Selostuksen/lehdistön kukkasia kaudella 2009

Leo

User
Liittynyt
14.1.2008
Viestit
530
Sijainti
Location
Oskari kertoi Brawnin suunnitelleen jo kolmelle tallille voittaja auton, mikä on tietysti täysin valetta. Toisalta, ei se ole valehtelemista, jos luulee puhuvansa totta. :eek:
 

Shämito

Well-known member
Liittynyt
14.3.2009
Viestit
336
Katsoin MAX:lta kisan suorana ja sitten aivan puhtaasta mielenkiinnosta tuon maikkarin kisakoosteen. Niin pitää kyllä sanoa, että tunnen lievää myötähäpeää Kyllöstä kohtaan. Virheitä tuli kyllä aika paljon, mutta kyllähän tuosta mukavat naurut sai. :alppu:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
Lol Kyllönen, aika heppoista menoa taas. Luuli että safety-carin jälkeen ajettaisiin vielä yksi kierros vaikka selvästi oli viimeinen menossa :nope:
Tähän kyllä itsekin sorruin :D Ei tullu FINAL LAP-tekstiä tai missasin sen sitten.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
sportti.com sanoi:
Tadashi Yamashina, Toyota: - Päivän tapahtumat osoittavat, miten fantastinen kilpa-autoilija Lewis on. Annoimme hänelle auton, josta tiesimme, ettei se ollut niin kilpailukykyinen kuin haluaisimme sen olevan. Teimme kovasti töitä ja saavutimme loistavan tuloksen.
Toyotalla uudet kuskit...
 

Janppa

Well-known member
Liittynyt
28.3.2009
Viestit
66
Toyotalla uudet kuskit...
2. Rubens Barrichello: ....Sitten toinen McLaren törmäsi autooni ja myöhemmin Kimi Räikkönen törmäsi vielä autoni takaosaan. Törmäystä en pystynyt välttämään. Ajettavuus heikkeni, mutta pystyin jatkamaan kisaa.
Samasta uutisesta, sportti.com laatua. Vai saiko Ruuben käännettyä lopen asian niin, että se oliki Kimi joka törmäili häneen :thumbup:
 

tommii

Well-known member
Liittynyt
1.6.2004
Viestit
773
Ei helvetti tätä Matin ja Erkin duettoa.

Kubica = Rosberg
Red Bull = Toro Rosso

jne.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ei helvetti tätä Matin ja Erkin duettoa.

Kubica = Rosberg
Red Bull = Toro Rosso

jne.
Rubens oli myös Button pari kertaa. Yhdessä vaiheessa siellä varikolla Kyltsi sanoo Toro Rosson tulevan kärkiauton (Barrichellon) edelle. Joo-o. Ja Kyltsillä hienot tilanteenlukutaidot: Sanoo Massan tulevan kahdeksanneksi varikon jälkeen, sijoitus on kuitenkin 14.

Massan hidastaessa selvästi vauhtia juuri ennen keskeytystä Erkki höpisee että onkohan Massalla ongelmia kun katsoo jatkuvasti peileihin. NO DAA, pappa ei huomaa että brassi köröttelee etanavauhtia. Sitten Kyltsi katsoo livekuvaa köröttelevästä Massasta ja heti seuraavassa kohdassa näytetään replayna miten Massa oikaisi mutkan oikotietä pitkän. Kyltsi epäilee että Massa olisi jäänyt tienvarteen replaysta, vaikka juuri aiemmin livekuvassa vielä tämä ajeli menemään.
Roskaa :nope:

Legardilla muuten hieno BBC:n selostajaura-avaus eilen BBC:llä, heti ensimmäisissä lauseissa lausuu Formula Onen väärin :) mutta oli kyllä loistava selostaja, täytyy myöntää. Erittäin hyvä duo Brundlen kanssa. Itse asiassa kaikki tuolla kanavalla oli mahtavaa! (pois lukien FP2-selostaja)
 
Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Legardilla muuten hieno BBC:n selostajaura-avaus eilen BBC:llä, heti ensimmäisissä lauseissa lausuu Formula Onen väärin :)
Miten? Meni ohi.

Legard on vissiin selostanut radiossa aiemmin(kin), menee vissiin aikaa ennen kuin huomaa että kuulijat näkee myös kuvan.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Eipä noita koosteita tule kovin usein katsottua, mutta ihmetyttää, miksi tuon Kyltsin pitää koko ajan harrastaa tuollaista teennäistä meuhkaamista ihan kaikesta mitä näkee. Kymmenen vuotta sitten Kyltsin hehkutukset liittyivät pääasiassa suomalaiskuskien suorituksiin ja siinä välillä hän saattoi puhua jopa melko normaalisti.
Yliyrittäminen. Ja se että varmaan tajuaa olevansa "kakkosselostaja" nyt, ja tietää alitajuntaisesti ettei kukaan ole kuulemassa sitä livenä. Jos edes livenä selostaa.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Itellä jäi mieleen tuosta koostelähetyksestä Kyllösen väläytys: "Hyvinhän nuo etusiivet ja autot taipuvat tuonne mutkaan..." tjsp.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voe vitun JJ 'pelaa peliä, nimittäin pippeliä' Lehto.

