Haittaisi sen verran että keskikastissa näkymään totutut Williams ja RedBull olisivat edellä.Ei näköjään kauheesti haittaisi :thumbup:
jep, en tosin usko että kovinkaan moni lähtee edes softeilla liikkeelle kisassa :doubtful:Nyt menee sitten arpapeliksi, kun laitetaan eri määrä löpöä ja uusia pehmeitä ei riitä kaikille. Kärkipään nimistä ei silti liene epäilystä.
Uskon Kimin ajavan top-5vitoseen.Nyt menee sitten arpapeliksi, kun laitetaan eri määrä löpöä ja uusia pehmeitä ei riitä kaikille. Kärkipään nimistä ei silti liene epäilystä.
Yksi iskemätön setti pitäisi olla aika lailla kaikilla. Mielenkiintoisempi kysymys on, kannattaisiko se jättää kisaan lyhyttä stinttiä varten.Nyt menee sitten arpapeliksi, kun laitetaan eri määrä löpöä ja uusia pehmeitä ei riitä kaikille. Kärkipään nimistä ei silti liene epäilystä.
Sir, pretty valid point you got there.Yksi iskemätön setti pitäisi olla aika lailla kaikilla. Mielenkiintoisempi kysymys on, kannattaisiko se jättää kisaan lyhyttä stinttiä varten.
Rahat ei selvästikään menny kaivoon viimeiseltä 1.5 vuodelta. Kannattaa ehkä siis skipata 1 vuosi, jotta dominoidaan n. joka kolmas vuosi etc.Kuinkahan Hondan tehtaalla revitään hiuksia, monta vuotta hakattiin päätä seinään ja tuhlattiin rahaa ilman tuloksia... Myydään talli ja ensimmäisessä kisassa ainakin vielä vaikuttaa ylivoimaiselta...
Sepä se. Noilla ei taida vähän käytettyinäkään tehdä juuri mitään. Ellei lähdetä Saton "ajetaan vain kierros"-taktiikkaan. (Taisi tosin ajaa kaksi.)Yksi iskemätön setti pitäisi olla aika lailla kaikilla. Mielenkiintoisempi kysymys on, kannattaisiko se jättää kisaan lyhyttä stinttiä varten.
Veikkaisin, että lämmittelevät noita kovempia renkaita. Näytti molemmat olevan kovilla.Ferrarit vetää bensankulutusta? Mitäs hyötyä siitä vai muuttuiko säännöt takaisin?
Ei menny rahat kaivoon Brawn GP:n kannalta...Rahat ei selvästikään menny kaivoon viimeiseltä 1.5 vuodelta. Kannattaa ehkä siis skipata 1 vuosi, jotta dominoidaan n. joka kolmas vuosi etc.
Minulle ei oikein ole selvinnyt, meneekö niistä suorituskyky tyystin ensimmäisessä käytössä... Nopeuden hidastumisessa itse stintillähän on kyse siitäkin, että rengas lämpenee liikaa ja on siksi huono. Silloin muinoin, kun slickseillä edellisen kerran ajettiin, renkaiden "karkaisu" lämmittämällä ne kerran ennen kisakäyttöä saattoi jopa parantaa niiden suorituskykyä pitkällä vedolla.Sepä se. Noilla ei taida vähän käytettyinäkään tehdä juuri mitään. Ellei lähdetä Saton "ajetaan vain kierros"-taktiikkaan. (Taisi tosin ajaa kaksi.)