Vaihtui kyllä. Kyse oli tosin siitä, että aiempi kilpailuinsinööri Chris Dyer siirrettiin koordinoimaan kaikkien ratainsinöörien touhuja. Uusi mies, Andrea Stella, oli aiemmin Kimin datainssi, eli vaihdos ei oikeasti ole erityisen suuri.Eikös Kimille muuten vaihtunut jokin (kisa)inssi? Jospa tämä on merkki siitä että tallin puolelta koitetaan saada homma paremmin uomiinsa?
Ja sitten kun ottaa huomioon miten monesti turva-auto tai muu kilpailija tuhosi Kimin kisan. Onneksi nyt on turva-autokäytäntö muuttunut ja ohittamisenkin pitäisi olla nopeampaa. Itse kyllä vähän toivoisin ettei Ferrari olisi ihan siellä kärjessä. Pakassa ajaessa kun Massan heikkoudet rupeavat tulemaan esiin, ja Kimin vahvuudet.Eiköhän Ferrari kunnioita Kimin sekä Massan sopimuksia 2010 loppuun. Toisaalta kun ajattelee niin olihan Räikkönen sentää kolmas MM-pisteissä, ettei täydellisestä floppauksesta voi puhua.
Ettei tuossa Dyerin siirron takana vaan olis Kimin odotettua vaisummat suoritukset? Kaveri on varmaan jonkinnäköinen ykkösratainsinööri siellä ja vastuuta ei tullut odotetusti kun omakuski ei osoittautunutkaan ykköskuskiksi. Toivottavasti tämä ei merkitse Kimin aseman heikkenemistä auton linjoista päätettäessä.Vaihtui kyllä. Kyse oli tosin siitä, että aiempi kilpailuinsinööri Chris Dyer siirrettiin koordinoimaan kaikkien ratainsinöörien touhuja. Uusi mies, Andrea Stella, oli aiemmin Kimin datainssi, eli vaihdos ei oikeasti ole erityisen suuri.
Tuonhan nyt voi pyöritellä miten päin vaan, yhtä hyvin voisi sanoa Kimin hyötyvän, kun pääinsinööri on "oma" mies. Stellan väitetään (olikohan TS) olleen Räikkösen toive kisainssikseen, joten tuskin tässä mitään Kimin sorsimista tapahtui.Ettei tuossa Dyerin siirron takana vaan olis Kimin odotettua vaisummat suoritukset? Kaveri on varmaan jonkinnäköinen ykkösratainsinööri siellä ja vastuuta ei tullut odotetusti kun omakuski ei osoittautunutkaan ykköskuskiksi. Toivottavasti tämä ei merkitse Kimin aseman heikkenemistä auton linjoista päätettäessä.
Tuolta pohjalta kun lähtee "riittävän fiksuna" ymmärtämään oman asemansa Ferrari kuljettajana ja "ihmisenä", niin kyllä sieltä varmaan hyvää jälkeä tulee. Kunhan vaan kuulapäät McLarenilla eivät torpedoi viime kauden tyyliin lähes joka toista kimin alkukauden kisoista :jaska:IL sanoi:- Se tekee elämästä elämisen arvoista, kun saa pistää kypärän päähän ja ajaa kilpaa, Räikkönen arvioi tuntojaan tallinsa nettisivuilla.
Ei kuulosta. Maikkeli tulee varikolle. Onko Kimi vääntänyt jo jännäkakkaa?Räikkösen kommentti nosti hymyn huulille. Kuulostaa todella hyvältä.
Eihän sitä kiinnosta, mutta historia ei valehte. Kimi on jäätynyt todella usein kun Schumi on ollut paikalla.Veikkaanpa, ettei Kimiä kiinnosta joku Schumi.
Höpöhöpö, tuo on jotain taikauskoisten höpinöitä. Noin kävi varmaan pari kertaa ensimmäisen Ferrari vuoden aikana. Joten ihan täyttä huuhaata.Eihän sitä kiinnosta, mutta historia ei valehte. Kimi on jäätynyt todella usein kun Schumi on ollut paikalla.
Ei ne ennustajatkaan mitään huuhaata ole. Kokeile vaikka! :ahem:Tuo koko juttu jäätymisestä on aivan turhaa huuhaata.
Jep, minulla on sama mielikuva. Ei vehkeet kestä tai sattuu joku varikkosählinki tai jotain muuta.Mulle on jäänyt se käsitys, että Kimiltä on auto levinnyt aika usein Schumacherin ollessa paikalla. Auton kestävyyteen ajohaalarissa oleva paska ei varmaan paljoa vaikuta?
Mistä kaikestaKaikesta näkee, että Kimi on Ferrarin kuskeista se joka on liipasimella