Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
Ohhoh.. :tongue:F1-kuljettajan ihannepano raskaan KERS-systeemin vuoksi on 70 kiloa kypärän, HANS-laitteen, ajohaalarin ja tossujen kanssa. Vaatetus painaa hieman yli neljä kiloa.
Portimao/Heikki Kulta"
:thumbup:Julkaistu 28.1.2009 22:58:23
MM-kauden testikieltoa kumotaan jo
Turun Sanomat
LUIS VASCONCELOS
HEIKKI KULTA
Formula 1 -tallien koko MM-kauden ajaksi sopima testikielto natisee jo liitoksissaan. Turun Sanomien tietojen mukaan useat tallit valmistelevat ehdotusta, että ainakin kolme testijaksoa sallittaisiin 29.marraskuuta alkavan MM-sarjan kuluessa.
Meinasin sanoa, että Monaco 1996 (eikös silloin päässyt maaliin kolme autoa), mutta huomasinkin, että Monaco oli kisa juuri ennen Barcelonaa.IS F1
Australian GP:n esittelystä:
Viime vuonna vain kuusi kuljettajaa ajoi ruutulipulle asti. Edellisen kerran niin vähän kuskeja pääsi maaliin Barcelonassa 1996.
(USA 2005?)
monty sanoi kyllä kimistä saman.IS F1 ERIKOISLEHTI.
Mestaruuksiin tottunut Luca Di Montezemolo epäili viime kaudella, että Ferraria ei silloin ajanutkaan Kimi Räikkönen vaan tämän veli.
Taisi mennä niin, että Briatore sano kauden 2007 avauskisan jälkeen näin Heikistä eikä tosiaankaan Montezemolo Kimistä viime vuonna.
Joku taitaa olla vähän pihalla.Kaiketi tämän topicin alle on tarkoitus kerätä myös Maikkarin selostustiimin heittoja, joten seuraavassa muutama harjoituksista:
- Timo Pulkkinen loi uuden käsitteen puhuessaan Fernando Alonson ajotyylistä: "Tykkää ajaa yliohjaavalla puskevalla autolla". JJ pääsi kuittaamaan samantien.
- Kun tuli puhe F1-moottoreista ja niiden entisistä ja nykyisistä kestovaatimuksista, Pulkkinen otti vertauksen oman siviiliautonsa puolelta ja sanoi, ettei hänellä moottori kierrä omassa autossaan 10 000 kierrosta, mutta 50 000 kilometriä on ajettu ilman vaihtoa. JJ heitti takaisin, että kyllähän sä Timo kuitenkin vaihteita vaihdat, etkä "köröttele ykkösellä menemään".
kulkee; eli suoraan. mutta kylläkin piruetilla, koska perä lähtee irti.Joku taitaa olla vähän pihalla.
Eikö yliohjaava puskeva auto kulje kuin kiskoilla? :alppu:
Höyryhän on aina ollut tunnettu tarinoistaan. Siksi taannoin 70- ja 80-luvuilla tuli usein laitettua telkkarista ääni pois ja kuunneltua Häyrisen radioselostusta lätkämatseista. Moottoriturpana ehti selostuksen ohessa kertoilla pelaajista ja kaikesta maan ja taivaan väliltä yhtä sun toista mielenkiintoista kaskua. Mukavahan sitä oli kuunnella, mutta kun ei ollut kompetenssia kyseenalaistaa niitä juttuja, niin läpi meni kuin häkä."Höyry" Häyrinen kävi eilen aamulla Radio Rockin vieraana ja puhe sivusi myös F1:iä. Joku, jolla on enemmän elämänkokemusta voisi kertoa, ovatko Häyrisen tarinat aina olleet vastaavaa puppua vai onko selostajalegenda vanhemmin höperöitynyt.
Nuo Fisichellan haastattelut käyvät kyllä aika legendaarisiksi Hau juu diskraipt joor kualivaing/reis?Nuo Pulkkisen haastattelut ovat todella raivostuttavia! Kesken kiihkeän aika-ajo taiston kuulu varikolta: -Täs ois Kovalaisen haastattelu... Ei näin.:nope:
Osku ja JJ olivat myös pihalla, kun eivät millään hoksanneet päätellä mitään tyhjästä Hamiltonin autosta. Vasta ajon lopussa huomasivat kun ei miestä radalla näkynyt. Selostuskoppiin tarvittaisiin kolmas kaveri tulkitsemaan tulosmonitoria, näkisivät selostajamme silloin myös radalle.
Mast pii a pik tisapointment?Hau juu diskraipt joor kualivaing/reis?
Onhan siellä kiikarit, mutta valitettavasti ne ovat mustat.Myös kiikarit nostaisivat lähetyksen tasoa roimasti.
ja missä oli pulkkinen sillä aikaa kun ainakin bbc:llä tuli lewisin haastattelu heti q2:n alussa?Osku ja JJ olivat myös pihalla, kun eivät millään hoksanneet päätellä mitään tyhjästä Hamiltonin autosta. Vasta ajon lopussa huomasivat kun ei miestä radalla näkynyt. Selostuskoppiin tarvittaisiin kolmas kaveri tulkitsemaan tulosmonitoria, näkisivät selostajamme silloin myös radalle.
Edit. Leveämmät ikkunat voisivat parantaa näkyvyyttä radalle, myös kiikarit nostaisivat lähetyksen tasoa roimasti.