Eikun Loeb vielä pois kamppailusta ni johan ois markkinat.:thumbup:Jep, eli Hirvonen ja Sordo vaihtavat sijoja Loebin takana :ahem:
Eikun Loeb vielä pois kamppailusta ni johan ois markkinat.:thumbup:Jep, eli Hirvonen ja Sordo vaihtavat sijoja Loebin takana :ahem:
En ole Eurosportin IRC-streamia katsonut (vissiin se ilmainen oli?), enkä tiedä laadusta, mutta mielestäni vähän aliarvioit nettistreamin mahdollisuuksia. Tv-katselun korvikehan se toki ei ole... vaan lisä tai vaihtoehto silloin kun tv:stä ei ole mahdollista katsoa tai jos tv:stä ei tule ollenkaan. Kun ei kuitenkaan puhuta mistään teräväpiirtotasoisesta streamaamisesta, vaan youtuben tasoisesta kuvasta ja siihen riittää täysin meganenkin yhteys. Yleensä se pullonnokka on lähetys- kuin vastaanottopäässä.Sellaiset potentiaaliset rallin katsojat joilla on hyvälaatuiseen nettistreamiin riittävät laitteet, nettiyhteys sekä riittävästi mielenkiintoa ja osaamista niiden katsomiseen lienevät kuitenkin vielä suht harvassa. Lisäksi jossain työhuoneen perällä tai perheen juniorien käytössä olevan tietokoneen näytöltä lähetyksen katsominen on aika kaukana tv-katselusta. Tulevaisuudessa voi hyvinkin olla että ympäri maailmaa näkyvä nettistream toimii televisiolähetysten korvikkeena mutta vielä ei olla siinä tilanteessa.
No auto kävi pihalla siinä samassa.Tänään koettiin traagisia hetkiä:
Aaaaapuuvvva. Apuva. Siis ralliauto luistossa. :yuck: Pois tämmöset luistot, joku roti tähän pitää saada ja äkkiä, ei tämmöinen peli vetele. :nope:
Aijaa, luulin että Mikko ajaa nykyään myös henkilökohtaisia kisoja ja tavoittelee puolitosissaan valmistajien mestaruutta. Ei Mikko ole asvaltilla koskaan Sordoa sen lähempänä ole koskaan ollut kuin nytkään.Yhtälailla siellä IRC:ssä pitää maksaa ajamisesta kuin WRC:ssä, harvat tehdaspaikat on täytetty joten rahaa pitää olla jos ajamaan haluaa IRC:kin. Mitään Atkinsonilta pois ottamatta niin kyllä Hirvosen täysillä ajaminen loppui Irlannissa Latvalan keskeyttämiseen kun piti ruveta varmistamaan valmistajien pisteitä.
Niin ajaa mutta siinä vaiheessa kun tallikaveri keskeyttää on ruvettava varmistelemaan tallille pisteitä se kun on työnantajan intressi #1.Aijaa, luulin että Mikko ajaa nykyään myös henkilökohtaisia kisoja ja tavoittelee puolitosissaan valmistajien mestaruutta. Ei Mikko ole asvaltilla koskaan Sordoa sen lähempänä ole koskaan ollut kuin nytkään.
Kyllä Mikko sai siihen asti ajaa täysiä Sordoa vastaan kakkossijasta kun ohjaustehostin meni. Sen jälkeen piti ajaa varmasti maaliin kolmannella sijalla ja siinä vaiheessa tiputettiin moottoritehotkin.Niin ajaa mutta siinä vaiheessa kun tallikaveri keskeyttää on ruvettava varmistelemaan tallille pisteitä se kun on työnantajan intressi #1.
Eikös asvalttispesialisti Duval tuurannut viime vuonna Latvalaa muutamassa rallissa.Ehkä Fordin pitäisi hankkia Mikon kaveriksi joku asvaltispesialisti, tyyliin Sordo?
