Punaiselta hyvät informaatiot eri vaihtoehdoista kuivalle radalle. Pakko se vain on sanoa, että tuo B ei paremmalta vaihtoehdolta tunnu, sillä siinä tulee rajusti turpiin, kun vastustaja saa uudet pehmeät alle, itsellä ollessa kuluneet kovat renkaat alla. Eroa kertyy joka kierroksella selvästi, toki itse pääsee sitten hyökkäämään uudemmilla renkailla, mutta jossei se toinen omiaan tuhoa (eikä normaalitilanteessa varmasti tuhoa), ei samanlaisella autolla ole kuivalla kelillä mahdollisuutta ohitukseen, vaikka renkaista pienen edun saisikin. A-vaihtoehdossa, jos tulisi heti perässä varikolle todennäköisyys ohitukseen olisi paljon suurempi, juuri noiden muuttujien takia, jotka voisivat joskus kääntyä omaksi eduksi ja jos pystyisi itse ajamaan huikean sisääntulokierroksen.
Tietysti tuo puoltaa vaihtoehtoa B, jos epäillään sateen alkavan. Minusta Ferrari tänään siltikin sähläsi Alonson taktiikan kanssa, mutta ei tuo mikään emämunaus ollut. Ei siinä yhtään sijaa hävitty ja lopulta laulu loppui sitten konerikkoon. Eikä tuo myöskään harmita yhtään, toisin kuin jos Massa olisi ollut se, jota olisi pidetty radalla.