TIMOMIES
Well-known member
- Liittynyt
- 8.5.2006
- Viestit
- 1189
Niin onHeh, on tuo Alonso kyllä loisto sälli
Niin onHeh, on tuo Alonso kyllä loisto sälli
Niin on ja aina tulee olemaankin, parasta Fernandossa on, että hän jaksaa aina yrittää. Monet kuskit väittävät antavansa 110%-Fernando antaa 110% aina. Sellainen on tiimin kannalta tärkeää, Ferrarin Insinöörit paiskivat mielellään töitä sellaisen kuskin eteen, joka tekee parhaansa joka ainoalla kieroksella, joka ikisessä kaarteessa. Sellainenhan myös motivoi kaikki ja se on elintärkeää.Heh, on tuo Alonso kyllä loisto sälli
Mistä sinä tiedät että Fernando antaa kaikkensa aina ja muut vain väittävät tekevänsä niin?Monet kuskit väittävät antavansa 110%-Fernando antaa 110% aina. Sellainen on tiimin kannalta tärkeää, Ferrarin Insinöörit paiskivat mielellään töitä sellaisen kuskin eteen, joka tekee parhaansa joka ainoalla kieroksella, joka ikisessä kaarteessa. Sellainenhan myös motivoi kaikki ja se on elintärkeää.
Säädöt olivat "riittävän hyvät", mutta Alonso osaa kuitenkin itse tehdä paremmatAutosportin haastattelussa Alonso kehuu useasti Massan edellispäivien säätöjen olleen hyvät ja sopivat hänelle. Kuten on jo aiemmin spekuloitu niin näyttää, että Ferrarilla on nyt ainakin kuskipari, jolla on hyvin samantapainen ajotyyli. Varmaan helpottaa tulevaisuudessa auton kehitystä ja ehkä säätöjenkin hakemista jos kaverukset nyt vielä muutaman kisan jälkeen säätöjään toisilleen jakavat.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81248
No enhän mie sitä väitääkkään että muut tekisivät huonompaa työtä, varmasti tekevät jopa parempaakin mutta tuo vain mielipide Alonsosta onhan häntä kehuttu maasta taivaaseen niinkun myös haukuttu skandaaleista.Mistä sinä tiedät että Fernando antaa kaikkensa aina ja muut vain väittävät tekevänsä niin?
No onko se kovin kummakaan, että kuski itse osaa hakea itselleen paremmat säädöt? Tuskin se Kimikään Massan tekemillä säädöillä yleensä ajeli tai ainakaan silloin, kun ymmärsi autoaan säätää oikean suuntaan.Säädöt olivat "riittävän hyvät", mutta Alonso osaa kuitenkin itse tehdä paremmat
Tuo on kyllä Ferrarin kannalta hyvä asia juuri tällä hetkellä. Väkisin tulee kuitenkin mieleen viime kausi ja Felipen loukkaantumisen seuraukset. Yhtäkkiä autolla alettiin taistella säännöllisesti podiumpaikoista, kun autoa ei enää Massan ehdoilla/ajotyylille tarvittu kehittää/säätää. Että kumpaankohan suuntaan sitä autoa olisi loppujen lopuksi kannattanut viedä sekä 2008 että 2009 -Kimin vai Massan? Ei näyttänyt hassummalta Kimin 2008 alkukauden meno. Tämä on varmasti jo käsitelty, mutta pidän varsin todennäköisenä, että Ferrari menetti 2008 kuljettajien mestaruuden autoon tehtyjen Massaa hyödyttävien muutosten johdosta.Autosportin haastattelussa Alonso kehuu useasti Massan edellispäivien säätöjen olleen hyvät ja sopivat hänelle. Kuten on jo aiemmin spekuloitu niin näyttää, että Ferrarilla on nyt ainakin kuskipari, jolla on hyvin samantapainen ajotyyli. Varmaan helpottaa tulevaisuudessa auton kehitystä ja ehkä säätöjenkin hakemista jos kaverukset nyt vielä muutaman kisan jälkeen säätöjään toisilleen jakavat.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81248
Ei ole, mutta Alonso puhui sääntöjen hyvyydestä, eikä niiden soveltuvuudesta itselleen.No onko se kovin kummakaan, että kuski itse osaa hakea itselleen paremmat säädöt?
On tainnut Fernando lukea Langinvainion Gosbi-kirjan Mäkkäri-aikanaan kannesta kanteen tajuamatta sanaakaan.Fernando antaa 110% aina.
