neos
Well-known member
- Liittynyt
- 4.3.2008
- Viestit
- 262
Tärkein huomio :thumbup:Kimi on myös sirkuksen kovin jätkä.
Tärkein huomio :thumbup:Kimi on myös sirkuksen kovin jätkä.
Jos ihan objektiivisesti ajatellaan, niin Kimi taisi viettää viime kauden aikana enemmän vapaa aikaa ja vieläpä vapaammin, kuin ainoallakaan McLaren-kaudella. Ja kuinkas kävikään.Kimi sivaltaa oheisessa jutussa itseään melko huolella mutta siitä huolimatta katsoo että paras paikka tällä hetkellä on lomailla suomessa (siipi)kavereidensa kanssa,ja senhän tietää mitä se tarkoittaa...:thumbdown
Olisi luullut että käyttäisi tämänkin ajan hyödyllisesti,ammattimiehestä kun kai on kumminkin kyse
Tiedän että nyt on kesäloma&testikielto mutta siitä huolimatta kai siellä Maranellossa olisi edes jotain voinut yrittää tehdä asioiden parantamiseksi,vai?
http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/kimi-tuskailee-autonsa-kanssa
Hillillä on tuossa ihan hyvä pointti. Jos johtoasemassa ja selkeänä ennakkosuosikkina oleminen ei ole helppoa Räikköselle, niin ei se ole sitä Hamiltonillekaan. Vaikka Lewis on kehittynyt viime kaudesta, niin edelleen se viime kauden lopussa nähty osa miehen persoonasta on läsnä.Autosport.com sanoi:Hill predicts Raikkonen comeback
By Jonathan Noble Tuesday, August 5th 2008, 11:13 GMT
Former world champion Damon Hill fears that Ferrari's return to form in the Hungarian Grand Prix could mark the start of a fresh period of difficulties for Lewis Hamilton and McLaren.
On the back of Hamilton's wobble at the end of last season, when he failed to score just the handful of points he needed in the final two races to secure the championship, Hill is worried that the young McLaren driver could be poised to hit trouble again.
And Hill now reckons Kimi Raikkonen is the favourite for the title.
"I'm sure Lewis wasn't happy about being pipped at the start in Hungary and I think there was a point when he thought, 'hang on, this is now looking a little bit worrying' because on qualifying pace he should have been able to hound the Ferrari, but he couldn't get close," Hill told the Daily Express.
"You start to get worried when things are not going according to plan and then, of course, he got the puncture.
"He said before the race 'I'm not counting any chickens and getting ahead of myself'. But I'm absolutely certain he thought it was in the bag.
"Ferrari's pace is the real danger. We're getting to Ferrari territory at the races from now on. If you had asked me before the race in Hungary who I would put money on (for the title), I would have said Lewis, but I have to say I would want my bet back now.
"Ferrari look strong so, as an outside bet, I would put my money on Raikkonen."
Hill nyt yrittää ihan selvästi kasata paineita Räikköselle, ja vastaavasti poistaa niitä Hamilta.Hill predicts Raikkonen comeback
Hillillä on tuossa ihan hyvä pointti. Jos johtoasemassa ja selkeänä ennakkosuosikkina oleminen ei ole helppoa Räikköselle, niin ei se ole sitä Hamiltonillekaan. Vaikka Lewis on kehittynyt viime kaudesta, niin edelleen se viime kauden lopussa nähty osa miehen persoonasta on läsnä.
Räikköstä ei vois vähempää kiinnostaa jonkun harmaantuneen Hillin mielipiteet :yuck:Hill nyt yrittää ihan selvästi kasata paineita Räikköselle, ja vastaavasti poistaa niitä Hamilta.
Kimi sivaltaa oheisessa jutussa itseään melko huolella mutta siitä huolimatta katsoo että paras paikka tällä hetkellä on lomailla suomessa (siipi)kavereidensa kanssa,ja senhän tietää mitä se tarkoittaa...:thumbdown
Olisi luullut että käyttäisi tämänkin ajan hyödyllisesti,ammattimiehestä kun kai on kumminkin kyse
Tiedän että nyt on kesäloma&testikielto mutta siitä huolimatta kai siellä Maranellossa olisi edes jotain voinut yrittää tehdä asioiden parantamiseksi,vai?
http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/kimi-tuskailee-autonsa-kanssa
No voi Keijo parka. Kerro nyt äidillesi ettää hommaa jotain lääkitystä sinulle. Se puberteetti on niin vaikeeta, niin vaikeeta.![]()
HAH repesinNiin Kimi mikset mene Maranelloon sanomaan insinööreille mitä pitää tehdä. Näen jo sieluni silmin kun Kimi menisi sinne tuulitunneliin vähän näppäilemään laitteita. Sanoisi vaan insinööreille että ei prkl pojat, ei näin ja näyttäisi itse miten sitä autoa kehitetään.
Oikeasti nyt. Kun tuosta juomisesta jaksetaan jauhaa, niin yrittäkääpä osoittaa A) että yksi kuski ottaisi enemmän häppää vapaa-ajalla kuin toinen, ja B) että se vaikuttaisi työntekoon.
Nuo liikakilot ei ajotaitoihin vaikuta, mutta eiköhän 5 kiloaki kierrosajois turhana lisäpainona näy :wink:Myöskään pienet liikakilot eivät kovin vaikuta kuskin ajotaitoihin, katsokaapa Montoyaa.
No ei hirveästi, koska ainoa asia mitä se muuttaa on painopistettä. Jos kuski on painavampi, niin sitten vain laitetaan vähemmän ballastia, eli auton paino ei muutu kuskin painon takia ollenkaan.Nuo liikakilot ei ajotaitoihin vaikuta, mutta eiköhän 5 kiloaki kierrosajois turhana lisäpainona näy :wink:
Wikipedia sanoi:The minimum weight permissible is 605 kg (1334 lb) including the driver, fluids and on-board cameras. However, all F1 cars weigh significantly less than this (some as little as 440 kg) so teams add ballast to the cars to bring them up to the minimum legal weight. The advantage of using ballast is that it can be placed anywhere in the car to provide ideal weight distribution.
Huh, huh. Eikö ne voisi tehdä sellaista sääntöä että siinä kuskin kohdalla pitää olla osa niistä lisäpainoista. Esim. kuski + kuskin kohdalla olevien lisäpainojen pitää painaa 85kg. Vai mitä siinä kuskin istuimen alapuolella on? Kai sinne vois jonkun painon sijoittaa?Juurikin näin. Tosin Alex Wurz muistaa tuon varmaan loppuikänsä, benettonin auto kun oli vuonna 2000 liian painava, ja Alexin pituus&paino tuotti suurta ongelmaa tallille. Fisi kevyenä pystyi mukauttamaan autoaan radalle kuin radalle säätelemällä painoja, mutta Alexilla pelivaraa oli niukemmin