Kypärät 2009

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
Bleu sanoi:
Buttonilla siis vanhat kuviot mutta uudet värit. ´Kyllä tuon edelleen Buttonin kypäräksi tunnistaa, mikä on hyvä.
Kertoo aika paljon omistautumisesta Brawnin projektiin. Eikös Buttonilla ole tähän mennessä ollut aina se Union Jack jossain muodossa kypärässä, nyt jäljellä on enää samanlainen muotokieli.

tommii sanoi:
Kimillä baseball-mallinen lätsä, käyttää vissiin aika usein tuollaisia vapaa-ajallaankin. Massalla oli "tavallinen" lippis.
Onkohan tuon mallin lippis tehty ihan Kimin toivomuksesta. Enpä muista, että olisin 2000-luvulla missään aiemmin nähnyt vastaavaa F1-kuskilla. :doubtful:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
[/QUOTE]
Tässä vielä vertailuksi edellinen malli. Helpompi tehdä vertailua kun on molemmat nähtävillä samalla kertaa. Kyllä nyt vastustajat murskataan kun kypärän maalauksetkin meni uusiksi vielä aivan kauden alla. Näyttää nopealta. :thumbup:

Buttonin kypärän värit on ihan ok, mutta Britti väritys on ollut parempi. Toivottavasti tämä ei ole uusi suuntaus että Kypärätkin alkaa olla lähes 100 prosenttisesti Teamin väreissä. PunaisillaHärillähän Teamin värit ovat myös vahvasti esillä.

tommii

Well-known member
Onkohan tuon mallin lippis tehty ihan Kimin toivomuksesta. Enpä muista, että olisin 2000-luvulla missään aiemmin nähnyt vastaavaa F1-kuskilla. :doubtful:
Jep, sitä mä just ajattelin, kun Kimillä on noita vastaavia nähty usein vapaa-ajallakin päässy. Luultavasti siis on. :ahem:

Tässä vielä sivuprofiilia kypärästä, uudistunut aika paljonkin vielä talvitesteistä:

tommii

Well-known member

edit, lisätään tähän;
Täytyy olla Skenejeesuksen kanssa eri mieltä. Itse tykkään tämä kypärän muodoista todella paljon. :)

Viimeksi muokattu:

TIMOMIES

Well-known member
Tommosia noi Schubertit on, seinää päin juostuja :jaska: :p

Poistettu jäsen 5082

Guest
oho Buttonin kypärähän on perkuleen siisti, tuo kellanvihreä sävy on ollu aina mun lempivärejä :cool:

joku ahkera voorumilainen vois tehdä kaikista kypäristä äänestyksen :wink:

Crosby-92

Well-known member
Kimin kypärä sen kuin paranee. Buttonilla kanssa ihan hienot värit ja kuviot. TOP-5 kamaa tuo Napin kypärä. Itse kuulun niihin (harvoihin?) jotka pitävät Schuberthin mallista. Mukavan erilainen ja näyttää särmikkäämmältä sekä paremmalta kuin nuo Arait. Kimin kypärä on kyllä selkeästi mestarin kypärä. :ahem:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Vaikka nyt en yleisesti fanitakaan pelkästään tallin yleisväritykseen nojaavia kypäriä, on pakko sanoa että hieno on Buttonin kypärä. Väittäisin jopa koko kaartin hienoimmaksi. :ahem:

Beza

Well-known member
Olipa yllättävä veto Buttonilta, erittäin tyylikäs :thumbup:

Eipä nyt ole jälleenkään mitään erityisen rumaa kypärää kellään, muotojen suhteen parhaat kypärät kyllä Barrichellolla ja Nicolla. Oldschool-potat kunniaan :alppu:

ScuderiaJormaz

Well-known member
Jep, sitä mä just ajattelin, kun Kimillä on noita vastaavia nähty usein vapaa-ajallakin päässy. Luultavasti siis on. :ahem:

Tässä vielä sivuprofiilia kypärästä, uudistunut aika paljonkin vielä talvitesteistä:
Perhana,talvitestimalli oli paljon hienompi.No jaa..potta kuin potta.

Torres

Well-known member
On tuo uusi väritys jotenkin tasapainoisempi. Testeissä nähty väritys oli hieno, mutta jotenkin keskeneräisen näköinen.Tykkään tuosta enemmän puna/valko etuosasta ja päälikuvio on myös jotenkin hienompi. Suoraan takaa se valkoinen oli ehkäpä paremman näköinen, mutta nyt se olisi vähän liikaa, kun on muuten menty vaaleampaan suuntaan.

WebSlave

Trackman
"Esimerkiksi Räikkösen tämän kauden kypärästä tein kymmenkunta erilaista vaihtoehtoa. Kimi sitten valikoi niistä sellaisen, joka ei ensin istunut minun silmääni yhtään. Kimi halusi kypäräänsä paljon valkoista. Itse olisin laittanut valkoisen ja mustan osuudet juuri toisin päin - tosin Ferrari näyttää nykyisin käyttävän aika paljon juuri valkoista," Tägströn kertoo.

Räikkönen on Tägströmin mukaan aina täydellä sydämellä mukana stailauksessa.
"Neuvoa ja ohjetta tulee koko ajan, ja se on ihan hyvä juttu."
(Vauhdin Maailma, Kausiliite)

Ei ihme, että versiota pukkaa. ;)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Silti kun Kimiltä kysyttiin, "Monille kuljettajille kypärällä on erityinen merkitys, mitä se sinulle merkitsee?" V: Se suojaa päätäni. Noh, on se varmaan silti kiva että oma kypäräväritys miellyttääkin. On mullakin sellainen vuokrakartingkypäräksi ostettu mopokypärä. Ja erivärinen kuin mitä veljilläni on :D

Revolt

Lead Singer
Silti kun Kimiltä kysyttiin, "Monille kuljettajille kypärällä on erityinen merkitys, mitä se sinulle merkitsee?" V: Se suojaa päätäni. Noh, on se varmaan silti kiva että oma kypäräväritys miellyttääkin.
On pitänyt tästä kirjoittaa tohon Räikkönen-topikkiinkin mutta tässä oli sopiva aasinsilta:

Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että suuri osa tuosta Kimi "ei kiinnosta"-imagosta on vain pintaa eikä kuvasta Kimin todellista luonnetta. Hän varmaan jossain määrin "pelkää" julkisuutta eikä halua paljastaa itsestään juurikaan mitään. Sehän on vanha totuus, että hyvin usein epävarmuutta peitellään ylilyödyllä varmuudella ja kovuudella. Monessa yhteydessä on tullut ilmi, että Kimillä onkin asioista ihan kunnon mielipiteet ja että häntä ihan oikeasti kiinnostaa. Esimerkkinä vaikkapa tämä kypärähomma. Sitten tulee mieleen myös se, että Kimi tietää paljon ykkösten historiasta vaikka jos häneltä siitä kysyisi, olisi vastaus varmasti, että eipä se mua niin hirveesti kiinnosta.

En siis väitä, että missään tässä olisi mitään pahaa tai väärää mutta se jäämies-juttu ja ei kiinnosta -mentaliteetti on kyllä pelkkää kulissia...