Tolla tekniikalla lähes mahdotonta. Toi "engine" näyttää toimivan vähän samaan tapaan kuin Doom-pelin grafiikkaengine aikoinaan. Eli mm. sillat ovat kiinteitä kappaleita ja jatkuvan maanpinnalle asti. Esim, sillan ali menevän rautatien kiskot tavallaan on "käännetty" sillan "seinän" tekstuureiksi. Eli maanpinnalta katsottuna toi malli ei toimisi kovinkaan hyvin.
Ois kiva tietää tarkemminkin, miten kaikki toi renderöinti on toteutettu ja miten nuo vähän hassunoloiset kolmiulotteiset muodot on saatu aikaan.
Itsehän en asiasta mitään tiedä mutta tässä vähän käännöstä:
Ratkaisu perustuu norjalaisen
myVR Softwaren ja ruotsalaisen C3 Technologiesin yhteistyöhön Innovasjon Norgen tukemana.
C3 on kehittänyt ohjelmiston joka rakentaa karttatietoihin ja ilmakuviin perustuvan 3D-mallin - myVR taas on kehittänyt erittäin tehokkaan teknologian jolla suuria 3D-malleja voi jakaa internetin kautta tehokkaasti.
Ratkaisut on patentoitu. Ohjelma jonka joutuu asentamaan koneelle ja jossa kuvankäsittely tapahtuu on nopea "renderöintimoottori". Dataa siirtyy ratkaisujen ansiosta erittäin vähän - serveri lähettää vain sen määrän tietoa mitä kullakin hetkellä tarvitaan ja säätää datamäärää automaattisesti suhteessa tietokoneen kapasiteettiin.
Uudet 3D-kartat rakentuvat Jas Gripeneille kehitettyyn, ohjusten navigointia varten luotuun teknolologiaan.