Niin juu, jos ne ei ala heti grainautua. Muutoin kyllä puheiden perustella niillä ei paljon päälle kolmea vahvaa kierrosta vedetä.Minulle ei oikein ole selvinnyt, meneekö niistä suorituskyky tyystin ensimmäisessä käytössä... Nopeuden hidastumisessa itse stintillähän on kyse siitäkin, että rengas lämpenee liikaa ja on siksi huono. Silloin muinoin, kun slickseillä edellisen kerran ajettiin, renkaiden "karkaisu" lämmittämällä ne kerran ennen kisakäyttöä saattoi jopa parantaa niiden suorituskykyä pitkällä vedolla.
Veikkaan että Honda tosta jotenkin vielä tulee / on taustalla tekemisissä.... voihan toki olla että Japanilainen ylpeys ei anna Hondan olla jatkossa Brawnin kanssa ainakaan suoraan tekemisissä.Ei menny rahat kaivoon Brawn GP:n kannalta...
Hondan tästä ei mielestäni hyödy mitenkään, mitä tarkoitin...
Mun mielestä hyvä suoritus Kimiltä.Sellanen. Kimi hävis Massalle ja 9 paikka. ei kovin hyvin jos vois sanoa
No tässähän sen näkee että kuski kun kuski on voittaja jos auto on paras. Kuka oikeesti väittäis että Barrichello oli voittajasuosikki ilman BrawnGP:tä ennen kautta?Huomenna Englannissa. Button - Zero to Hero, Hamilton - Hero to Zero
Ilmeisesti 2-3h ?Millos ne bensamäärät tulee kaikkien tietoisuutee?