Ferrarin huonot taktiikat

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
On tuo Maranellossa aikamoinen meininki varmaan. Sen lisäksi että rengastaktiikat oli mitä oli niin KERSsit poksuu eikä puhtaita visiirejä tule ajoissa.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Viikonlopun positiivinen anti Ferrarilla: vaatimattomat kolme KERS-ongelmaa eikä kukaan luojan kiitos ottanut pahempia tällejä.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
Välikelin pyörillä olisi ehkä ollut enemmän peliaikaa, joten sikäli homma oli huonosti päätetty.
Mielestäni juurikin näin. Jos pakko tulla sisään ku löpö loppuu ja todetaan että sade tulee 5-6 minsan sisään = n.3 kierrosta. Laitetaan välikelin nakit alle(edit. tai täysin normit slicksit, koska kuitenkin pitää mennä vaihtaa kun vettä tulee).

Tässä toki sen verran annettava anteeksi ferkulle, että kun tuolla tulee vettä siellä tulee vettä. Siis todella tulee vettä, joten heti käytti sen tilastomatikaa + faktakortin sillä osin oikein. Mutta silti väärin.

Eli jos vettä tulee 2 kierroksen sisään ja on välikelin nakit, niiden on pakko mennä heti vaihtaan ne fullwettiin.
 
Viimeksi muokattu:

Leo

User
Liittynyt
14.1.2008
Viestit
530
Sijainti
Location
Näyttää siltä, että Ferrarilla tehdään päätöksiä tunteella. Kimillä oli kilpailu mennä pieleen Alonson takana ja päättivät ottaa riskin. Prosentit onnistumiseen olivat noin 10-15%. Ootteko muuten huomanneet, että Brawn gp:n auto muistuttaa Shumin mestaruus autoja paljon enemmän kuin F60.

Eli rahaa kyllä Ferrarilla on, mutta osa menestys tekijöistä on poissa. Ryhdistys liike on tehtävä ennen kuin on liian myöhäistä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Lopettavat sen ylimielisen asioiden olettamisen, josta hommat lähtee rullaa. Panikointi myös pois. Tästä seuraa se että ne osaa reagoida asioihin niiden vaatimalla tasolla.

Viikendin virheet olisi ollut todella helppo korjata:

1. Älkää olettako mitään. Ajakaa loppuun asti kaikissa Q sessioissa niin nopeasti kuin voitte ja niin kevyillä kun voitte.

2. Viimeinen aika-ajo sessio sitten täysin toisinpäin, koska Ferrarit ei vain kulje niin lujaa kun muut, joten paljon bensaa

3. Kun on paljon bensaa kisan alussa, eikä tiedetä tulee vettä ja milloin tulee, on paljon aikaa pelata varikolle tulolla.

4. Kun tullaan vaihtaan renkaita, oikeasti katsotaan onko siellä sadetta vai ei -> hyvin helppo päättää renkaista. Ei mennä täysin kuivalle radalla full weteillä.

Tilastomatikkaa + faktoja + ei panikoituja päätöksiä. Kyllä te sen osaatte Ferrari, ennenkin olette osanneet.
Hyvä postaus! Rationaalisuutta peliin. Sitä kaivattais.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ens kisaan jossa on epävarmaa sään suhteen, ferkku lähtee varmuuden vuoksi pelkillä vanteilla.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Eikös Kimin kisa mennytkään läskiksi vain, koska Schumi oli jälleen varikkomuurilla? Tämähän on jo enemmän sääntö kuin poikkeus.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jotain kertoo sekin että Ferrari on nyt Force Indian kanssa ainoa jolla ei ole vielä pisteitä tällä kaudella.
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
Okei, Ferrarin tuloksista voi selvästi päätellä että nyt kustaan ja urakalla!

Nyt siellä on ihan väärä mies tallipäällikkönä! Domenicali ulos ja joku muu tilalle. HETI!

Todt takasin vaikka väkisin tai joku muu tilalle.. Ferrarin paskat taktiikat alko samaan aikaan ku todt poistui, sateen kanssa on oltu ihan hukassa, uhkapelit ei oo osunu kertaakaan kohdalleen.

Ferrarin johdolla ei oo yksinkertasesti enää sitä pelisilmää kuin ennen oli. :thumbdown
Kaiken lisäksi, Ferrarin auto ei ole huono, sillä voitas olla kolmantena mm-tilastossa jos kaverit ei kusis taktiikoita... Brawnillakin olis nolla pistettä jos niillä ois yhtä huonot taktiikat, hyvälläkään autolla ei paikata tälläsiä mokia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Murre

Well-known member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
880
Eiköhän oikea Ferrari nähdä jo Kiinassa. Australian viikonloppu nyt meni kauden aloituksen piikkiin, oli siellä paljon muitakin alisuorittajia. Jos muutamat asiat olisivat menneet toisin, olisi jälki voinut olla ihan hyvää.
Nyt Malesiassa vauhtia tuntui olevan jo paremmin. Aika-ajossa käynyt taktiikkavirhe oli erittäin valitettava, onneksi sentään edes Kimi pääsi jatkoon. Kisa oli sellaista arvontaa, että siitä on turha vetää johtopäätöksiä.
Brawnin vauhti on huimaa, mutta eiköhän se oteta vielä kiinni. Kiinassa ollaan jo lähempänä. :thumbup:
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Kaikkein kuvaavinta oli oikeastaan se kun arvottiin uusintastarttia ja Kimi kävi shortseissaan ottamassa jääkaapista kokiksen ja jäätelön ja käveli virne naamalla jonnekin. Enää ei Kimiäkään vituta, tilanne on niin surkuhupaisa että voi oikeastaan vain antaa tallin hajota italialaisten touhuihin ja keskittyä elämän parempiin puoliin :alppu:

Ei kai tässä suomalaiskatsojanakaan enää niin paljon vituta kuin joskus viime vuonna, peli on jo menetetty niin voi yrittää keskittyä vaikkapa kisojen puolueettomaan seuraamiseen.
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Okei, Ferrarin tuloksista voi selvästi päätellä että nyt kustaan ja urakalla!

Nyt siellä on ihan väärä mies tallipäällikkönä! Domenicali ulos ja joku muu tilalle. HETI!

Todt takasin vaikka väkisin tai joku muu tilalle.. Ferrarin paskat taktiikat alko samaan aikaan ku todt poistui, sateen kanssa on oltu ihan hukassa, uhkapelit ei oo osunu kertaakaan kohdalleen.

Ferrarin johdolla ei oo yksinkertasesti enää sitä pelisilmää kuin ennen oli. :thumbdown
Kaiken lisäksi, Ferrarin auto ei ole huono, sillä voitas olla kolmantena mm-tilastossa jos kaverit ei kusis taktiikoita... Brawnillakin olis nolla pistettä jos niillä ois yhtä huonot taktiikat, hyvälläkään autolla ei paikata tälläsiä mokia
Sori nyt vaan, mut Ferrarilla taktiikat lähti meneen alamäkee heti, ku Brawn jäi pois sieltä, lopullisesti toki lähti meneen persmäkee ku Todt lopetti tallipäälikkönä. :jaska:
Tolla menolla ku ne jatkaa, niin niillä on enskaudella numerot 18 ja 19. :doubtful:
 
Ylös