WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Jep, Espanjan Alonsomedia. Ei lienee niin arvokas kommentti, että ansaitsee jatkuvaa toistoa?Joku on myös aikoinaan todennut et alonso on paras auton kehittäjä jne jne...
Jep, Espanjan Alonsomedia. Ei lienee niin arvokas kommentti, että ansaitsee jatkuvaa toistoa?Joku on myös aikoinaan todennut et alonso on paras auton kehittäjä jne jne...
Melkeinpä yhtä varmaa kuin minä väittäsin, että olisin voittanut lotossa lauantaina, jos olisin pistänyt vetämään. Mistäs sen voi tietää? Varsinkin kun Kimi ei ole edes testannut moisilla pyörillä.Jotenkin tuntuu että Kimi olis vetäny aika hyvin noilla Pirelleillä.
Kuljettaja kehittää autoaan mahdollisiman nopeaksi, mutta kuljettaja ei voi poistaa autosta perusvikoja pois, jotka muodostuu suunnittelupöydällä. Kuten WebSlave totesi, mitä sinä olet jauhanut useita vuosia, ovat kehitelleet media, varsinkin espanjan sellainen.Joku on myös aikoinaan todennut et alonso on paras auton kehittäjä jne jne... Luulisi ny kahden vuoden aikana saavan yhden rengas asian kuntoon ? Eli luultavasti se vika on sittenkii sielä motivaatiopuolella?
vai että useita vuosia ?! korjaahan puheesi amatööri. Ja kyllä ne alonson autonkehittäjän puheet on tullut sieltä ferrarin suusta mielestäni. Noh ehkäpä ei olekkaan niin hyvä kun ovat puhuneet. En tosin ole uskonutkaan siihen itse missään vaiheessa.Kuljettaja kehittää autoaan mahdollisiman nopeaksi, mutta kuljettaja ei voi poistaa autosta perusvikoja pois, jotka muodostuu suunnittelupöydällä. Kuten WebSlave totesi, mitä sinä olet jauhanut useita vuosia, ovat kehitelleet media, varsinkin espanjan sellainen.
Toki mikään ei ole absoluuttisen varmaa mutta eiköhän tuon väitteen voi uskoa todeksi aika paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin lotto-voitto. Todisteeksi kelpaa vaikka se, että Kimillä ei uransa aikana ollut koskaan suuria vaikeuksia sopeutua uusiin renkaisiin esim. Micheliniltä Bridgestonelle tai slikseistä urarenkaisiin jne. Muutoksita huolimatta korkea suoritustaso säilyi vuodesta toiseen.Melkeinpä yhtä varmaa kuin minä väittäsin, että olisin voittanut lotossa lauantaina, jos olisin pistänyt vetämään. Mistäs sen voi tietää? Varsinkin kun Kimi ei ole edes testannut moisilla pyörillä.
Eikös Kimillä Ferrari aikoina nimenomaan ollut niitä ongelmia sopeutua renkaisiin? En näkisi Massalta pataan ottamista minään korkeana suoritustasona.Toki mikään ei ole absoluuttisen varmaa mutta eiköhän tuon väitteen voi uskoa todeksi aika paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin lotto-voitto. Todisteeksi kelpaa vaikka se, että Kimillä ei uransa aikana ollut koskaan suuria vaikeuksia sopeutua uusiin renkaisiin esim. Micheliniltä Bridgestonelle tai slikseistä urarenkaisiin jne. Muutoksita huolimatta korkea suoritustaso säilyi vuodesta toiseen.
Käsittääkseni kyse oli enemmän eturipustuksesta kauden 2008 keskivaiheilla. Lisäksi maailman mestaruus ja sarjan kolmas tila (2007-2008) ainakin minusta edustavat korkeaa suoritustasoa. Kaudesta 2009 lienee turha lähteä keskustelemaan renkaiden osalta tai muutenkaan.Eikös Kimillä Ferrari aikoina nimenomaan ollut niitä ongelmia sopeutua renkaisiin? En näkisi Massalta pataan ottamista minään korkeana suoritustasona.
Mut Massalle pataan antaminen 3-2 mestaruuksien määrässä lienee kuitenkin ihan ok? Alonsollahan niitä mestaruuksia Ferrrarin ratissa on toistaiseksi pyöreä nolla.Eikös Kimillä Ferrari aikoina nimenomaan ollut niitä ongelmia sopeutua renkaisiin? En näkisi Massalta pataan ottamista minään korkeana suoritustasona.
Kimi on voittanut tasan yhden maailmanmestaruuden. Et varmaan Damon Hilliäkään laske nelinkertaiseksi maailmanmestariksi, ethän? Tallimestaruuksia kun ei lasketa mestaruuksiksi henkilökohtaisissa tilastoissa.Mut Massalle pataan antaminen 3-2 mestaruuksien määrässä lienee kuitenkin ihan ok? Alonsollahan niitä mestaruuksia Ferrrarin ratissa on toistaiseksi pyöreä nolla.
