Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

  • Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Hakseli90

Kohti uusia pettymyksiä
Liittynyt
29.12.2010
Viestit
317
Sijainti
Turku
Muutama viikko sitten latasin tän pelin, ja nyt oon jo koukussa. Nick on sama kuin täällä, jos joku haluaa lisätä:)
 

Infernus

Well-known member
Liittynyt
29.8.2009
Viestit
114
Itse oon pelannu LFS:ää muutaman vuoden ja MNK:n puolella keväästä 2009 lähtien. Fern Bayn Rallycrossia tahkoan aika vaatimattomalla menestyksellä. :cool:
 

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Kokeilin nyt tätä peliä. Finaaliin ja kolmossija. Ei hassummin. Nappasin maittoisat 9,8 pistettä:thumbup:
Ja ohjaimenahan oli Logitech MOMO.

Kertokaapa forumilaiset omia nickejänne jos pelaatte tätä peliä
Oma oli siis Hackinen
Mun nicci on MattiM.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2210
Kuinkahan kauan ne renkasfysiikat, VW Scirocco ja se Rockinhamin rata on ollut jo tekeillä?
Alkujaan julkaisu piti olla 19.12.2008. Eli hiukan myöhässä. Scirocco ja Rockingham ovat kai olleet valmiina jo kesällä 2009. Silloin niistä ainakin tuli kuvia ja julkaisun piti olla lähellä... :rolleyes: Rengasfysiikan uudistus onkin sitten kestänyt hämmentävän pitkään. Itse ainakin pelailen muita simuja odotellessa ja aikanaan ostan S3-lisenssin. Nykyisessä versiossakin on paljon hienoja ja uniikkeja ominaisuuksia, joista muut simut voisivat ottaa mallia.

Maikkarin nopein kansa on näköjään loppunut. Tiedote uudelta sivulta. (5laps.com)

Maailman nopein kansa -palvelu muuttuu


MNK muuttuu 31.12. MTV Oy ei jatka MNK:n palveluntarjoajana. Tuotteista ja ylläpidosta vastaa muutoksen jälkeen Dodreams Oy. Muutoksen yhteydessä palvelu saa uuden nimen: 5laps.com - "5 laps is all it takes to tell how you race".

5laps.com on palkintoja ja mainetta keränneeseen Live for Speed -ajosimulaattoriin perustuva helppokäyttöinen pelipalvelu. Luvassa on virtuaaliajamisen huippukisoja entistäkin monipuolisemmilla rata ja auto -yhdistelmillä. Tule ottamaan muista mittaa ja kisaamaan upeista palkinnoista. 5laps laajentaa verkossa käytävät kisat Suomen lisäksi myös muualle Eurooppaan. Nyt formulan rattiin pääsee ajamaan halutessaan myös televisiosta tutulla kansainvälisellä fiiliksellä.

Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan myös kaudelle 2011!
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Vieläkös tätä ajellaan? Olen eräällä toisella foorumilla semmosia 30-40 kierroksen kisoja aika-ajoineen pitänyt, mutta porukkaa on vain ollut aina niin vähän. Ilmeisesti "tosikuskit" ajelee näitä Maikkarin wirallisia sarjoja, mutta olisko semmosseen säännöllisen epäsäännöllisiin "kisaviikonloppuihin" kuskeja ? Elikkä lauantaina kolmiosaiset aika-ajot ja sunnuntaina kisa (ja pulkkinen varikolla:häpi or disäpöintid?) :alppu:
Olisko näin formulakauen alettua kiinnostusta tämmössiin kisoihin? Kisat vaikkapa niinä viikonloppuina, kun ei oikeat formulat ajele. Lauantaisin aina tiettynä ajankohtana kolmiosaset aika-ajot, ja sunnuntaina sillä lähtöjärjestyksellä kisaan, jossa kierroksia semmoset 30-50 esimerkiksi. Pakollinen varikkokäynti vaikkapa. Ratana pitäis tosin pelkkää blackwoodia kierrellä, että pelkälä demolaki voisi osallistua.

Pisteitä laskettais nykysen pistejärjestelmän mukhaan jos kuskeja tarpheeksi. Jännemmäksi menis vielä jos jaettais kuskit talleihin ja nimimerkkeinä esim. S. Vettel [Red Bull], H. Kovalainen [Lotus] jne. :alppu:
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Tätä ei ilmeisesti kukaan enää pelaa, mutta nostetaanpa vielä kerran. :wall:

Eli olisiko kiinnostuneita ajelemaan vaikkapa vähän pitempiä kausia pitkilä kisoila? Viikonloppuisin lauantaina aika-ajot ja sunnuntaina muutamankymmenen kierroksen kisa. Blackwoodin radalla, eli pelkällä demollakin mukaan pääsisi. Lopussa kruunattaisiin kuljettajien ja tallien mestarit. :thumbup:
 

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Vieläkö löytyy LFS pelaajia?

Ja kerrotaas viime kisasta. Ratana Blackwood, autona Formula XR. Kisan pituus 15 kierrosta, ja lähtöruutu puolen tunnin multiplayer-aika-ajon jälkeen 7/20. Ekassa mutkassa eräs nimeltämainitsematon ajoi ihan reippaasti kylkeen, ja aiheutti 6-7 auton joukkokolarin tokassa mutkassa. Yritin ajella siitä läpi, mutta ei. Jonkun hajonneen auton perä osu mun kylkeen, ja spinnasin. Kierros 4/15. Olen neljäntenä. Takasuoran päässä joku ajoi perään, menin leveäksi, ja tipuin yhdeksänneksi. Varikolle. Yhdestoista. Kierros 8, lisää bensaa. Pääsioran päässä, kun tulin varikolta, joku ajoi täysiä kylkeen, ja ajoi itsekin suoran päässä seinään. Taas varikolle, sillä auton eturenkaat oli ihan vääntynyt. Kuudestoista. Viimisellä kierroksella olin kirinyt itseni viidenneksi, ja samalla sijalla tulin maaliin.

Tämmöstä multiplayerissä:tongue:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös