FerrariBemari on selvästi kopasannut Tämän siiven;
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/Toni_Vakiparta/misc/keula.jpg
edit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
FerrariBemari on selvästi kopasannut Tämän siiven;
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/Toni_Vakiparta/misc/keula.jpg
edit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
+1. Mutta eiköhän niihin silmät jossain vaiheessa totu. Vihaan noita etusiipiä. Takasiipi vielä menis.Autot 2009 = ihan helkutin rumia.
Bemari on selvästi kopasannut Tämän siiven;
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/Toni_Vakiparta/misc/keula.jpg
edit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
Vieläkin ahdistaa kun tuo keula tulee kuviin kärjessä :thumbdownedit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
-No ei sitä kauheesti ohjata, ei ainakaan kuten Ferrarin reikänokassa. Toihan näyttää lyhyeltä etudiffuusorilta. Erona se, että diffuusorin takana ei ikinä ole tuollaista seinää.- Kyllä se ilma sinne menee kun se sinne ohjataan
- Katso nykyisiä takasiipiä, siinä vasta seinä on
Josko vuoden päästä muistellaan miten autot vielä loppuvuodesta 2008 näytti hyvältä verrattuna uusimpiin vehkeisiin, jotka on perseestä vedettyjen sääntöuudistusten takia absoluuttisen kamalia hirvityksiä. Toivottavasti ei kuitenkaan.+1. Mutta eiköhän niihin silmät jossain vaiheessa totu. Vihaan noita etusiipiä. Takasiipi vielä menis.
ferrari f399 vuodelta 99? =)Bemari on selvästi kopasannut Tämän siiven;
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/Toni_Vakiparta/misc/keula.jpg
edit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
Jos ny odoteltais sen aikaa, että nähdään edes yksi. Tosta välikoppa-bemarista pitää sanoa, notta ei se mun mielestä edelleenkään pahalta näytä ku takasiiven osaltaAutot 2009 = ihan helkutin rumia.
Vanhat keulat uusilla siivillä voi näyttää aika korkeilta... eiköhän ne keulat monilla vähän madallu, mutta uskoisin siiven ja keulan välin kasvavan useimmilla...Korotettuun keulaan en ikinä tottunut. Toivottavasti sääntöuudistukset eivät tuo niitä takaisin, kun niistä juuri oltiin pääsemässä eroon.
Itse ihastuin tuohon taksiipeen toisella silmäyksellä. Ensimmäinen oli 'mikä toi on' ja toinen silmäys et sehän on entistä kilpa-automaisemman näköinen.Kapea ja korotettu takasiipi tietysti vaatii tottumista, mutta kyllä ne 80-luvun sivusiivillä varustetut kylpyammeet olivat vielä kamalampia.
Etu siipi on vähän liian leveä makuuni. Takaa katsoessa ei sais etusiipi pilkottaa pyörän sivusta.Leveä etusiipi olisi ihan jees, jos se olisi balanssissa muun auton kanssa, mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä, ettei näin ole. Leveä edesta, kapea takaa on tavallaan väärin päin. Mielummin näkisin kiilamaisempia kilpa-autoja (tyyliin Brabham BT 55).
Tuohon liittyy myös se riski että etusiipiä hajotetaan entistä herkemmin kun nuo voivat ottaa helpommin osumaa sivuilta...Etu siipi on vähän liian leveä makuuni. Takaa katsoessa ei sais etusiipi pilkottaa pyörän sivusta.
Bemari on selvästi kopasannut Tämän siiven;
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/Toni_Vakiparta/misc/keula.jpg
edit: Papukaijamerkki tunnistajille. Tosin aika helppo...
Jeps, sehän se oli. Nuo sponsoritarrat teki hiukka turhan helpon veikkauksen. Yllättävän saman näköinen on noi päätypalat uuden Bemarin kanssa.ferrari f399 vuodelta 99? =)
Jep, rumia on ja täysin samaa mieltä tuosta, ettei näistä kyllä joutsenia tule vaikka kuinka voittaisivat kisoja.IL sanoi:- Siinä vasta seksikäs otus, irvaili BMW Sauberin itävaltalainen testipilotti Christian Klien jo marraskuussa Barcelonassa ja tarkensi samaan hengenvetoon, ettei ole elämässään nähnyt visuaalisesti yhtä kammottavaa formula ykköstä.
Klien kiteytti kerralla kaikkien muidenkin ajatukset. Ensi vuoden F1 on kuin ruma ankanpoikanen, josta ei ikinä kasva kaunista joutsenta. Edes sadussa tai insinöörien hienosäädöllä.
SAATTAA olla, että viikset tekevät saksalaisen miehen, mutta eivät sentään F1-autoa. Uusi etusiipi on peräti 40 senttiä leveämpi kuin päättyneellä kaudella ja muistuttaa kömpelöä auraa.
Mun mielestä tämä on jo hyvä uutinen!MTV3 sanoi:- Täytyy sanoa, että eroa on melkoisesti, etenkin kuluneilla renkailla ajettaessa. Silloin auto on varsin vaikea hallittava, etenkin yliohjautuessaan nykyisellä pienemmällä downforcen määrällä. Täytyy kuitenkin muistaa, että nämä nyt käytetyt autot ovat yhä risteytysversioita, joten niitä ei ole säädetty täydellisesti. Olen varma, että ensi vuoden auton kanssa tilanne on täysin erilainen, Massa kommentoi.
Lupaavalta vaikuttaa. :thumbup:Mun mielestä tämä on jo hyvä uutinen!
Tätä asiaa on täällä toki povailtukin, eli Kimille parempi auto, mutta nythän se sitten tuli jo jonkun suusta..