Bobakki
@f1hog
MSa tuosta ainakin kertoo. Grandprix.comin mukaan Renault ajaa tällä viikolla suoratestejä Kemblen lentokentällä. Paikalla on viisi rekkaa normaalin yhden sijaan.
Esim. tuolla ja tuolla...Mistä olette näitä aerouutisia lukeneet? Eipä kyllä yllätä tuollaiset uutiset. Lapsikin näkee, ettei se keulasysteemi voi olla toimiva radalla.
Uusi nokka, uusi nokka, uusi nokka.... :tongue:"Symonds has said that the team have plans for major aerodynamic revisions for the car in the next few weeks, which will make the R29 look different to how it is now."
Joo, olihan se pallilla, mutta eikö Aussikisa ollut aika kaaosta turva-autoepisodeineen ja lukuisine keskeytyksineen. Mitään kuvaa ei vielä saanut voimasuhteista.Siis olihan 'Pikku-Keke' Ausseissa heti pallilla. Mutta tallin rahat ei riitä kehitystyöhön kauden aikana.
Josko tänä kautena auto olisi niin valmis, että kanto kestää koko kauden. Varsinkin kun/jos kaudella muut ei pääse mälläämään testejä miljuunilla.
Kuten jo todettua, ei Australian tulos juuri suorituskyvystä kertonut. Auto oli kaikkinensa epäonnistunut, sillä se toimi vain Melbournen kaltaisilla radoilla, koska nopeat mutkat eivät sujuneet tasapaino-ongelmien vuoksi.Siis olihan 'Pikku-Keke' Ausseissa heti pallilla. Mutta tallin rahat ei riitä kehitystyöhön kauden aikana.
Josko tänä kautena auto olisi niin valmis, että kanto kestää koko kauden. Varsinkin kun/jos kaudella muut ei pääse mälläämään testejä miljuunilla.
Olet oikeilla jäljilläOho, eksyin varmaan vähäsen, luulin että tää oli Renault R29 topic, sori :alppu:
Toi Renault on kyllä ikäänkuin aerodynaamisesti ruma. Jos se kuitenkin tulee olemaan muita nopeampi niin melko huoletta voi sanoa nopeuden johtuvan jostain muusta tekijästä kuin aerodynamiikasta.Olet oikeilla jäljillä
Pointti tuossa äskeisessä vuodatuksessa oli ettei kaunis ulkonäkö tee autosta/lentokoneesta/laivasta nopeampaa.
Ja että uusi Renault F1 on ruma. Mutta todellista nopeutta emme vielä tiedä, vasta kauden ensimmäinen GP kertoo jotain siihen asti kaikki on spekulaatiota.