Tulipas tyhmäiltyä. :nope: Tokihan kysyin noita jo! Olis sen sijaan alunperin pitänyt pohtia, että kysyvätköhän esim. kengännumeroa, osoitetta tai onnennumeroa.No soita NYT!
Näin on. Muutoin saatat JÄÄDÄ LEHDELLE SOITTELEMAAN!No soita NYT!
Eikse pitäs olla pommihauki-o?Miksi iltalehden sivulla lukee "Tukholman modernin taiteen museo evakuoitiin tiistaina pommiuhkan vuoksi. Lue lisää..." eikä "Tukholman modernin taiteen museo evakuoitiin tiistaina pommikuhan vuoksi. Lue lisää..."?
Ei se ole kuskin vika, vaan kisainssin, jos ei pistä radalle. Harvemmin kuskin vika.Miten F1-kuskit voivat olla niin ylimielisiä, että jatkuvasti tipahtelevat pois aika-ajoista, vaikka nopeus riittäisi jatkoon? Ne jotka ei tipahtele, tuntuvat olevan samoja jotka saavat tulosta aikaan.
Eiköhän maailmanmestarilla ole jonkinverran sananvaltaa näissä asioissa. Turha pelata upporikasta ja rutiköyhää, kun oikeasti olis mahdollisuus tehdä hyvää tulosta normisuorituksilla. Ainahan sitä voi tietty tallia haukkua, kun ajellaan 5 kierrosta monsuunirenkailla kuivalla radalla...Ei se ole kuskin vika, vaan kisainssin, jos ei pistä radalle. Harvemmin kuskin vika.
Kyllä mä uskon että maailmanmestarikin kuuntelee mitä kisainssillä tahi jollain muulla "taktiikkamestarilla" on sanottavaa, etenkin jos tämä maailmanmestari on ollut siinä välissä pari vuotta poissa kuvioista. En siis usko, että oli Räikkösen moga tämä.Eiköhän maailmanmestarilla ole jonkinverran sananvaltaa näissä asioissa. Turha pelata upporikasta ja rutiköyhää, kun oikeasti olis mahdollisuus tehdä hyvää tulosta normisuorituksilla. Ainahan sitä voi tietty tallia haukkua, kun ajellaan 5 kierrosta monsuunirenkailla kuivalla radalla...
Eli menee Kimin piikkiin, kun raahas sen Lotarille.Ja nyt syytökset kohdistuvat jälleen Mark Sladeen. Australian aika-ajomoka, Kiinan kisataktiikkamoka ja Bahrainin vähän lievempi aika-ajomoka lienevät suurimmaksi osaksi hänen syytään. Mutta ei tuo 11. paikka niin paska ole, ja renkaita on säästössä kisaa varten.
ai montako kertaa nyt varikolla käydään?ja renkaita on säästössä kisaa varten.
Alkaa vaan kyllästyttämään tuo laulu miten aina on tallissa vikaa kun ei Kimi pärjää.En toki väitä etteikö Kimi olisi pystynyt vaikuttamaan. Kiva vaan syyttää jotain toista kun Kimin auto ei ole vauhtinsa edellyttämillä sijoituksilla :tongue:
Onko siitä tehty jo laulukin?Alkaa vaan kyllästyttämään tuo laulu miten aina on tallissa vikaa kun ei Kimi pärjää.
No toki Kimissä ittessäänkin oli vikaa. Varmaan oli alunperin suunniteltu homma niin, että normalaioloissa yksi nopea veto riittää jatkoon ja olishan se riittänytkin, jos Kimi olisi ajanut tarpeeksi lujaa, vaan ei sitten ajanut ja päättivät pelata uhkapeliä, jos vaikak sittenkin riittäis. Kyllähän se melkein riitti, mutta ei ihan.Alkaa vaan kyllästyttämään tuo laulu miten aina on tallissa vikaa kun ei Kimi pärjää.
Joo sama. Jos Kimi pärjää niin se johtuu vain siitä, että Kimi on niin perkeleen kova kuski, mutta jos Kimi ei pärjää niin se johtuu siitä, että talli tyrii.Alkaa vaan kyllästyttämään tuo laulu miten aina on tallissa vikaa kun ei Kimi pärjää.
Tuntuu unohtuneen miten muuan saksalainen kuulema suunnitteli ja rakensi korkeimman omakätisesti autonsa aikoinaan. Siinä oli satapäinen tiimihenkilöstö pelkkiä statisteja, munkkia ja kahvia vetivät vaan kun Kerppenin Kumikana hoiteli hommat pihanurmen haravoinnista ajamiseen saakka.Joo sama. Jos Kimi pärjää niin se johtuu vain siitä, että Kimi on niin perkeleen kova kuski, mutta jos Kimi ei pärjää niin se johtuu siitä, että talli tyrii.
Sitten kun me suomalaiset kimifanit arvioimme muiden kuskien huonoja sijoituksia niin ikinä emme kuitenkaan ota huomioon heidän talliensa mahdollista tyrimistä
Missäs minä niin väitin?Ihan suomalainen ilmiö tässä on kyseessä tosiaan. Right..