No eiköhän nuiden sanojen merkitykset ole tässä tapauksessa käytännössä synonyymejä. Alonsohan sanoo, että Felipe oli tehnyt autoon hyvän perus setupin, joka helpotti hänen työtään, kun hän pystyi ajamaan sillä koko päivän keskittymättä vielä säätötyöhön. Vai mikä Sinun mielestäsi on hyvän setupin ero sopivaan setuppiin?Ei ole, mutta Alonso puhui sääntöjen hyvyydestä, eikä niiden soveltuvuudesta itselleen.
Hmmm. Massahan ajoi podiumille viime kisassa ennen loukkaantumistaanTuo on kyllä Ferrarin kannalta hyvä asia juuri tällä hetkellä. Väkisin tulee kuitenkin mieleen viime kausi ja Felipen loukkaantumisen seuraukset. Yhtäkkiä autolla alettiin taistella säännöllisesti podiumpaikoista, kun autoa ei enää Massan ehdoilla/ajotyylille tarvittu kehittää/säätää. Että kumpaankohan suuntaan sitä autoa olisi loppujen lopuksi kannattanut viedä sekä 2008 että 2009 -Kimin vai Massan? Ei näyttänyt hassummalta Kimin 2008 alkukauden meno. Tämä on varmasti jo käsitelty, mutta pidän varsin todennäköisenä, että Ferrari menetti 2008 kuljettajien mestaruuden autoon tehtyjen Massaa hyödyttävien muutosten johdosta.
Ja jo ennen sitä Massalle taidettiin suurinpiirtein omistaa Kimin ajama podium-paikka, että sikäli menestystä Massalle tuli kyllä.Hmmm. Massahan ajoi podiumille viime kisassa ennen loukkaantumistaan
Ovat melkein synonyymejä ainakin kuljettajan itsekeskeisestä näkökulmasta. Mutta eivät täysin, koska omaan hanskaan sopimattomat säädötkin voivat olla hyvät, eli nopeat. Kimihän heti Ferrarille päästyään rupes nurisemaan että autossa on paljon korjattavaa, ja Ferrari oli haluton Kimin toiveiden suuntaan autoa kehittämään.No eiköhän nuiden sanojen merkitykset ole tässä tapauksessa käytännössä synonyymejä. Alonsohan sanoo, että Felipe oli tehnyt autoon hyvän perus setupin, joka helpotti hänen työtään, kun hän pystyi ajamaan sillä koko päivän keskittymättä vielä säätötyöhön. Vai mikä Sinun mielestäsi on hyvän setupin ero sopivaan setuppiin?
Alonsohan nimenomaan ei lähtenyt autoa säätämään, koska koki Massan säädöt kelvollisiksi. Varmasti eivät ole hänen mielestään täydellisiä, mutta ehkä sitä viimeistä silausta ei ole tarvekaan ensimmäisissä testeissä vielä löytää.Ja eikö se olisi sitten ole hyvä asia Alonson kannalta, jos hän kerran osasi heti tehdä Massaa paremman setupin? Minun mielestä se kuulostaa Alonson vahvuudelta jos kerran Kimillä meni puoli kautta saada auto säätöihin ja Alonso teki saman työn yhdessä harjoituksessa.
Toiset esittävät 110% teholla, että antavat aina 110% itsestään.Mistä sinä tiedät että Fernando antaa kaikkensa aina ja muut vain väittävät tekevänsä niin?
Aika Massafani saa olla, jos ei voi myöntää Ferrarin selkeää tason nousua Massan loukkaantumisen jälkeen. Enkä nyt tarkoita lainakuskien toilailuja. Italian media ainakin muisti Massan taistelleen kaikista koviten, kun Ferrari otti voiton ja podiumeja. On se Massa aika guru.Hmmm. Massahan ajoi podiumille viime kisassa ennen loukkaantumistaan
Taitaa tässä tapauksessa kyse olla ennemminkin Anti-Kimi fanistaAika Massafani saa olla, jos ei voi myöntää Ferrarin selkeää tason nousua Massan loukkaantumisen jälkeen.
Jepjep vai, että näin se meneekin No onhan se hyvä, että Trulli ja Hamilton ja jatkossa myös Massa voivat puolitehoilla pärjätä AlonsolleNiin on ja aina tulee olemaankin, parasta Fernandossa on, että hän jaksaa aina yrittää. Monet kuskit väittävät antavansa 110%-Fernando antaa 110% aina. Sellainen on tiimin kannalta tärkeää, Ferrarin Insinöörit paiskivat mielellään töitä sellaisen kuskin eteen, joka tekee parhaansa joka ainoalla kieroksella, joka ikisessä kaarteessa. Sellainenhan myös motivoi kaikki ja se on elintärkeää.