Legnum
Registered User
- Liittynyt
- 5.8.2007
- Viestit
- 441
tai"Hamilton uhoaa: Massan starttiohitus ei toistu"
On alkanut harmittamaan jälkikäteen että oli niin munaton...![]()
Ymmärsi ettei eturiviin ole loppukaudesta asiaa ja heitti pyyhkeen kehään...
tai"Hamilton uhoaa: Massan starttiohitus ei toistu"
On alkanut harmittamaan jälkikäteen että oli niin munaton...![]()
Schumin otteet käyttöönOn alkanut harmittamaan jälkikäteen että oli niin munaton...![]()
Lewis on junnusta asti ollut jo Mäkillä. McLaren on hänen perheensä, hänellä on tukenaan Reilu-Ron, Norbert-setä/possu ja kaikki muut henkilöt. Heikki otettiin puheliaana ja kaikkien kaverina Hamiltonin kaveriksi, ettei kävisi samoin kuin Alonso oli McLarenilla.Eiköhän historia osoita varsin selvästi, ettei tuolla kansailaisuusaspektilla ole mitään vaikutusta McLarenin kuskipolitiikkaan.
Haha, ihan meinas tulla kyynel silmään kun tuata videoo katseli.Aloin ihmettelemään itsekseni sitä, että miksi McLaren ärsytti suunnattomasti vielä pari vuotta sitten. Nythän se tuntuisi olevan OK talli, jolla autot kestää hyvin.
Piti oikein youtubea kaivella, että miten se auto oikein toimi ennen ja löysin tälläisen:
http://www.youtube.com/watch?v=fv0z8EndRyQ
Siellä on aika monta konerikkoa, eikä mukana ole edes Häkkisen aikaisia konerikkoja, ripustukset hajoilee joka kulmasta ja siivet eivät pysy paikoillaan.
Eiköhän olisi aika McLarenin tippua taas normi tasollensa?![]()
hämäläine jää ekalle kiekalle.
Ei saisi olla vahingoniloinen, mutta.....MUHAHAHAAAHamilton: Väärä rengaspäätös osaksi omaan piikkiin
13.09.2008 18:42
Lewis Hamilton pilasi mahdollisuutensa formula ykkösten Italian GP:n aika-ajon toisella osiolla menemällä sen alussa radalle välikelin renkailla.
Rata oli kuitenkin niin märkä, että kunnollisen kierrosajan tekeminen edellytti rankkaan sateeseen tarkoitettuja renkaita. Koska sade yltyi koko ajan, olivat olosuhteet muuttuneet huonommiksi siinä vaiheessa, kun Hamilton lopulta pääsi radalle oikeanlaisilla renkailla. Hamilton jäi näin 15. lähtöruutuun.
- Se oli yhteinen päätös mennä radalle välikelin renkailla toisen aika-ajon aluksi - osittain minun ja osittain insinöörieni tekemä, Hamilton totesi virheellisestä rengasratkaisusta.
- Ajattelimme sen olevan oikea päätös, koska sillä hetkellä rata oli kuivumassa. Pito oli kuitenkin huono, joten tulin varikolle vaihtamaan rankan sateen renkaisiin. Päästyäni takaisin radalle oli alkanut jälleen sataa, joten myöhästyin siitä aikaikkunasta, jolloin rata oli nopeimmillaan, Hamilton selitti F1-uransa huonointa lähtöruutua.
Edellisen osakilpailun Belgian GP:n jälkeen Hamilton kehuskeli olevansa hyvä löytämään pitoa liukkaalla radalla. Monzassa hän ei siinä onnistunut.
- Oli erittäin vaikea löytää jarrutuspaikkoja, Hamilton myönsi.
(MTV3)
Jos sillä oli ne kuuluisat 'ballsit' jarrupalojen välissä?Selittely on jo alkanut. Talli ei noteerannut mitenkään Kovalaisen suoritusta vaan hirveä selitys käynnissä miksi näin kävi.
Nyt oli kuulemma jarrulevyt lasittuneet niin että ei pystynyt tuntemaan niitä kuuluisia jarrutuspaikkoja...
Hamilton kuulemma tulee huomenna kovaa takaa ja ne joilla on sedekelin säädöt ja vähän bensiiniä jäävät jalkoihin Dennisin mukaan.
Saattaisi jarruttelu jäädä vähemmälle.Jos sillä oli ne kuuluisat 'ballsit' jarrupalojen välissä?![]()