Jäsenen cesar tuoreimmat tapahtumat

  • cesar vastasi viestiketjuun Monte Carlo -ralli 2024.
    Siitä vaan reporttia, jos alkaa ahistelemaan.
  • cesar vastasi viestiketjuun Monte Carlo -ralli 2024.
    Kuvakulmista puheenollen, niin alla oleva sijoittelu omasta mielestä täydellinen.
  • cesar reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa FIA rakentaa rallia.: Like Like.
    Sunnuntain kokonaisajasta ei puhuttu koko sunnuntain aikana ennen tuota tulosliuskaa mitenkään eikä välituloksia näytetty. Niissähän...
  • cesar reagoi jäsenen Pynski viestiin ketjussa Monte Carlo -ralli 2024: Like Like.
    Onneksi WRCllä työskentelee vanhoja rallivideoita runsaasti kuluttanut työntekijä. Oli meinaa myös muutamassa Rally2ssa sama (ja se...
  • cesar reagoi jäsenen Fiesta viestiin ketjussa MM-rallikausi 2024: Like Like.
    Aika hyvä kuitti Jouhkilta. Jos tuo ei ole sarkasmia niin mikä on : "Norjalainen oli rallin kuudes, jääden yli viisi ja puoli...
  • cesar vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Aika klassikkokamaa kyllä. A-luokan höynäytys.
  • cesar reagoi jäsenen MVRX viestiin ketjussa FIA rakentaa rallia.: Like Like.
    Muistan tarinan, kun Hirvosen Fiestan alle meneviin renkaisiin maalattiin hopatussilla nastat. Muut kävivät vakoilemassa ”tehdastallin”...
  • cesar vastasi viestiketjuun Suunnittele oma ralli.
    Menee kyllä samaan kategoriaan, kun Speedy miksas 48 tuntia putkeen.
  • cesar reagoi jäsenen Ojarumpu viestiin ketjussa Suunnittele oma ralli: Like Like.
    Repesin spontaanisti ääneen tälle lauseelle :D
  • cesar vastasi viestiketjuun Suunnittele oma ralli.
    Oli muuten ihan hyvä erikoiskoe, jossa oli ihan hyvä paikkakin!
  • cesar reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Suunnittele oma ralli: Like Like.
    Tiennimistä muistan jo ulkoa että tämähän on Kangashäkin erikoiskoe https://www.rally-maps.com/1000-Lakes-Rally-2011/Kangash%C3%A4kki
  • cesar vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Tuli mieleen, että jos haluaisi tuota ns. Rally2-autoihin siirtymistä miettiä jollain hyvin etäisellä tasolla, niin ehkä esimerkiksi...
  • cesar reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Monte Carlo -ralli 2024: Like Like.
    Olipahan huima suoritus Neuvilleltä, niin poweri kuin koko rallikin. Hattu päästä.
  • cesar vastasi viestiketjuun Monte Carlo -ralli 2024.
    Kovaa tekemistä Neuvillelta. Vaikuttaisi, että Hyundai on tikissä. Ott joutuu tiputtamaan selityslaatikosta -50% pois.
  • cesar vastasi viestiketjuun Monte Carlo -ralli 2024.
    Ehkä tämä uusi pistelaskusysteemi on vain nerokas suunnitelma FIA:lta. Kun kasetti on lopullisesti jumissa kaikesta laskemisesta...
Ylös