Itse oisin toiminut samalla tavalla. Ajanut ja nauttinut rallin läpi ja kenties maalissa antanut ne pakolliset kommentit, niin kuin Kimi tekikikin.Alkaa huvittaan tuo Kimi. Ei se mitään, ettei aina jaksa median kanssa rupatella, mutta tuollainen totaalikieltäytyminen huvittaa. Liekö yhtään haastattelua antanut koko Rovaniemen reissun aikana.
Se varsinkin huvittaa, että ihan selkeästi Rovaniemellä oli mm. Oskari Saari joka kiertää Kimin kanssa maailmaa 9 kuukautta vuodessa ja ovat jutuissa lähestulkoon jokaisena kisaviikonlopun päivänä, niin sitten ei voi antaa haastattelua Rovaniemellä ns. kaveripalveluksena.
Mutta juu, jokainen tyylillään. Liekö jotku sopimukset kieltäny puhumisen. Enpäs tiedä.
- Koo
Totta, Kimin tyyli on tuo ja miksi sitä pitäisi muuttaa. Kaikkien kun ei tarvitse olla samanlaisia. :ahem:Itse oisin toiminut samalla tavalla. Ajanut ja nauttinut rallin läpi ja kenties maalissa antanut ne pakolliset kommentit, niin kuin Kimi tekikikin.
Eikä McLarenin orjallisella johtamistyylillä..Kalustollahan ei ollut mitään tekemistä siirron kansssa.
Nimenomaan kun Saaren kanssa Kimi joutuu "työskentelemään" (antamaan haastattelun) 9 kuukauden aikana monta kertaa per kisaviikonloppu, niin ei ihmekkään, että lomilla ei jaksa enää sössötellä. Mistään kaverinpalveluksesta on turha puhua.Alkaa huvittaan tuo Kimi. Ei se mitään, ettei aina jaksa median kanssa rupatella, mutta tuollainen totaalikieltäytyminen huvittaa. Liekö yhtään haastattelua antanut koko Rovaniemen reissun aikana.
Se varsinkin huvittaa, että ihan selkeästi Rovaniemellä oli mm. Oskari Saari joka kiertää Kimin kanssa maailmaa 9 kuukautta vuodessa ja ovat jutuissa lähestulkoon jokaisena kisaviikonlopun päivänä, niin sitten ei voi antaa haastattelua Rovaniemellä ns. kaveripalveluksena.
Joo sama mulla, huvittava tyyppi mut kato se on aismän ja jumala täällä...Alkaa huvittaan tuo Kimi. Ei se mitään, ettei aina jaksa median kanssa rupatella, mutta tuollainen totaalikieltäytyminen huvittaa. Liekö yhtään haastattelua antanut koko Rovaniemen reissun aikana.
Se varsinkin huvittaa, että ihan selkeästi Rovaniemellä oli mm. Oskari Saari joka kiertää Kimin kanssa maailmaa 9 kuukautta vuodessa ja ovat jutuissa lähestulkoon jokaisena kisaviikonlopun päivänä, niin sitten ei voi antaa haastattelua Rovaniemellä ns. kaveripalveluksena.
Mutta juu, jokainen tyylillään. Liekö jotku sopimukset kieltäny puhumisen. Enpäs tiedä.
- Koo
Don Montezemolo :doubtful:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/01/787990
They made him an offer he couldn't refuse. (Italialaiseen tyyliin?)
"Hän sai tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä - hän sai Ferrarilta taloudellisesti paljon paremman sopimuksen kuin mitä me olisimme voineet tarjota, Dennis toteaa."
Todennäköisesti Kimi ei puhuisi GP-viikonloppuinakaan medialle mitään, jos ei olisi pakko. Joten miksi hän tuolla puhuisi, kun kukaan ei ole käskenyt.Alkaa huvittaan tuo Kimi. Ei se mitään, ettei aina jaksa median kanssa rupatella, mutta tuollainen totaalikieltäytyminen huvittaa. Liekö yhtään haastattelua antanut koko Rovaniemen reissun aikana.
Jos itse joutuisit kiertämään Oskari Saaren kanssa maailmaa 9 kuukautta, haluaisitko olla vielä senkin jälkeen tekemisissä hänen kanssaanSe varsinkin huvittaa, että ihan selkeästi Rovaniemellä oli mm. Oskari Saari joka kiertää Kimin kanssa maailmaa 9 kuukautta vuodessa ja ovat jutuissa lähestulkoon jokaisena kisaviikonlopun päivänä, niin sitten ei voi antaa haastattelua Rovaniemellä ns. kaveripalveluksena.
Kimi ei kulje massan mukana..Totta, Kimin tyyli on tuo ja miksi sitä pitäisi muuttaa. Kaikkien kun ei tarvitse olla samanlaisia. :ahem:
Niin ja vaikka 2005 Macci oli nopein (ja Ferrari surkea) Kimi teki kauden aikana sopimuksen Ferrarille, edes tietämättä että se seuraavan kauden eli 06 Macci on aivan susi.. Pointsit Kimille, että teki suomalaista F1-historiaa! Ajaminen Ferrarilla on etuoikeus.Kalustohan oli tietysti erittäin tärkeä osatekijä, sillä eihän Kimi voinut kesken kauden tietää, että seuraavan kauden McLaren olisi kauden paras ajokki. Olivat varmaan lupailleet Kimille nopeaa ja kestävää menopeliä vaikka kuinka kauan.
Aivan. Sinänsä toki sääli, että suomalaiskuskien maagisen hyvän maineen mclarenilla meni pilaamaan varsinkin fanien silmissä todennäköisesti lopullisesti tämä nykyinen suhari.DaSilva sanoi:Pointsit Kimille, että teki suomalaista F1-historiaa! Ajaminen Ferrarilla on etuoikeus.
haha, puujalkavitsit toimii aina!Kimi ei kulje massan mukana..
heh, massa :thumbup:haha, puujalkavitsit toimii aina!