Varmaan Suzukia ja Subarua tarkotti.Que? Mitkä ne muutamat automerkit vois olla jos siellä on enää kaks merkkiä jäljellä?
Katsellessani juuri nyt Monte Carloa, pidän IRC-sarjaa erittäin onnistuneena konseptina uudeksi MM-sarjaksi. (IRC oli täysin uusi tuttavuus ennen tätä iltaa) Autoissa on kunnon äänet ja vauhtikin on kohdallaan. Viellä kun saadaan alansa huiput ajamaan S2000 autoja niin on siina vauhti kohdallaan. Hyppäys on kuitenkin vaudissa pienempi mitä aikanaa b -> A ryhmään.On sitä ennenkin ollut laihoja vuosia sekä suomalaiskuskien että autonvalmistajien määrän suhteen.
Kunhan S2000+ -säännöt ovat vain onnistuneet, niin kyllä se MM-sarja taas sieltä ponnistaa. Tai sitten IRC muuttuu MM-sarjan korvikkeeksi.
Ensimmäiset "oikeat" A-ryhmän autot oli kyllä melkoisia koppimopoja. Tämän päivän N-rymän Imprezat ja Evo Lancerit kiertäis 8a niiden ympärillä. Sitten vielä kaiken päälle jyskälässäkin oli ekoina A-ryhmän vuosina joku vandaali tiputellut rullapaaleja keskelle EK:ta ja kuskit joutu kierteleen niitä kuin jossain slalom-kisoissa.Katsellessani juuri nyt Monte Carloa, pidän IRC-sarjaa erittäin onnistuneena konseptina uudeksi MM-sarjaksi. (IRC oli täysin uusi tuttavuus ennen tätä iltaa) Autoissa on kunnon äänet ja vauhtikin on kohdallaan. Viellä kun saadaan alansa huiput ajamaan S2000 autoja niin on siina vauhti kohdallaan. Hyppäys on kuitenkin vaudissa pienempi mitä aikanaa b -> A ryhmään.