Heh, Sonera

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Vaihda liittymää, niin johan halpenisi!
Jos jostain saisi samalla tavalla kuin Knoukkari 300 euroa vuosilaskutuksesta pois, niin se tarkoittaisi että operaattori maksaisi mulle sellaiset 200 euroa vuodessa, jotta saisi mut asiakkaaksi. Mitähän operaattoria kannattaisi kokeilla?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Soneralla yhden hyvältä kuulostaneen palvelun käyttöönotto oli ilmainen, nyt ei enää tuntunutkaan niin hyvältä ja poiskytkentä vainen lähemmäs 8€:thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Soneralta tuli viesti... Suurinpiirtein "Valitettavasti suoraveloituksesi ei toiminut virheemme takia. Maksa muistutuslasku." Kiitti vaan
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mää sain DNA:lta karhulaskun, laskusta, jonka olin maksanut parisen viikkoa ennen karhulaskun päiväystä. Onneksi tarkistin asian tolan, enkä maksanut toistamiseen.
Onneksi muillakin ongelmia muittenkin puljujen kanssa, niin ei edelleenkään harmita asiakkuus (muistutuslaskulisää tai viivästyskorkoja ei tartte maksella).. Niin tuon samaisen DNA:n kanssa oli eräälläkin ollut ongelmaa. Piti saada kytkyliittymä...Oli soitellut kuukauden ajan asiakaspalveluun, niin siellä oltiin sanottu, jotta kyllä se puhelin kohta tulee, tai sitten jotta käydä kysymässä lähipostista. Lopulta selvisi ehtiessään asioida päiväsaikaan DNA-liikkeessä, jossa mallia oli hyllyssä. Sai lopulta puhelimensa. Ei oo helppoo.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Enpäs ainakaan vielä asentanut. Pälli levisi Soneran sivuhelvettiin.
Jeee! Ilmankos ei onnistu...vaikka lupaavat tuossa etusivullaan ensin, jotta miulla olisi oikeus moiseen "Huom! Sinulla ei tällä hetkellä ole liittymää, johon tämä etu olisi mahdollista kytkeä." Öööh..Ei kyllä missään lue, jotta mikä liittymä tuohon tartteisi olla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jeee! Ilmankos ei onnistu...vaikka lupaavat tuossa etusivullaan ensin, jotta miulla olisi oikeus moiseen "Huom! Sinulla ei tällä hetkellä ole liittymää, johon tämä etu olisi mahdollista kytkeä." Öööh..Ei kyllä missään lue, jotta mikä liittymä tuohon tartteisi olla.
Soitin asiakaspalveluun tästä. En kyllä ihan heti erehdy toiste... "Näppäile sitä sun tätä jos haluat sitä sun tätä". Sitten aikani naputeltuani puhelinvastaaja sanoi: "Kerro muutamalla sanalla mitä asiasi koskee" , johon minä "Puhelinliittymään Spotify Premium"... "Anteeksi, en saanut selvää.". No kohta sanoin uudestaan tuon saman..johon puhelinvastaaja "Asiasi koskee siis laajakaista-asioita. Valitse yksi, jos haluat..." sitten riitti miulle.

Miksen avaudu tästä Sonera-toikissa? No kohta siirtyy.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Soitin asiakaspalveluun tästä. En kyllä ihan heti erehdy toiste... "Näppäile sitä sun tätä jos haluat sitä sun tätä". Sitten aikani naputeltuani puhelinvastaaja sanoi: "Kerro muutamalla sanalla mitä asiasi koskee" , johon minä "Puhelinliittymään Spotify Premium"... "Anteeksi, en saanut selvää.". No kohta sanoin uudestaan tuon saman..johon puhelinvastaaja "Asiasi koskee siis laajakaista-asioita. Valitse yksi, jos haluat..." sitten riitti miulle.

Miksen avaudu tästä Sonera-toikissa? No kohta siirtyy.
Toinen juttu mikä noissa "naputtele numeroita" -systeemeissä ihmetyttää on se, kun parhaassa tapauksessa näppäillään (muutaman esivalintanumeron jälkeen) joku 10 numeroinen asiakasnumero, joka löytyy laskusta. No sitten kun joku lopulta vastaa puhelimeen, niin kuitenkin kerrataan, että kukas se soittaja nyt sitten onkaan. Vittuako sitä asiakasnumeroa painelemaan jos sillä ei vastaajapäähän mitään informaatiota siirry kuitenkaan :confused:.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Toinen juttu mikä noissa "naputtele numeroita" -systeemeissä ihmetyttää on se, kun parhaassa tapauksessa näppäillään (muutaman esivalintanumeron jälkeen) joku 10 numeroinen asiakasnumero, joka löytyy laskusta. No sitten kun joku lopulta vastaa puhelimeen, niin kuitenkin kerrataan, että kukas se soittaja nyt sitten onkaan. Vittuako sitä asiakasnumeroa painelemaan jos sillä ei vastaajapäähän mitään informaatiota siirry kuitenkaan :confused:.
Ei tarttee maksaa niin paljon teostomaksuja niistä mahtavista rokkipläjäyksistä joita myös hissimusiikiksi kutsutaan kun asiakas kämmenet hioten nakuttelee asiakasnumeroaan sinne, eikä vaadi kuunneltavakseen messeviä melodioita.
 
Ylös