Siihen nähden miten FIA sääntöjensä kanssa sekoilee, ei kysymyksesi ole ollenkaan hölmö.Nyt muuten tähän väliin hölmö kysymys koskien ensi kautta:
Millä aika-ajosäännöillä ensi kausi mahdetaan mennä? :idea:
Vanhaan malliin mennään tänä vuonna, ikävä kyllä. Ensi vuonna on sitten nopein mies paalulla. Ellei FIA sössi sitäkin ehdotusta, joka on siis FOTA:n idea.Nyt muuten tähän väliin hölmö kysymys koskien ensi kautta:
Millä aika-ajosäännöillä ensi kausi mahdetaan mennä? :idea:
Hyvät oli ennakot. Varmaan jotain saa kommentoidakin. Mitä ylläolevalla lauseella tarkalleen ottaen tarkoitat? Itse nimittäin ajattelen, että "se jokin" on parempi auto, mutta varmaan itse mietit muuta. Kiinnostaa vaan tietää.Kubica on sarjan parhaita kuskeja, mutta "se jokin" puuttuu.
...
Oliko se sillai, että Q3:ssa käytetyt bensamäärät julkaistaan aika-ajojen jälkeen? Mul on sellanen kutina että oisin jostain lukenu moisesta uudistuksesta.Vanhaan malliin mennään tänä vuonna, ikävä kyllä. Ensi vuonna on sitten nopein mies paalulla. Ellei FIA sössi sitäkin ehdotusta, joka on siis FOTA:n idea.
Ensi vuonnahan kaikilla on siis sama määrä bensaa aika-ajoissa, kun kisa ajetaan ilman välitankkauksia. Sitähän ei vielä kai tiedetä ajetaanko Q3 vuonna 2010 tyhjällä vai täydellä tankilla, joka tapauksessa kaikille sama, toisin kuin nyt. Varsinkin tallikavereiden välisen tilanteen pitäisi olla paljon reilumpi ensi vuonna.
Ihan vaan omaa mutuilua. Voittajan tunnistaa jotenkin naamasta, mutta Kubicasta ei vain paista mestari, ei ainakaan mun silmään. On toki sarjan parhaita kuskeja ja jos auto on todella hyvä, saattaa jopa yltää mestariksi. Silti näkisin, että siinä on enemmän autoa, kuin Kubicaa. Voin kyllä olla väärässäkin.Hyvät oli ennakot. Varmaan jotain saa kommentoidakin. Mitä ylläolevalla lauseella tarkalleen ottaen tarkoitat? Itse nimittäin ajattelen, että "se jokin" on parempi auto, mutta varmaan itse mietit muuta. Kiinnostaa vaan tietää.
Joo näin on, tosin en itse usko tuolla olevan muuta vaikutusta kuin että fanien ei tarvitse enää jännittää aika-ajon jälkeen kuka tulee ensimmäisenä varikolle. Enkä tiedä onko se nyt sitten hyvä asia.Oliko se sillai, että Q3:ssa käytetyt bensamäärät julkaistaan aika-ajojen jälkeen? Mul on sellanen kutina että oisin jostain lukenu moisesta uudistuksesta.
Jos sen verran puututaan,että väite: ettei ole mitään anettavaa on ehkä turhan raju.Kuitenkin puhutaan sarjan toiseksi kokeneemmasta kuskista,joka on ajanut voittaja tallissa,joten veikkaan että on paljon arvokkaampi tallille säätö työssä kuin joku tulokas....
Giancarlo Fisichella
On oikeastaan ihme, että Fisin annettiin jatkaa jäähdyttelyään Intialais tallissa. Potentiaalisia nuoria kuljettajia olisi jonoksi asti, eikä Fisichellalla ole enää mitään annettavaa. Tämä kausi jäänee viimeiseksi, toivottavasti.
Eli toisin sanoen tekosyy jatkaa yli nelikymppiseksi... Ei siitäkään mitään tulisi, että aletaan pappakuskeille maksamaan hirveet hillot kun on kokemusta eikä anneta uusille kuskeille mahdollisuutta. Kaikilla kuskeilla tulee se aika kun pitää vetäytyä, Fisicolle sen olisi pitänyt tapahtua jo pari vuotta sitten.Jos sen verran puututaan,että väite: ettei ole mitään anettavaa on ehkä turhan raju.Kuitenkin puhutaan sarjan toiseksi kokeneemmasta kuskista
Voin kyllä ymmärtää, miksi Force India tahtoo kokeneen kuljettajan. Sitä en tajua, miksi se on Fisichella. Tallin kolmoskuski olisi jotenkin huomattavasti järkeenkäyvämpi vaihtoehto.Eli toisin sanoen tekosyy jatkaa yli nelikymppiseksi... Kutsutaan samantien Coulthard takaisin lomilta "kehittämään autoa". :idea:
Maaliskuussa tulee kyllä vain Australian GP.Huomasinpas nyt vasta, että ensimmäisen kuukauden aikana tulee 4 kisaa :thumbup:
29.3 - 26.4 = kuukauden aikana:ahem:Maaliskuussa tulee kyllä vain Australian GP.
Minun mielestäni Kubicasta puhuttaessa "se jokin" (tai siis sen puute) on se, että haastattelussa Robert on todennut että ei hänellä ole mitään pakonomaista tarvetta voittaa mestaruutta, tulee jos on tullakseen, jos ei tule niin eipä voi minkään.Hyvät oli ennakot. Varmaan jotain saa kommentoidakin. Mitä ylläolevalla lauseella tarkalleen ottaen tarkoitat? Itse nimittäin ajattelen, että "se jokin" on parempi auto, mutta varmaan itse mietit muuta. Kiinnostaa vaan tietää.
Onhan Coulthard Red Bullin varakuljettaja ja voi huonon tuurin käydessä päästä ajamaankiKutsutaan samantien Coulthard takaisin lomilta "kehittämään autoa". :idea:
Lähes Eddie Irvine ja haastattelujen puolesta Raikkonen. Toki raikkonen on sanonu että oishan se kiva joskus voittaa, mutta eiköhän se oo Robertistakin ihan kiva jos voittais.. Täysillä kai ne ajaa, sano mitä sano. Roobertilla vaa ei oo oikeen vielä tallin puolesta semmosta mestaruus mielessä fiilistä, ku ei ne oo sitä ikään voittanu nii paha siinä on fiilistellä että jes, kohta voitetaa pytty..Minun mielestäni Kubicasta puhuttaessa "se jokin" (tai siis sen puute) on se, että haastattelussa Robert on todennut että ei hänellä ole mitään pakonomaista tarvetta voittaa mestaruutta, tulee jos on tullakseen, jos ei tule niin eipä voi minkään.
Kuinka monta mestaria muistatte jolle mestaruus on ollut "ihan kiva juttu jos osuu kohdilleen"?