Huoh, jotenkin vaan äsyttää se, että silloin kun Ferrarilla ei ajanut suomalaista, niin se talli oli synonyymi sanalle "täydellisyys". Ei keskeytyksiä, ei varikkosähläystä, ei huonoja taktiikoita... Siinä tallissa toimi kaikki. Ja tämä ei siis johdu vain Schumista, koska niin hyvä mies kuin Schumi olikin, niin tuskin hän sentään noita autoja ja moottoreitakin valmisti.
McLaren taas toisaalta oli Kimin aikana huono vitsi. Aina ei riittänyt edes yksi hajonnut moottori per kisaviikonloppu. Vertailun vuoksi Lewis on saanut ajaa kaksi kautta ilman mitään huolia paratiisissa. Heikistä ei voi sentään ihan samaa tietenkään sanoa. Milloin irtoo pyörästä vanne, milloin hajoaa ratti, milloin perinteinen moottoririkko tapahtuu tai joskus saattaa olla renkaatkin väärinpäin!!
Mikäs tilanne nyt taas Ferrarilla? Taktiikat päin persettä, varikkostopit ovat ajoittain katastrofaalisempia kuin McLarenilla pahimillaan ja luotettavuus on heikompaa kuin muilla kärkitalleilla.
Vähän kyllä kyrsii, mutta jotenkin tässä pitää yrittää sinnitellä. Muistan vieläkin, kun kauden alussa juteltiin kavereiden kanssa, että lähes varmasti saadaan taas suomalainen mestari ja että joka kisassa olisi suomalainen varmasti palkintokorokkeella. Noh, ei oo ihan niin mennyt tämän kausi. Räikkönen on ollut huonompi kuin koskaan ja tehnyt kaksi kertaa enemmän virheitä kuin koko urallaan yhteensä ja Kovalaisen kohtelu tuossa McReilu- tallissa on sitä tasoa, että hyvä kun jaksavat radalle sen lähettää kisojen alussa.
Tällainen pieni aamuavautuminen tässä, jatkakaa...