Onnea voitosta :ahem: Ne palkinnot vois kyllä olla kaikille kuskeille jotka pääsevät finaaliin asti eikä vain voittaja (ja mahdollisesti toinen ja kolmas) saavat palkintoja.Kauheeta kiirettä ei tarvinnut välisarjan kisassa pitää, settikin oli väärälle radalle...
Toisaalta mulla oli kyseisellä kombolla takana tunnin kisa joskus puolisen vuotta sitten, auttoi hieman vauhdin ylläpitoon.:doubtful:
Hyvää onnea siihen kisaan sitten! Taidan itsekin osallistua! :ahem:. Palkinnot voitais kyllä jakaa kaikille kuskeille jotka pääsee finaaliin! Ja samaan tyyliin kuin mestarisarjassa :thumbup: Jos haluut tietää paljonko bensaa kisaan (vähintään), mene yksinpeliin, laita se auto sille radalle ja laita se pakollinen varikkopysähdys ja kierrosmäärä ja käynnistä kisa. Laita tietenkin konekuski niin tiedät sitten!kerranki pääs ajeleen täl suosikki autol ja vauhti oli hyväämatka päätty sit siihe ku kipattiin ympäri ämpäri.no seuraavaks taas sit luistelu kelkal kisaa
Online tuo onnistuu helpoiten painamalla Ctrl+F12 - edellyttäen, että olet ajanut ko. rata/auto yhdistelmällä online kierroksia ja et ole muuttanut LFS:n nappimäärityksiä. Vastaava tieto tulee kirjoittamalla (online pelissä) "/w fuel".Jos haluut tietää paljonko bensaa kisaan (vähintään), mene yksinpeliin, laita se auto...
F12:lla saa esiin valikon, josta korjauksen voi laittaa pois päältä.milläpä juurikin saa auton sillai ettei siitä aina korjata joka hiton ruostekuppua joka varikkopysäyksellä? Kattelin tos ton uusinnan ja norppis ainakin kolhi kiesiänsä ihan hienosti ja kävi varikolla muutamas sekunnis, sitte ku meikä menee ja eikös vaa ala semmonenkin ruuvaus ja nysväys että oksat pois..
kaippa nuo laitto ilmastoinninkin kuntoon samalla ja vaihto tulpat.. Muuten oli kyllä kivaa ja hauskaa ja jännää ja muuta senkaltaista.
Tuo on LFS:n ominaisuus, eli noin niiden pitääkin toimia - kuten oikeassa elämässä. Auto kun auto niin renkaiden lämpö alkaa tippua jossain 15-20 kiekan jälkeen. Toki riippuen asetuksista. Yritin etsiä tarinaa tästä LFS:n ohjeista, mutta ei nyt taas sattunut silmään. Tässä ketjussa joskus viime keväänä kuitenkin käsiteltiin asiaa.mutta ihmeen kaupalla kestivät ja kisan lopussa lämmöt lähtivät taas erikoisesti jopa alaspäin.
Dodreams toteuttaa hyväksi todettua kaavaa, että keskeneräisistä jutuista ei paljoa pulista. Mutta pilottikausi alkoi maaliskuun alussa, joten eiköhän sieltä kuukauden sisällä jotain infoa ala tippua. Mainokset taisi TV:ssä alkaa helmikuussa.Onkos tuosta MNK-kaudesta 2010 tullut mitään tietoa?
Se on kyllä Rockingham eikä Rockham se rata minkä sä mainitsit. Toivottavasti se julkaistaan Kesällä ja/tai juuri ennen syksyä niin olis vähemmän odotusta.Dodreams toteuttaa hyväksi todettua kaavaa, että keskeneräisistä jutuista ei paljoa pulista. Mutta pilottikausi alkoi maaliskuun alussa, joten eiköhän sieltä kuukauden sisällä jotain infoa ala tippua. Mainokset taisi TV:ssä alkaa helmikuussa.
Suurimmaksi osaksi omana spekulointina voisi heittää vaikka sellaisia, että MNK 2:ssa voisi olla enemmän ratoja/autoja myös DEMO-lisenssillä ajavalle. (tämä luonnollisesti vaatisi LFS:n suostumuksen) Myöskin aikaan perustuva veloitus-systeemi olisi enemmän kuin tervetullut. (iRacingin tapaan) LFS S2 on nyt oletettavasti viimeisessä versiossaan. Mikäli kauan odotettu S3 julkaistaan vuoden sisällä saattaa sekin tuoda jotain uutta peliin. LFS:n porukat ovat aika tuppisuuna tuosta versiosta, mutta ainakin ensimmäinen oikea rata tulee siihen (Englannin Rockham) ja ehkä autojen äänimaailmaan muutoksia.
Antaa ajan kulua vielä muutaman viikon...
EDIT: ja se, että uusi kausi ylipäätään tulee, mainittiin tuossa joulun uutiskirjeessä: "...Palvelu uudistuu seuraavalla kaudella, uudistuksesta informoimme tarkemmin ennen kauden alkua..."
Vaikka varsinaisia häiriköitä ei ole vastaan tullut on kiinnittänyt huomiota, että joillekkin on tullut tavaksi oikaista siitä BW:n ensimmäisstä shikaanista niin, että kiertää sen vasemmalta.Häiriköitäkään ei ole tullut yhtään vastaan.
Siihen vois lisätä myöskin kiellettyjä alueita ja/tai vois käyttää airiota sen takia.Vaikka varsinaisia häiriköitä ei ole vastaan tullut on kiinnittänyt huomiota, että joillekkin on tullut tavaksi oikaista siitä BW:n ensimmäisstä shikaanista niin, että kiertää sen vasemmalta.
Näistä "karvattomista" ei kisan kannalta kuitenkaan yleensä ole pahemmin haittaa ja kun karvat aikanaan heillekkin kasvavat, kasvaa ymmärryskin.
Olisi kuitenkin hyvä, että "oikeisiin kisoihin" lisättäisiin ne renkaat tai muut esteet niille radoille, joilla oikaisu on mahdollista. Ainakin Aston ja Fernbay. Tästä Blackwoodista ei ole niin väliä.
Ne tapaukset mitä olen nähnyt ajelevat jatkuvasti sitä kautta. Vaikka ajavat rauhassa ja erillään muista kuiskeista.Juu kannatan myös jonkinlaista oikaisun estoa. Mutta Blackwoodin ekan shikaanin ohitus vasemmalta on paremminkin pelastustie. Siinä ei voita aikaa, mutta voi säästyä kolareilta