PohjoisenPike
Nappula
Nyt kyllä voi unohtaa kaikenlaisen menestyksen MNK-sarjassa.
1. rundissa pyörähdys, viimeinen sija, 0p
1. rundissa pyörähdys, viimeinen sija, 0p
Saman huomion olen tehnyt, jos oman paikan haluaa ruudukossa niin parempi jättää varikko ennenkuin aika on aika-ajojen osalta ummessa.Ilmeisesti ei passaa mennä katselemaan muiden ajoja aika-ajoissa ja liittyä kun aika ummessa?
mulla kävi armoton tuuri ku sain tollaset erät ekasta jatkoon helposti ja neljännesfinaalissa sitten taas toinen ja semifinaalin kuudes alku rytäkän seurauksena vaikka ois ollu mahdollisuudet sijoille 2-4 ja ajelen tällästä karvan alle 1.15 aikojaNyt pistää kyllä pientä miestä ketuttamaan... Eikö nuo nyt prkl vois tasottaa noita eriä. Nytkin itse putosin finaalista tulemalla neljänneksi, erässä kaikki ajoivat matalia 1:13 ja toisesta semifinaalista nousee porukkaa 1:14 ajoilla. :jaska:
Tuulet ovat erilaiset joka kisassa, ekassa roundissa saatetaan tehdä 12.5x aikoja ja finaalissa vaikka 14.x aikoja.http://www.maailmannopeinkansa.fi/tournaments/117/matches
Missä mennään vikaan? :jaska:
Verratkaapa esim. finaalin ja 1 semifinaalin aika-ajon aikoja.
Älä nyt viitti, totta kai ne vaikuttaa joka ikiseen mutkaan eri tavalla. Auton balanssi kärsii jos mutkissa tuulee sivultapäin kovasti jne...No eipä nuo tuulet nyt niin kamalasti vaikuta yleensä. :wink:
Ainoastaan sillon, kun takasuoralla on todella kova vastatuuli saattaa ajassa kärsiä semmoset 0.5-0.7s.
Otinhan minä, en kyllä nyt tiedä mihin sen voisin uppia kun nuo tiimin sivutkin ovat alhaallaAmmon otitko talteen replyä semifinaalista?
En ole väittänytkään, että ei vaikuttaisi. Rata kuitenki kiertää täyden "ympyrän" ja tuulen suunta ei session aikana muutu (näin kärjistettynä). Ei tuo tuuli nyt mitään 1.5-2s eroja kierrosajoissa aiheuta. Eipä siitä sen enempää...Älä nyt viitti, totta kai ne vaikuttaa joka ikiseen mutkaan eri tavalla. Auton balanssi kärsii jos mutkissa tuulee sivultapäin kovasti jne...