gin
Aikuisten leikisti
Miten on mahdollista.Kubicalle varoitus keltasten alueella tehdystä parhaasta ajasta. Hamiltonille toinen sakko ylinopeudesta varikolla....
Mclarenin täytyy olla jokin sketsishow.
Miten on mahdollista.Kubicalle varoitus keltasten alueella tehdystä parhaasta ajasta. Hamiltonille toinen sakko ylinopeudesta varikolla....
Enpä tiedä. Kun katseli niiden ajoa, niin kyllä ne näytti ihan tosissaan ajavan. Huomennahan se nähdään, mutta en usko Australian kaltaiseen dominanssiin, missä ne veteli painavimpina ekaan riviin.Itselleni hypähti mieleen ajatus, että mikäli BGP:n vauhdin piilottelu harkoissa ja/tai aika-ajoissa/kisassa johtuu epävarmuudesta vaihdelaatikon kanssa. Ja myöskin moottoria on helppo tällä tavoin säästellää. Nythän harkoissa se vaihdelaatikko petti, syytäkin hidasteluun näyttää olevan. Jos sitä vauhtia riittää niin paljon, niin turhahan sitä kaikkea on käyttää. Säästyypä vehkeet ainakin.
Joo ylimalkaan asiasta on puhuttu. Mihin luulit että niitä akkuja laitetaan?Kimi sanoi Tulosruudussa ohjaamon savun tulleen nimenomaan KERS:n akuista. Eli ilmeisesti ne on sijoitettu juuri sinne kuskin jalkojen alle, ja korkeajännitekaapelointi on luultavasti vedetty penkin alta. Eikös se niin ollut että juuri siitä penkin alta ei pitänyt vetää mitään kaapeleita, koska se olisi turhan vaarallista kuljettajalle? :doubtful:
Ei tuo bensatankin ale sijotelelu tunnu kovin turvalliselta sekään.Rellullahan KERS:in akut on sijoitettu tankin alle.
Kovin terveelliseltä Kimin kohtaama tilanne ei todellakaan näyttänyt. Radiossa taidettiin mainita toisenkin osion lopussa KERS:in ongelmista.
No elektroniikkapaloissa syntyy yleensä myrkyllisiä kaasuja, jopa hermomyrkkyjä. Paha mennä sanomaan onko Ferrari ottanu huomioon mahdolliset käryämistapaukset ja suunnitellu aineet niin että ei muodostu hengenvaarallisia yhdisteitä palaessa. Lähinnä aineet sisältää lasikuitua, piitä, muoveja, joitakin metalleja, jne... ihan mitä tahansa taivaan ja maan väliltä riippuen osista.Joo ylimalkaan asiasta on puhuttu. Mihin luulit että niitä akkuja laitetaan?
Kimiä ei ottanut paineita. Kuinka myrkyllisiä noi kaasut on ja mikä on FIAn vastuu jos jotain tapahtuu...? Ehkä ei gubbeja kiinnosta...
ei niillä ole mitään eroa. Englannin kielessä asfaltista voidaan käytää montaa eri sanaa. tarmac-pinnoite....hehehehEikös asphaltti ole normaalimpi ja tarmac harvemmin käytetty matsku?
Pitäisin kyllä Kevlarista tehtyjä tankkeja turvallisina KERS:inkin aikana.Ei tuo bensatankin ale sijotelelu tunnu kovin turvalliselta sekään.
En enää muista kuinka kauan säiliöt kestää tulipaloa? Tuskin on mietitty uudestaan säiliöiden vaatimuksia senjälkeen kun joku keksi laittaa ne akut niiden alle....
Ehkä niin on mutta vaatimukset ovat ehkä muuttuneet? JokPitäisin kyllä Kevlarista tehtyjä tankkeja turvallisina KERS:inkin aikana.
Ennen kaikkea: Kuljettajan pitää sujauttaa TAIKAVIITTA päälleen. Sehän sentään suojaa ydinlaskeutumaltakin. Vaikkei sateelta suojaakaan.2010 FIA lanseeraa formuloihin intistäkin tutun suojeluhälytyksen, rattiin syttyy iso punainen vilkkuvalo ja kuljettajalla aikaa 10s laittaa kaasunaamari päähän. Näin vältytään mahdollisilta vaaratilanteilta myös kemiallisia hyökkäyksiä vastaan
Ja antropiinipiikki rintataskussa valmiina jos keskushermosto lamautuu.
Tojot on lipsunu huolella koko viikonlopun. Ei taida rata oikein sopia heidän autolleen.ohhoh toyota kävi vähän pihalla.