IceManFani
Tunari
Juu, mutta eipä tuo tänkään kauden potta oo. :frank: Kun siinä tän kauden potassa on omasta muistikuvastani edelleenkin valkonen takaosa.Viimevuotisessa ei tainnut olla noita Piaggio Aeron mainoksia.
Juu, mutta eipä tuo tänkään kauden potta oo. :frank: Kun siinä tän kauden potassa on omasta muistikuvastani edelleenkin valkonen takaosa.Viimevuotisessa ei tainnut olla noita Piaggio Aeron mainoksia.
Valkoinen takaosa oli edelleenkin talvitestimallissa, nyt se on korvattu kokomustalla.Juu, mutta eipä tuo tänkään kauden potta oo. :frank: Kun siinä tän kauden potassa on omasta muistikuvastani edelleenkin valkonen takaosa.
Niin, kuten muut täällä jo sanoivatkin, se valkoinen versio oli käytössä talvitesteissä (siitä on kuvia aikaisemmilla sivuilla), Australiassa esiteltiin sitten tuo musta. Josta tuo kuva on.Toi on kyllä viimevuotinen potta, tän vuotisessa potassa toi takaosa on valkonen:
Toi tosin taitaa olla Replica, mutta kuitenkin tän kauden potan takaosa on valkonen. :tongue:
Ja tossa sun postaamassa kuvassa, ku kattoo tarpeeks tarkkaan, niin tossa ajohaalarien kauluksessa olevassa tod.näk. FIA:n hyväksymislätkässä näkyy luku 08, joten siinä sitte sulle.
Kuvaa?Rubenssilla ollu taas käytössä vanha kypärä ainankin harjoituksissa
Saa nähdä onko valko/kelta/musta taas aika-ajossa ja kisassa.
Toivottavasti pitäis vanhaa
Vanhoja kypäriä käytetään varmaan sen takia että kun nuo joutuu aika usein maalauttamaan uusia kypäriä kun sponsorit vaihtuu ym. Sitten niitä vanhoja mitä ei enää saa käyttää kisoissa tietysti nurkkiin pyörimään. Käyttävät niitä ehkä sitten luvan kanssa harjoituksissa ja testeissä ja säästävät samalla niitä uusia itse kisoihin (mutua).Rubenssilla ollu taas käytössä vanha kypärä ainankin harjoituksissa
Saa nähdä onko valko/kelta/musta taas aika-ajossa ja kisassa.
Toivottavasti pitäis vanhaa
Miksei ne maalaa niitä uusiksi?Vanhoja kypäriä käytetään varmaan sen takia että kun nuo joutuu aika usein maalauttamaan uusia kypäriä kun sponsorit vaihtuu ym. Sitten niitä vanhoja mitä ei enää saa käyttää kisoissa tietysti nurkkiin pyörimään. Käyttävät niitä ehkä sitten luvan kanssa harjoituksissa ja testeissä ja säästävät samalla niitä uusia itse kisoihin (mutua).
Siinä haastattelussa missä oli juttua siitä Räikkösenkin hovimaalarista niin sanoi että saattaa yhtäkkiä tulla kesken kauden 20 kypärän tilaus Hamiltonilta 2 viikon varoitusajalla kun yksi sponsori on häippässyt eikä sitä enää haluta mainostaa kypärässä. Vanhat vasta maalatut kypärät jä sitten hyllyn koristeiksi.
Jo turvallisuussyistäkin.Miksei ne maalaa niitä uusiksi?
Lähinnä tarkoitin tota "Vanhat vasta maalatut kypärät jä sitten hyllyn koristeiksi." Mutta kaippa siihenkin hyvä syy.Jo turvallisuussyistäkin.
Käytetty kypärä on aina käytetty, joskus oli juttua noista käyttötunneista ja ne ei kovin kummoset F1:ssä olleet...
Parempi olla ottamatta siis riskejä, ne kypärät kuitenkaan ei ole se isoin menoerä vuoden mittaan
edit. ja tuskin tuo Rubensinkaan potta vanha on, veikkaan että ne keltaiseksi maalatut loppui ja palattiin taas tuohon Rubensin omaan väritykseen...
Jaah, tossa sun stoorissa ontuu vain pari pientä juttua:Siinä haastattelussa missä oli juttua siitä Räikkösenkin hovimaalarista niin sanoi että saattaa yhtäkkiä tulla kesken kauden 20 kypärän tilaus Hamiltonilta 2 viikon varoitusajalla kun yksi sponsori on häippässyt eikä sitä enää haluta mainostaa kypärässä. Vanhat vasta maalatut kypärät jä sitten hyllyn koristeiksi.
Epäilen tätäkin, jos ne on maalattu mutta ei toimitettu/käytetty, niin miksei niitä maalattaisi uusiksi? Varsinkin jos kyse on isommasta erästä.Lähinnä tarkoitin tota "Vanhat vasta maalatut kypärät jä sitten hyllyn koristeiksi." Mutta kaippa siihenkin hyvä syy.
Malesiassa tosiaan vaihtoi kypärää, kun kisa keskeytettiin.Tarkoitin tuota vanhaa maalausta...
Onhan Rubenssilla noita nähty aikaisemmissa kisoissa harjoituksissa ynm.
Tällä kertaa oli myös aika-ajossa näköjään.
Siis meinaat tosiaan että useampi potta heitetään hyllyyn ja uude tilalle vain koska ei muka viitsittäis maalata uusiksi?Ei maalata kypäriä uusiksi jo mainituista syistä ja siksi että ei ole noilla elämä niin muutaman kymppitonnin päälle muutenkaan ja toisaalta kypärätehdas lähettää varmaan mielellään lavallisen pottia kuskeille muutenkin kun ei ne niille mitään maksa ja saavat siinä mainosta muutenkin. Enpä tiedä maksavatko kypärät edes kuskeille edes penniäkään vai maksaako jopa tehdas rahaa siitä että saa jonkun kuskin asiakkaakseen.
Tuo viittaisi siihen ettei niitä keltasilla väreillä olleita montaa ollut tehtynä.Malesiassa tosiaan vaihtoi kypärää, kun kisa keskeytettiin.