Vetteli, Vepperi, Kupitsa, Hämiltoni, Paritsello, Buttoni,...:jaska::thumbfh::nope::confused:
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
Olihan Kyltsi ja Eki kujalla, Red Bullit oli Toro Rossoja vaikka ruudussa lukee Red Bull, Kubicat Nicoja, ja mitä näitä nyt oli vielä. Kyllä toi aina mukavana loppukevennyksä käy formulaviikonlopulle, aina saa nauraa :ahem:
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Legardilla muuten hieno BBC:n selostajaura-avaus eilen BBC:llä, heti ensimmäisissä lauseissa lausuu Formula Onen väärin :) mutta oli kyllä loistava selostaja, täytyy myöntää. Erittäin hyvä duo Brundlen kanssa. Itse asiassa kaikki tuolla kanavalla oli mahtavaa! (pois lukien FP2-selostaja)
kyllä ne bbc:n kaveritki oli välillä pihalla, esim. lopun trulli-hamilton-tapauksessa ja aikasemmin oli kans jotain kohtia missä pääsi vähän sammakoita suusta. mut ei tietenkään mitään kyllösen tasoa ollu :)
 

El Bastardo

Sgt. Baker
Liittynyt
16.8.2008
Viestit
157
Katsoin mielenkiinnosta tuon Kyllösen koosteen, ja siinä meni jo Suomi-hehkutus ihan uusiin sfääreihin... Tiesittekö nimittäin että Brawnin etusiipeä on ollut suunnittelemassa suomalainen Erkki Pasanen (tjsp.), tuo avaruusajan teknologian suvereeni mestari?! Muistihan Kyllönen päivitellä sitä toiseenkin kertaan kun Barrichello hajotti omasta autostaan siipensä.

Vai että semmosta, onhan se aina tietenkin... hienoa? :D
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Seuraavatko Kyllönen ja Mustakari enää ollenkaan noita kisoja kun heittävät ihan hatusta joka toisen kuskin joka radalla ajaa? Pelkästään tulosliuskaa hieman vilkuilemalla olisi selvinnyt, että se BMW ei ole Williams eikä Brawn ja Räikkönen ei ole Massa. Plussat toki Erkki Pasasen mainitsemisesta. Aika laimea avaus, ehkä Malesiassa miehet ovat toivon mukaan enemmän sekaisin. ;)
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Missä Mustakari on kisoja selostaessaan? Tuumasin vain että mahtaako hän nähdä TV-kuvan, koska puhuu niin usein team radioiden päälle.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Missä Mustakari on kisoja selostaessaan? Tuumasin vain että mahtaako hän nähdä TV-kuvan, koska puhuu niin usein team radioiden päälle.
En ole ilmaiskoosteita katsonut aikoihin, mutta silloin, kun viimeksi katsoin, niin Mustakari kommentoi jonkinlaisesta lehdistöhuoneesta. On siellä monitorit seinillä, mutta Miten hyvin Erkin näköpiirissä, sitä en tiedä.
 

TJS

Lunta, lisää lunta
Liittynyt
17.11.2007
Viestit
76
Iltalehti osaa taas kerran

- Sepangin rata on haasteellinen, koska auton säätöihin pitää tehdä useita kompromisseja. Radalla on useita pitkiä suoria, joihin tarvitaan paljon downforcea, mutta liika downforce saa auton liukumaan liikaa nopeavauhtisissa mutkissa, Kovalainen sanoo formula ykkösten virallisilla kotisivuilla.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200904019334354_fo.shtml

Ja mitä siellä virallisilla sivuilla lukeekaan?

“The Sepang track is a challenge because it requires several compromises to get the best set-up. There are plenty of long straights, where you ideally need lower downforce, but that gives the car a tendency to slide too much through the high-speed corners.

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9104.html
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
- Sepangin rata on haasteellinen, koska auton säätöihin pitää tehdä useita kompromisseja. Radalla on useita pitkiä suoria, joihin tarvitaan paljon downforcea, mutta liika downforce saa auton liukumaan liikaa nopeavauhtisissa mutkissa, Kovalainen sanoo formula ykkösten virallisilla kotisivuilla.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200904019334354_fo.shtml

Ja mitä siellä virallisilla sivuilla lukeekaan?

“The Sepang track is a challenge because it requires several compromises to get the best set-up. There are plenty of long straights, where you ideally need lower downforce, but that gives the car a tendency to slide too much through the high-speed corners.

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9104.html
ei il näytä tietävän mitä painama tarkoittaa :)
 
Ylös