Luulis että tossa tilanteessa se olis jo niin hapokkaalla, kuin mahdollista :doubtful:Ehkä joku bensan hapokkuussäätö, jotta nopeutta löytyisi?
Fuel-mixi on Ferrarilla ainakin ennen ollut tuo vaaleansininen nappi mitä Kimikin videon mukaan säätää.Mä veikkaan kyllä että se on jarrubalanssi. Ei tossa kannata muita säätöjä kesken kisan alkaa tekemään, nykyään kun ei ole luistonestoa eikä moottorijarrutusta. Tai voihan se olla että sääti bensan hapokkuutta pienemmälle kun kärkeen (vai mihin asti?) pääsi.
Tota sinisen paikalla olevaahan se kimi säätää, mutta ei se fuel-mixiä säädä.Fuel-mixi on Ferrarilla ainakin ennen ollut tuo vaaleansininen nappi mitä Kimikin videon mukaan säätää.
http://www.seriouswheels.com/pics-2008/def/2008-Ferrari-F2008-Steering-Wheel-1920x1440.jpg
No vaarallisin oli tuo Barrichellon crashi joka tuli kahteen kertaankin.katselin tossa tollasta crash pätkää, onko jollain tietoja miten on kuskien käyny?. Osa ulosajoista on melko rajuja meinaan.
http://www.kaatovideot.com/video/mGTQbNhoENM/f1-Compilation-of-the-Best-Crashes.html
onko jollakin tiedossa joitakin muita crash sivustoja?
Tämän johdosta olinkin melkein unohtanut Hamiltonin voittaneen tuon kisan.Niin Kimikin hiljensi myöhemmin shikaaniin tullessa verrattuna Hamiltoniin, eikä hänkään raukka ole. Toisinaan vaan parempi ottaa vaikeassa kelissä varmemman päälle. Ja mehän tiedämme että tämä "raukka" otti tuosta kisasta jokusen pisteen Kimiä enemmän.
Oisit edes yhden viestin katsonut ylemmäs.. Päällimmäinen tarkoitus oli kuitenkin varmasti vain sivujen mainostus. :thumbup:En jaksa selata, mut tää on varmaan jo ollut täällä.
http://www.f1-kimi.com/index.php?subaction=showfull&id=1230902213&archive=&start_from=&ucat=3&