Fernando Alonso-Oviedon ihmisohjus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kaivinkone

New member
Liittynyt
25.1.2010
Viestit
4
Tunnen jo nyt harmilliseksi, miten kaudella 2010 hehkutetaan taas Alonson kehitystaitoja kun Ferrari kulkee miljoonaa. Samalla unohtaen miten auton kehitys alkoi jo 2009 kauden puolivälissä.
Puolittaen sama tilanne kun oli Kimin lähtiessä McLarenilta 2006 lopussa. Ei sitä autoa silloinkaan kehitetty ja Alonson tullessa taloon :idea: auto onkin yhtäkkiä voittajapeli.
 

Peter

Svedu
Liittynyt
14.8.2008
Viestit
387
Tunnen jo nyt harmilliseksi, miten kaudella 2010 hehkutetaan taas Alonson kehitystaitoja kun Ferrari kulkee miljoonaa. Samalla unohtaen miten auton kehitys alkoi jo 2009 kauden puolivälissä.
Ei hätää, Ferrari voi vielä olla täysi susi.

Puolittaen sama tilanne kun oli Kimin lähtiessä McLarenilta 2006 lopussa. Ei sitä autoa silloinkaan kehitetty ja Alonson tullessa taloon :idea: auto onkin yhtäkkiä voittajapeli.
Alonso oli avaintekijänä Ferrarilta saatuihin tietoihin jolloin McLaren kulki tuhatta ja sataa.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Vahvoja oli joo. Trulli sai kenkää kun oli liian vahva. Lewisin kans meni hermot ja Piquet ei vahva ollut missään muussa mielessä kuin hermoiltaa kun seinään veti.

Latinojen hassu piirre näyttää olevan valikoiva muisti. Ferrarin johtokaan ei oikein tunnu muistavan kenen kanssa on tekemisissä. Mut minkäs teet, noin ne hommat rullaa. Raha ratkaisee :yuck:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Ratti on "työn alla". :D On se melkonen äijä tuo Alonso. Olis vielä lohkaissut, että paljonko uudella ratilla saa kierrosajasta leikattua? Sen 0,3 nyt ainakin, kun ei tarvitse liikaa miettiä nappuloiden merkityksiä. :D
 

TIMOMIES

Well-known member
Liittynyt
8.5.2006
Viestit
1189
Ratti on "työn alla". :D On se melkonen äijä tuo Alonso. Olis vielä lohkaissut, että paljonko uudella ratilla saa kierrosajasta leikattua? Sen 0,3 nyt ainakin, kun ei tarvitse liikaa miettiä nappuloiden merkityksiä. :D
Alonso tekee tarkan replican Renault'n ratista, mitä, sattumalta, Massa ei osaa käyttää :ahem:
 

Leo

User
Liittynyt
14.1.2008
Viestit
530
Sijainti
Location

JamesHunt

Well-known member
Liittynyt
16.1.2010
Viestit
260
Tunnen jo nyt harmilliseksi, miten kaudella 2010 hehkutetaan taas Alonson kehitystaitoja kun Ferrari kulkee miljoonaa. Samalla unohtaen miten auton kehitys alkoi jo 2009 kauden puolivälissä.
Puolittaen sama tilanne kun oli Kimin lähtiessä McLarenilta 2006 lopussa. Ei sitä autoa silloinkaan kehitetty ja Alonson tullessa taloon :idea: auto onkin yhtäkkiä voittajapeli.
Totta. Ja vielä, jos Ferrari kulkee nyt, on se Alonson ansiota... Mutta sitä ei kukaan tajua, että Alonso myös "suunnitteli" tuon viime vuoden Renoon mikä oli fieldin p*skin auto.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8791
Sijainti
Vantaa
Alonso on monessa haastattelussa todennut, että McLarenilla Dennis oli se kenen kanssa ei tullut toimeen, ei niinkään Hamiltonin. Kaikki toki purkautui Hamiltoniin, kuten Unkarin episodi... Dennis onkin aika ristiriitainen hahmo, toiset tykkää toiset ei. Vahvat persoonat Sennaa lukuunottamatta ei ole tainnut tulla toimeen hänen kanssa kuten Montoya, Alonso... Räikkönenkään ei liiemmin tykännyt Denniksen tyylistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8791
Sijainti
Vantaa
Alonso on aivan oikeassa, ferrarin ratissa on jo pitkään ollut liikaa nappuloita.
Kimi sanoi joskus viimevuonna, että tarpeettomat nappulat ja säätimet on siihen jätetty, koska tulevaisuudessa niille voi olla taas käyttöä...
Herää kysymys, että vaatiiko Alonso enemmän kuin Kimi. Normaalissakin työelämässä voidaan antaa ehdotuksia tai vaatia muutoksia. Tästä ei tarvitse Kimi-fanien ottaa pulttia, mutta jos Kimikin on valittanut ratista, miksi muutoksia ei silloin tullut?
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Alonso on monessa haastattelussa todennut, että McLarenilla Dennis oli se kenen kanssa ei tullut toimeen, ei niinkään Hamiltonin.
Aivan. Dennis kun ei antanut ykköskuskin asemaa, joka toisaalta oli Hamiltonin syytä kun oli liian hyvä Alonsoon nähden. :p
 

JamesHunt

Well-known member
Liittynyt
16.1.2010
Viestit
260
Alonso meuhkaa Ferrarin ohjauspyörästä: "I'm a driver, not a technician. Make me a new one, keep it simple."
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Herää kysymys, että vaatiiko Alonso enemmän kuin Kimi. Normaalissakin työelämässä voidaan antaa ehdotuksia tai vaatia muutoksia. Tästä ei tarvitse Kimi-fanien ottaa pulttia, mutta jos Kimikin on valittanut ratista, miksi muutoksia ei silloin tullut?
Koska Kimi ei suudellut takaisin.
 

JamesHunt

Well-known member
Liittynyt
16.1.2010
Viestit
260
Tästä ei tarvitse Kimi-fanien ottaa pulttia, mutta jos Kimikin on valittanut ratista, miksi muutoksia ei silloin tullut?
Koska Massa ei valittanut. Ylimääräiset toiminnot ovat Massalle. Sieltä löytyy muunmuassa istuimen selänhierontapalleroihin liittyvät säädöt sekä istuimen korotin joka mahdollistaa Felipelle näkyvyyden alamäen mutkissa.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Niin. Ei antanut ykköskuskin asemaa jos antoi edes tasavertaista kohtelua.
Niin no, syksyllä 2006 Alonso kyllä julistettiin Mäkin ykköskuskiksi ja sai sitä viittaa pitääkin aina Monacoon asti. Sitten kun tuli selväksi että Hamilton on yhtä hyvä tai parempi, niin etuoikeudet otettiin pois, ja sehän ei Alonsolle sopinut. Loppu on historiaa. Alonsolla oli etulyöntiasema, mutta sekään ei riittänyt. On mahdollista että Hamilton sai saman etulyöntiaseman (ykköskuskin statuksen) loppuvuodeksi 2007, mutta vasta kun oli ensin tullut takaa ohi Alonsosta niin pisteissä kuin taidoissa ja tuloskunnossakin ja kammennut siten ykköskuskin kakkoskuskiksi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös