi ajaa ensi kaudella tehdas Skodaa Hännisen tilalla.
Aika hurjaa tykitystä. Pitääköhän puoletkaan paikkansa, vai onko Kyllönen löytänyt uutiset tältä foorumilta?
Yhtä realistista tykitystä kuin mitä maikkarin F1-puolellakin. Hyundaista ei ole muuta kuin yksi photoshopattu kuva, PSA lopettaa Loebin mukana, Sordo vie VW:n paikan, Hänninen ei ajele kohta muuta kuin traktoria, ja Jari-Matti rukoilee, ettei Ford lopeta tukeaan.Mitäs, Ylen Motorsport ohjelmassa sanottiin varmoina uutisina, että Hyundai esittelee tänä vuonna jossain ranskalaisessa autoalan tapahtumassa WRC-auton kaudelle 2014 (miksen ole tiennyt tästä mitään?), Citikka lopettaa ensikauden lopussa ja Peugeot jatkaa, Jari-Matin VW sopimus on vain julkaisua vailla, Hänninen neuvottelee pääsystä Jari-Masan tilalle Fordille ja EP Lappi ajaa ensi kaudella tehdas Skodaa Hännisen tilalla.
Justhan ne teki 208:sta R2:en ja lopetti myös Le Mans - projektinkin.Peugeotilla ei ole tällä erää edes minkäänlaista testiohjelmaa meneillään uuden automalllin kanssa. S2000 ympyröissä käytetty 207 alkaa olemaan jo väistyvä korimalli. Jotenkin en usko sanakaan Kylli-tädin jorinoista.
Justhan ne teki 208:sta R2:en ja lopetti myös Le Mans - projektinkin.
Sanoisin, että lähes oikein kyllä, kyllä, kyllä, ei ja ei. :ahem:Mitäs, Ylen Motorsport ohjelmassa sanottiin varmoina uutisina, että Hyundai esittelee tänä vuonna jossain ranskalaisessa autoalan tapahtumassa WRC-auton kaudelle 2014 (miksen ole tiennyt tästä mitään?), Citikka lopettaa ensikauden lopussa ja Peugeot jatkaa, Jari-Matin VW sopimus on vain julkaisua vailla, Hänninen neuvottelee pääsystä Jari-Masan tilalle Fordille ja EP Lappi ajaa ensi kaudella tehdas Skodaa Hännisen tilalla.
FIA R2:sta on vielä aika pitkä matka WRC autoon. Nuo R2:than vastaa pitkälti vanhoja N2-N3 luokituksia vain hyvin lievästi kutitetulla koneella.:doubtful:Justhan ne teki 208:sta R2:en ja lopetti myös Le Mans - projektinkin.
+ suorakytkentä seqventaali salkku...FIA R2:sta on vielä aika pitkä matka WRC autoon. Nuo R2:than vastaa pitkälti vanhoja N2-N3 luokituksia vain hyvin lievästi kutitetulla koneella.:doubtful:
Paitsi etteivät millään tapaa vastaa vanhoja nasseja, paitsi konetehon puolesta. R2:t ja R3:t ainakin on alusta asti tehty kilvanajoon. Kannattas joskus tutustua eikä vaan kuunnella ääniä.FIA R2:sta on vielä aika pitkä matka WRC autoon. Nuo R2:than vastaa pitkälti vanhoja N2-N3 luokituksia vain hyvin lievästi kutitetulla koneella.:doubtful:
Tuolla muuten voitti yleiskilpailun näissäkin keskusteluissa usein esillä ollut Stephane Sarrazin (307 WRC), seuraavina Jean-Marie Cuoq (Focus WRC) ja Julien Maurin (Fiesta WRC). Nopein etuvetoinen (yleiskisan 13.) oli belgi Kris Princen, joka ekalla pätkällä oli selvästi Pajusta hitaampi...mutta maalissa vasta ne palkinnot...Ranskanmestaruusosakilpailu Rallye Mont Blanc - Morzine
Mikon kotisivuilla oli juttua kisasta. Oli jarrut hävinneet ja siitä syystä meni laitteet puskaan. Ilmeisesti pääsylinteri oli hajonnut. Onneksi ei sattunut. Vanhan sanonna mukaan tuolla suunnalla on puolet turvallisempi ajaa kun kotomaassa koska oja on vain toisella puolen tietä...Tuolla muuten voitti yleiskilpailun näissäkin keskusteluissa usein esillä ollut Stephane Sarrazin (307 WRC), seuraavina Jean-Marie Cuoq (Focus WRC) ja Julien Maurin (Fiesta WRC). Nopein etuvetoinen (yleiskisan 13.) oli belgi Kris Princen, joka ekalla pätkällä oli selvästi Pajusta hitaampi...mutta maalissa vasta ne palkinnot...
Toivottavasti se pysyy nyt paremmin suorana. :doubtful:Nilkka on näköjään parantunut!