No niiden kisavauhtia ja luotettavuutta ei ole vielä nähty.Brawn
Unohtakaa ne puheet tasaisuudesta.
samaa olin toitottamassa.. joko uskotte että vauhti on aitoa?Kektä väitti talvella että brawn ajaa mainosvetoja heheheheheehhehehehehe brawn ottaa huomenna kaksoisvoiton jos pelit kestää, muut vikisee...
Eli riittää joka sessioon, muttei joka yritykselle, ainakaan tuoreina.Molempia seoksia on käytössä viisi rengaskertaa. Ainakin suurin osa käytti yhden setin harjoituksissa, joten neljä rengaskertaa pitäisi saada riittämään kolmeen sessioon. Kärkitallit käyttivät vain yhden setin pehmeää rengasta ensimmäisessä sessiossa, mutta esim. Hamilton kaksi.
Höpsis. Brawnit kärkeen ja Toro Rossot, Force Indiat, Mclarenit sekä Piquet hännille. Muut sitten arvalla siihen väliin.Näillä eroilla menee kyllä aika-ajoveikkaukset tällä kaudella aika kiharaisiksi.
Joo, mutta onhan se niin että suurimmat asiantuntijat löytyy boardiltaKektä väitti talvella että brawn ajaa mainosvetoja heheheheheehhehehehehe brawn ottaa huomenna kaksoisvoiton jos pelit kestää, muut vikisee...
Ei näköjään kauheesti haittaisi :thumbup:Hondan lussuilla koneilla olis vauhtia 0.5sek vähempi.
Oli parantamassa mutta vikalla sektorilla tapahtui jotain..Ajoiko Räikkönen toista nopeaa kierrosta? En itse ainakaan muista nähneeni eikä selostajat puhuneet mitään.
14 kierrosta räikösella kasassa kuten massallakin.Ajoiko Räikkönen toista nopeaa kierrosta? En itse ainakaan muista nähneeni eikä selostajat puhuneet mitään.