Siirtymäkausi 6 kilpailu
En ollut ajanut yhtään näitä Siirtymäkauden kisoja kun en oikein ole tykännyt niistä autoista mitä on ollut tms. mutta nyt huomasin että kisa on Blackwoodia väärinpäin ja ajattelin osallistua sillä että kiva ajaa väärinpäin välillä tätä rataa....
No kyllähän ne karsinat olikin sinne väärään suuntaan huristelua mutta sitten ku kisan semifinaalin aika-ajot alko niin ihmeteltiin ja todettiin että sehän on väärä rata nytten, eli Blacwood oikein päin!!!!!! mitä ihmettä ne maikkarin jannut on taas sekoillu???? kerranhan semmosen sateliitti kisanki piti olla väärään suuntaan mutta seki vaihdettin ihan paria päivää ennen kisan karsintojen alkamista normaaliksi blacwoodiksi!!!????
No takaisin tähän 30 kierroksen kisaan, mikä sitten ajettiin oikein päin...
Semifinaali oli semmosta taktiikan mietiskelyä ja huomasin siinä että ne minun edessä R2 ja takana R1 renkaat vaan paranee kierrosten lisääntyessä...Näillä samoilla säädöillä olen ajanut 5ja10 kierroksen kisatkin niin nyt vain ajattelin että katselee miten ne renkaat kuluu että käykö 1 vai 2 kertaa varikolla!
No se semifinaali meni yhdellä tankkauksella ja renkaat näytti siltä että hyvin ne kestää...
Sitten Finaaliin ja kilpailukaaviosta huomasin että Sharkattack ei mm. ollut ajanut kisaa ja minullla oli yllättäen selkeästi nopein kokonaisaika semissä
ohhoh! Ei muutakun finaaliin ja paalupaikalle rutiinikierroksella...
No sitten en tiedä oliko se mitenkä tarkotuksella tehtyä mutta tää yks japi445 ajaa 30 kierroksen kisassa ekassa mutkassa suoraan perään ja minä liuin takasiipirutussa ulkomutkaan, no sitten sain auton suoristetta ja siihen kanttarin kohdlle mentyäniin tää samainen japi445 tulee ku härkä ja kilkkaa minut sinne nurmikolle:thumbfh: siis kun kyseessä 30 kierroksen kisa niin eikö sitä ekaa mutkaa voi ajaa nätisti jonossa renkaita säästellen???? ihme touhua tuommoinen...
no kaikki painelee jo siellä pitkällä suoralla kun pääsen siitä shikaanista sillä romukasalla liikkeelle nurmikko spinnailujen takia ja koitin varoa etten spinnaa takaa tulevien eteen!
Kisan edetessä poimin kuskeja yksi kerrallaan radalla ohittaen tai sitten kun he menivät varikkopysähdykselle...
Ite tein varikkopysähdyksen joskus 23 kierroksella ja katoin että ei tartte renkaita vaihtaa että taaskin ihan hyvässä kunnossa ne... 29 kierroksen viimeisessä mutkassa johtoa kakkosena tulevaan lone1:een oli jotain 10 sekuntia suunnilleen(?) juuri kun olin kääntämäsää lähtösuoralle viimeiselle kierokselle niin ETURENGAS pamahtaa puhki, *erkule!!! Yks kierros jäljellä ja se rengas pirulainen puhkeaa
Miten voi olla mahollista!!
Oot ajanu yhteensä 60 kierrosta+ aika ajot ja sitten finaalin viimeselle kierrokselle lähdettäessä se rengas puhkee ja spinnailuja siinä vikassa mutkassa ja pääsin siitä liikkeelle ja taas ykkösmutkaan jarrutus ja spinnaus!! No sitten pääsin sinne pitkälle suoralle ''ENÄÄ TÄÄ KIERROS JÄLJELLÄ, ei kai toi toinenki rengas puhkea?!:nope:'' Päästin lonen ohi siellä suoran päässä ja nilkutin kakkosena maaliin ... sinne meni se taistelu ku ärsytti se ekan mutkan sabotaasi kun yritti mokoma romuttaa minun kisan
heihei 18 krediittiä mutta onneks sai sen 8 krediitiä lohdutuksena
Eli yhteenvetona kisasta: Maikkarin rata sekoilu ja puhjennut rengas ja ankara itutus! :alppu:
Minä täällä päivittelen sitä vieläkin että voi olla noin huono tuuri, vai kuluko ne renkaat just sen verran siinä ekan mutkan sladissa kun perään ajo ja sitten se spinnailu siinä shikaanin nurmikolla
En nyt ihan suoraan halua syytellä japia mutta eipä sieltä mitään anteeksi pyyntöjäkää kuulunut ja aikamoinen hinku tuntu sillä olevan ykköspaikalle siinä ekassa mutkassa....
Nii ja tietenki onnea voittajalle:alppu: & Kiitän kilpailukumppaneita (paitsi japia) ((vois vähän mietttiä ratkeeko se 30 kiekan kisa ekassa mutkassa...))