Jäsenen speedman uusimmat tuotokset

  1. F1-oheisluokat 2026

    Tuliko nuo maaliin kuin köyhän talon porsaat jonossa?
  2. F1-oheisluokat 2026

    Melkein sanoisin, että Tuuksn kohtalon startti sunnuntaina. Jos nyt ei tule vähintään kolmosta, vaikeaksi menee.
  3. Cadillac 2026: MURICAAA

    Niin, onko maanantaikappaleita? Nuohan tehdään hyvin pitkälle käsityönä, onhan noita viallisia ollut. Senhän huomaa vasta, kun ajetaan enemmän
  4. Cadillac 2026: MURICAAA

    Halli se jaksaa jankuttaa. Bottas on fiksu ja todennut, että stressi saa riittää. Nyt nautitaan isoa liksaa, ajellaan terveisiä ja hengaillaan kauniin vaimon kanssa. Kohta eläkkeelle muihin harrastuksiin. Kyllä kelpaa. Miksi puristaa rattia, kun ei tarvitse.
  5. Kalle Rovanperä ja Tuukka Taponen. Seuraavat suomalaiset supertähdet autourheilun kuninkuusluokassa F1:ssä? 🏁🏎

    Ai niin kuin F1? Se juna meni jo. Jos koskaan edes tuli. Sellainen Fuji-vuori jota Kallekaan ei kapua, mutta GT tai jopa LMP autoihin👍 mii laiks🙂
  6. F1-oheisluokat 2026

    Olikohan niin, että TT katsottiin vuosi sitten 2 kategorian kuskiksi ja siksi laitettiin siihen talliin. ....tai AAW näki, että ei taida tulla Tuukasta F1 kuskia tulla = taustajoukot kertoneet tms ja annetaan vielä vuodeksi mahdollisuus. Minulle alkaa tulla käsitys, että jo F3 tasolla rahalla...
  7. F1-oheisluokat 2026

    Näin on. Iltapaskassa:"vihdoin huippusijoitus". Anna mun kaikki kestää...
  8. F1-oheisluokat 2026

    Jaaha P9 Taposelle sprinttiin.
  9. F1-oheisluokat 2026

    Päässyt ja päässyt. Rahalla saa ja F2:lla, öh, pääsee. Luulen, että budjettiin kaatui. Nyr, kun ei taida mestaruutta tulla, niin todella vaikeaksi menee. Olisihan Ferkulla GT3 ja WEC, mutta Suomisponssit kysyy:" mitä noi on?"
  10. #6 Nico Rosberg - Vain mestaruus puuttui

    Komppaan edellistä. Kuskina yksi kaikkien aikojen parhaita, mutta tavat millä toimi, no no. Schumista voi hyvin sanoa, että total commintment.
  11. Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Oliko tosiaan? Eli kierrosajat olivat verrannollisia aika-ajoihin, toki polttoainemäätä huomioiden?
  12. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Unohtamatta, että noihin hommiin käsittääkseni piti melkein tapella, että pääsi. Tulijoita kymmrniä kertoja enemmän, kun esineellistämiseksi pääsi😃
  13. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Huoh.... joskus mietin mistä johtuu, että jotkut päästävät sormisraan tuollaisia kommentteja...en ole keksinyt. Kerro sinä mitä päässäsi liikkuu, jos liikkuu
  14. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Jep, näin alas on vajottu...
  15. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Mikähän tosiaan Bottasta (vai autoa) vaivaa. Onko Valtteri aina koekaniini setupille, joka ei toimi.
Ylös