Halli se jaksaa jankuttaa. Bottas on fiksu ja todennut, että stressi saa riittää.
Nyt nautitaan isoa liksaa, ajellaan terveisiä ja hengaillaan kauniin vaimon kanssa.
Kohta eläkkeelle muihin harrastuksiin.
Kyllä kelpaa. Miksi puristaa rattia, kun ei tarvitse.
Olikohan niin, että TT katsottiin vuosi sitten 2 kategorian kuskiksi ja siksi laitettiin siihen talliin.
....tai AAW näki, että ei taida tulla Tuukasta F1 kuskia tulla = taustajoukot kertoneet tms ja annetaan vielä vuodeksi mahdollisuus.
Minulle alkaa tulla käsitys, että jo F3 tasolla rahalla...
Päässyt ja päässyt.
Rahalla saa ja F2:lla, öh, pääsee.
Luulen, että budjettiin kaatui.
Nyr, kun ei taida mestaruutta tulla, niin todella vaikeaksi menee.
Olisihan Ferkulla GT3 ja WEC, mutta Suomisponssit kysyy:" mitä noi on?"
Huoh.... joskus mietin mistä johtuu, että jotkut päästävät sormisraan tuollaisia kommentteja...en ole keksinyt. Kerro sinä mitä päässäsi liikkuu, jos liikkuu