Pitääpi katsoaSynttäreiden kunniaksi Nelonen Sportin Sporttipalat klo 22.30 kertoo Kimistä vuonna 2000, kun mies kävi armeijaa ja ajoi formula Renaultia.
Mistä sulle on tullut käsitys Citikan maksamasta palkasta? Räikkönen ajaa Citikan satelliittitallissa, jonne ajopaikan ostaminen maksaa. Tuo 4,3 milliä mene varmaan kokonaisuudessaan tallipaikkaan eli siitä ei Kimille itselleen taida jäädä mitään. Kimin oma palkkio ajamisesta jäänee muiden sponssien kustannettavaksi.Tästä jää puuttumaan vielä ymmärtääkseni Citikan maksama palkka joka sekin on pari miljoonaa sekä sponsoritulot ( siis RB lisäksi ). Monster on siis tässä valossa hyvinkin mahdollinen. Ja paljonko Kimi sitten on valmis itse satsaamaan ( lue = jäämään palkasta paitsi ), että saa rallia harjoitella. vai onko F1:sten tuttu ja rahakas alue kuinka mahdollinen vaikka intohimoa ei enää olisikaan. Voi myös olla vielä yksi katseluvuosi rallissa ja vasta sitten F1-paluu joka kait olisi mahdollisuuksien rajoissa silloinkin.
nämä palkat nyt on, että kuka veikkaa mitäkin.Mistä sulle on tullut käsitys Citikan maksamasta palkasta? Räikkönen ajaa Citikan satelliittitallissa, jonne ajopaikan ostaminen maksaa. Tuo 4,3 milliä mene varmaan kokonaisuudessaan tallipaikkaan eli siitä ei Kimille itselleen taida jäädä mitään. Kimin oma palkkio ajamisesta jäänee muiden sponssien kustannettavaksi.
Tuskin Nico haluaa Santanderin kakkoskuljettajaksi. Kukaan vähänkin omanarvon tuntoa omaava kuljettaja ei halua. Nyt Nico voi rauhassa keskittyä pieksemään vanhaa pappaa tallikaverina ja hankkia siitä lisää klooriaa.Ferrarin kannattaisi korvata Massa Nicolla. Hän on semmoisessa vireessä.
Sitten Kimi Mersulle Schumin parix.
Tai sitten Mersulla tiedetään jotain mitä suurin osa ei tiedä.Tuskin Nico haluaa Santanderin kakkoskuljettajaksi. Kukaan vähänkin omanarvon tuntoa omaava kuljettaja ei halua. Nyt Nico voi rauhassa keskittyä pieksemään vanhaa pappaa tallikaverina ja hankkia siitä lisää klooriaa.
Schumi pitäisi potkia pois. Täysin käsittämätöntä ettei näin tehdä.
Päinvastoin. Päättäjät ovat joskus yllättävänkin tyhmiä. Joskus tosin päätökset ovat kompromisseja. Asiaan vaikuttavat niin monet tekijät ettei tehdä mitään vaan toivotaan parasta. Siitä Schumin kohdallakin on luultavasti kyse. Sopimusta ei haluta tai voida terminoida ilman kovia sanktioita. Schumin mainetta ei ehkä haluta pilata eikä hän itse ymmärrä tilansa noloutta. Hän tekee kovasti töitä ja jostain syytä vielä uskotaan että se saattaa kantaa hedelmää. Johtopäätöksenä kaikesta tästä ja ties mistä muusta päädytään pitämään status quo.Eivät nuo päättäjät oikeasti ole noin tyhmiä
Poikkeus vahvistaa säännön. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että Schumi piristyisi ja kisat Mersun jäsenten välisissä menisivät enemmän tasan. Niinhän sen olisi pitänytkin mennä. En vain usko että asia tulee muuttumaan. Schumin aika oli ja meni ja kaverin pitäisi se myöntää itsekkin.En nyt tiiä millä tavalla se oli noloa kyykyttää Rosbergia Suzukassa..
Kyllä mä Kimiä kannatan ja olisi kiva jos tulisi takaisin ykkösiin. En tosin ole kaltaisesi faniitikko joka pyöritää kaikki mahdolliset alsiat sellaisiksi kuin itselle parhaiten sopii. Tottakai Kimillä on ralliakin päristellessään huomattavasti suurempi mainosarvo kuin muilla vastaavia tuloksia ajelevilla, mutta se taas ei perustu lainkaan Kimin taitoihin ja tuloksiin rallikuskina.Tuo maikkarin suora sitaatti oli ihan asiallinen. Money talks. Mutta Iltalehden varmaan tämä Aittoniemikoulukunta saa kaiken hieman eri valoon ( saattaa istua jps:llekin paremmin, vai ): http://www.iltalehti.fi/ralli/2010101912548397_ri.shtml
En minä Kimin ralliansioita hehkuta. Tuo IL vain viittasi samaan maksukuskiteemaan kuin sinäkin....En tosin ole kaltaisesi faniitikko joka pyöritää kaikki mahdolliset alsiat sellaisiksi kuin itselle parhaiten sopii. Tottakai Kimillä on ralliakin päristellessään huomattavasti suurempi mainosarvo kuin muilla vastaavia tuloksia ajelevilla, mutta se taas ei perustu lainkaan Kimin taitoihin ja tuloksiin rallikuskina.
Vähän niinkuin Suomessa jalkapallossa vaatii maajoukkueen valmentajalta paksua nahkaa olla valitsematta Litmasta joukkueeseen.
No sitähän Kimi Citroënille on/oli. IL vähän arvaili Red Bullin vetäytymisen syyksi ulosajoja, mutta kyllähän tuo Quesnelin kommentti siitä, ettei Kimin nopeus yksinään riitä on jo sinällään ihan riittävä. "Ei rahaa ei paikkaa", niin kyllähän silloin maksukuskista on kyse.Tuo IL vain viittasi samaan maksukuskiteemaan kuin sinäkin.
Ei kai nyt kenellekään voi olla epäselvää, että Kimi ei olisi maksukuski rallissa? Jos Kimin ajamisen rahoittaa RedBull, voiko tämä olla muuta kuin maksukuskina ajamista? Jos ei, kukaan kuljettaja maailmassa ei ole maksukuski.No sitähän Kimi Citroënille on/oli. IL vähän arvaili Red Bullin vetäytymisen syyksi ulosajoja, mutta kyllähän tuo Nogierin kommentti siitä, ettei Kimin nopeus yksinään riitä on jo sinällään ihan riittävä. "Ei rahaa ei paikkaa", niin kyllähän silloin maksukuskista on kyse.