No nyt Jippo puhuu kyllä höpöjä. Ei Hirvonen voi mestaruudesta ajaa sen mukaan mitä tallikaveri tekee. Jos tässä vaiheesa kautta filosofia on toi, niin ei voi puhua vakavasta mestaruuden tavoittelusta.Niin ajaa mutta siinä vaiheessa kun tallikaveri keskeyttää on ruvettava varmistelemaan tallille pisteitä se kun on työnantajan intressi #1.
Merkkimestaruus merkitsee talleille enemmän kuin kuljettajien siinä ei henkilökohtaiset intressit tai filosofiat paljon paina. Hyvänä esimerkkinä vuosi 2003 ja Walesin ralli jossa Loebin ensisijainen tehtävä oli varmistaa Citroenin merkkimestaruus eikä suinkaan henkilökohtainen mestaruus.No nyt Jippo puhuu kyllä höpöjä. Ei Hirvonen voi mestaruudesta ajaa sen mukaan mitä tallikaveri tekee. Jos tässä vaiheesa kautta filosofia on toi, niin ei voi puhua vakavasta mestaruuden tavoittelusta.
Se suunnitelma oli olla vähintään sijoilla 2. ja 4. Ei ihan mennyt niin kuin piti.Taisipa Fordin tallipäällikkökin mainita, että heillä oli selkeä suunnitelma tähän kilpailuun, eikä siihen varmaan kuulunut Latvalan keskeytys 1. ek:n jälkeen.
No, onpa Malcolm painottanut, että tänä vuonna Mikon pitää ottaa se henk. koht. mestaruus. Lisäksi en allekirjoita, että valmistajien mestaruus olisi tärkeämpi, koska suuren yleisön ja julkisuuden valokeilassa sen merkitys on minimaalinen. Varsinkin Ford-tallin näkökulmasta henkilökohtaisen mestaruuden pitäisi olla muutenkin jo kunnia-asia, kun tallin historiaa tarkastelee.Merkkimestaruus merkitsee talleille enemmän kuin kuljettajien siinä ei henkilökohtaiset intressit tai filosofiat paljon paina. Hyvänä esimerkkinä vuosi 2003 ja Walesin ralli jossa Loebin ensisijainen tehtävä oli varmistaa Citroenin merkkimestaruus eikä suinkaan henkilökohtainen mestaruus.
Minkä takia sinä luulet että nämä autotehtaat ilmoittautuvat ajamaan valmistajien mestaruudesta?
Sitikka on kuin Ferrari 2000-2004 kausilla. :tongue: Tosin kyllähän siinä Fordissakin on varmasti potkua mutta kun meidän kuskit on niin lampaita. :thumbdownOn tuo citroenikin aikamoisen auton saanut aikaan, ei tunnu ikinä hajoavan mitään, tietysti suurin kiitos loebin ajotaidoille ettei riko sitä, mutta vaikka loebi karauttaa pihalle niin se ei hajoa about koskaan. :thumbdown
Merkille pantavaa on se kuinka vikkelästi sekä Mikko että jo lopettanut Bosse ajavat asfaltilla. Siinä ei ole kuin se yksi jos, nimittäin Jos Loeb. Ei nuo muut ole juuri sen kummoisempia asfaltilla kuin mihin Mikko ja Bosse parhaimmillaan yltävät.Hirvonen edelleen:
"Lauantaiaamun hyökkäys tehtiin vimmalla ja tahdolla. Sordo on asvalttispesialisti, mutta ei hänen vauhtinsa ollut minua kummoisempaa."
Eihän Mikko enää ajanut täysillä Latvalan keskeytettyä, eihän?
Bosse pystyi vastaamaan Sordon vauhtiin. Mikko ei ole Sordoa vielä ajamalla voittanut asvaltilla. Jos Loeb ei ajaisi, niin eniten asvaltilla voittoja olisi ottanut Sordo.Merkille pantavaa on se kuinka vikkelästi sekä Mikko että jo lopettanut Bosse ajavat asfaltilla. Siinä ei ole kuin se yksi jos, nimittäin Jos Loeb. Ei nuo muut ole juuri sen kummoisempia asfaltilla kuin mihin Mikko ja Bosse parhaimmillaan yltävät.