Niin olet. Jos tuossa olisi pohjalevyn ja ponttoonin "pitkähkön" peräosan välissä jonkinlaista ilmanohjainta, niin se olisi se, mitä siellä Ferrarikeskustelulla haettiin.
Eikö? Sitten olen kyllä käsittänyt erittäin väärin kyseisen väittelyn...
Näyttäis olevan etusiiven toinen pidike, mikä siellä pilkottaa. Ja sitten on tietysti suoraan keulan alla jotain tuollaista venturitunneliviritelmää ilmeisesti.Mitä tuolla Renaultin keulan alla oikein on?
Mitä tuolla Renaultin keulan alla oikein on?
Hienon näköinen kun ei ole niitä HELEVETIN pölykapseleita! Näinollen tähän asti ylivoimaisesti kaunein auto.
Ei tuo niin ruma kuitenkaan radalla näytä olevan.
Mikä sulla on niitä pölykapseleita vastaan? Haluisiksä sitte nähä ku noista poksahtaa siinä 300+ km/h vauhdissa jarrut liiallisen kuumuuden takia vai? Sen takiahan ne pölärit kehiteltiin, et niitä jarruja saadaan jäähdytettyä. Ja toi on HELEVETIN ruma! Oot tainnu tehä yhen kerran liikaa tätä: :jaska:Hienon näköinen kun ei ole niitä HELEVETIN pölykapseleita! Näinollen tähän asti ylivoimaisesti kaunein auto.
Taitaa kyllä olla kyse enemmänkin aerodynamiikasta, hyvinhän jarrut kestivät suht monta vuotta ilmankin.Mikä sulla on niitä pölykapseleita vastaan? Haluisiksä sitte nähä ku noista poksahtaa siinä 300+ km/h vauhdissa jarrut liiallisen kuumuuden takia vai? Sen takiahan ne pölärit kehiteltiin, et niitä jarruja saadaan jäähdytettyä.