kyllähän se on selvä että muutoksia täytyy tulla johtoportaassa. Onko se sitten Baldisseri jolla on suurin vastuu taktiikoista ja onko hän tehnyt nämä surkeat päätökset? En tiedä, mutta jos on niin fudut vaan!
Fudut on yks vaihtoehto. Yks on se että ne vain yksinkertaisesti myöntää tosiasiat. Laskeutuu alas italiasen stallionin testosteronin kyllästämältä pedestaalilta ja alkaa miettiä että miten tulisi oikeesti toimia.
Lopettavat sen ylimielisen asioiden olettamisen, josta hommat lähtee rullaa. Panikointi myös pois. Tästä seuraa se että ne osaa reagoida asioihin niiden vaatimalla tasolla.
Viikendin virheet olisi ollut todella helppo korjata:
1. Älkää olettako mitään. Ajakaa loppuun asti kaikissa Q sessioissa niin nopeasti kuin voitte ja niin kevyillä kun voitte.
2. Viimeinen aika-ajo sessio sitten täysin toisinpäin, koska Ferrarit ei vain kulje niin lujaa kun muut, joten paljon bensaa
3. Kun on paljon bensaa kisan alussa, eikä tiedetä tulee vettä ja milloin tulee, on paljon aikaa pelata varikolle tulolla.
4. Kun tullaan vaihtaan renkaita, oikeasti katsotaan onko siellä sadetta vai ei -> hyvin helppo päättää renkaista. Ei mennä täysin kuivalle radalla full weteillä.
Tilastomatikkaa + faktoja + ei panikoituja päätöksiä. Kyllä te sen osaatte Ferrari, ennenkin olette osanneet.