Eli tässä ei keskustella Kimin menestyksestä sinänsä vaan siitä miten määritellään korkea suoritustaso. En taida viitsiä siihen keskusteluun osallistua. Minusta kuitenkin vähintään vielä kolmas sija (podium) luetaan korkeaksi suoritustasoksi.e2: En Kimin kausia 2008 tai 2009 mitenkään huonoina suorituksina näe, mutta jos esim. kaudet 2005 & 2007 edustavat Kimiltä korkeaa suoritustasoa, niin en Kimin viimeisiä F1-kausia näe niin korkealla suoritustasolla muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Ihan hyviä tuloksia se ajoi kausilla 2007-2008, ja kaudella 2009 auton ollessa heikompi pärjäsi silti hyvin vertailussa tallikavereihin. Eli suoritustaso oli korkea loppuun asti, joskaan ei häikäisevän korkea.e2: En Kimin kausia 2008 tai 2009 mitenkään huonoina suorituksina näe, mutta jos esim. kaudet 2005 & 2007 edustavat Kimiltä korkeaa suoritustasoa, niin en Kimin viimeisiä F1-kausia näe niin korkealla suoritustasolla muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Korkeaan suoritustasoon vaikuttaa auton suoritustaso. Esimerkiksi jos alkukaudella Vettel olisi ajanut kolmanneksi jossain kisassa, en pitäisi suoritustasoa kovinkaan korkeana. Sen sijaan jos Nico tai Schumi ajaisi kolmanneksi Mercedeksellä, suoritustaso on erittäin korkea.Minusta kuitenkin vähintään vielä kolmas sija (podium) luetaan korkeaksi suoritustasoksi.
Ehei, se vaatisi jo korkeaa suoritustasoa autoltakin, tai sitten jotain kolarikisaa!Korkeaan suoritustasoon vaikuttaa auton suoritustaso. Esimerkiksi jos alkukaudella Vettel olisi ajanut kolmanneksi jossain kisassa, en pitäisi suoritustasoa kovinkaan korkeana. Sen sijaan jos Nico tai Schumi ajaisi kolmanneksi Mercedeksellä, suoritustaso on erittäin korkea.
No, näköjään päädyin kommentoimaan kuitenkin...Korkeaan suoritustasoon vaikuttaa auton suoritustaso. Esimerkiksi jos alkukaudella Vettel olisi ajanut kolmanneksi jossain kisassa, en pitäisi suoritustasoa kovinkaan korkeana. Sen sijaan jos Nico tai Schumi ajaisi kolmanneksi Mercedeksellä, suoritustaso on erittäin korkea.
Häh? Räikkösellä 3 mestaruutta? Et kai laske Kimille merkkimestaruuksia? Voi tsiisus. Minusta Massakaan ei ole voittanut yhtään mestaruutta, Ferrari sen sijaan on. Eli kaudessa voikin voittaa kaksi mestaruutta. Heh.Mut Massalle pataan antaminen 3-2 mestaruuksien määrässä lienee kuitenkin ihan ok? Alonsollahan niitä mestaruuksia Ferrrarin ratissa on toistaiseksi pyöreä nolla.
Kuka sen tallimestaruuden sitten voittaa, ellei talli ja sen jäsenet? Kyl se kuskinkin arvostukseen vaikuttaa, että voittaako niitä tallimestaruuksia vai häviääkö. Siks Coulthardilla, Barrichellolla ja Fisichellalla ajohommia löytyi vielä huipputallista ulostamisen jälkeen. On se jokin osoitus osaamisesta, kun ei niitä merkkimestaruuksia yleensä yhden kuskin voimin voiteta.Häh? Räikkösellä 3 mestaruutta? Et kai laske Kimille merkkimestaruuksia? Voi tsiisus. Minusta Massakaan ei ole voittanut yhtään mestaruutta, Ferrari sen sijaan on. Eli kaudessa voikin voittaa kaksi mestaruutta. Heh.
Talli, vain ja ainoastaan talli. Kuten kuljettajien mestaruuden voittaa vain ja ainoastaan se yksi kuski. Siitäkin huolimatta, että kumpaankin mestaruuteen vaaditaan molempien panosta. Mutta kun ne tittelit jaetaan erikseen, niin ne jaetaan erikseen. Ja tallimestaruus ei tarkoita sitä, että tallin jokainen työntekijä olisi maailmanmestari. Vain että kyseinen talli on.Kuka sen tallimestaruuden sitten voittaa, ellei talli ja sen jäsenet?
Tarkistitko, ettei vahingossa voittanut kaksi karttingin maailmanmestaruutta :wink:Ja otsikon aiheeseen palatakseni, Alonso ei ole nelinkertainen maailmanmestari vaikka kuinka väittäisit.
Michael Schumacherilla on siis mestaruuksia on toista kymmentä, koska kyllähän Räikkösen aikaiset mestaruudetkin kuuluu myös hänelle, koska toki konsulttikin on osa tallia. Kas kun yritetään heti leipoa yksinkertaisista mestareista moninkertaisia, heh.Kuka sen tallimestaruuden sitten voittaa, ellei talli ja sen jäsenet? Kyl se kuskinkin arvostukseen vaikuttaa, että voittaako niitä tallimestaruuksia vai häviääkö. Siks Coulthardilla, Barrichellolla ja Fisichellalla ajohommia löytyi vielä huipputallista ulostamisen jälkeen. On se jokin osoitus osaamisesta, kun ei niitä merkkimestaruuksia yleensä yhden kuskin voimin voiteta.
Kimikin olis saanut formuloissa jatkaa, vieläpä voittajatallissa, jos ei olis pitänyt niin kiinni rahallisista eduistaan.
Täällä Rubens Barrichello, kuusinkertainen maailmanmestari F1-sarjassa.Michael Schumacherilla on siis mestaruuksia on toista kymmentä, koska kyllähän Räikkösen aikaiset mestaruudetkin kuuluu myös hänelle, koska toki konsulttikin on osa tallia. Kas kun yritetään heti leipoa yksinkertaisista mestareista moninkertaisia, heh.