Bukko
Voorumisti
- Liittynyt
- 26.3.2019
- Viestit
- 3468
Itse odotin tasaista vääntöä, mutta tuohan on selkeä upgreidaus Schumacheriin nähden..Hulk on ollut kyll positiivinen yllätys. Ajattelin että Magnussen pyyhkii lattiaa mennen tulle ja palatessa.
Itse odotin tasaista vääntöä, mutta tuohan on selkeä upgreidaus Schumacheriin nähden..Hulk on ollut kyll positiivinen yllätys. Ajattelin että Magnussen pyyhkii lattiaa mennen tulle ja palatessa.
Ei tarvi edes yrittää mitään poikkeuksellista, kun helpoin ja turvallisin tapa on vaan odottaa drs-suoralle ja ohittaa nappia painamalla. Jotain poikkeuksia tietysti välillä onneksi näkee, mutta harvinaista herkkua. Harvoin mitään kunnollisia rinta-rinnan -vääntöjäkään nähdään kun ohitus on monesti taputeltu jo ennen mutkaa.Samaa mieltä. Jotain on poistunut DRSn myötä. Kuskit luottaa siihen varmaan niin paljon, että kunnon kilvan ajo on vähentynyt huomattavasti, tai jotain.
En ole koskaan tykännyt keinotekoisesta "turboboost" napista, joka kuuluu lähinnä peleihin
Kävisikö siinä lopulta kuitenkin niin, että ilman drs:ää nähtäisiin edelleen vain harvoin niitä rintarinnan vääntöjä eikä juuri muuta?Toisin sanoen ohitusten määrä vähenisi radikaalisti ennen drs:ää olevaan aikaan?Ei tarvi edes yrittää mitään poikkeuksellista, kun helpoin ja turvallisin tapa on vaan odottaa drs-suoralle ja ohittaa nappia painamalla. Jotain poikkeuksia tietysti välillä onneksi näkee, mutta harvinaista herkkua. Harvoin mitään kunnollisia rinta-rinnan -vääntöjäkään nähdään kun ohitus on monesti taputeltu jo ennen mutkaa.
Masi oli Supercars-sarjan työtehtävissä, minne hän palasi saatuaan FIA:ta fudut.Onko sattumaa että Michael Masi on paikan päällä.
Leclerkillä sattunut useampi vastaava kolhu, ihan rutiinisuoritusLeclerc yritti Strollin ohitusta ulkokautta ja käänsi eteen. Leclercin oma vika mielestäni.
Supercars-sarja on FIA:n hallintaan kuuluva sarja.Masi oli Supercars-sarjan työtehtävissä, minne hän palasi saatuaan FIA:ta fudut.
Supercars-sarja oli mukana albert parkissa täyteluokkana. Aussien koppiautosarja on pitkään ajanut omat kisana kotimaansa Gp:n yhteydessä.Supercars-sarja on FIA:n hallintaan kuuluva sarja.
Perez olisi varmaan päässyt kakkoseksi jos olisi itse pitänyt aika-ajoissa Red Bullinsa pois hiekoilta.Red Bull ajatti autoja Australiassa 10 heppaa alitehoisena. Kätevää. Verstappen on silti kärjessä, mutta Perez ei pääse kakkoseksi, ja mestaruustaisto kuivuu kasaan.
Remarkable: 'Red Bull's gap was smaller due to 10 hp less' - GPblog
Juu eikö. Kumma kun sua ei ole näkynyt noiden nimekkäiden suunnittelijoiden joukossa, vaan olet täällä ylimielisesti urostelemassa. Jos asia olis helppoa, niin kaikkihan sitä tekis. Red Bull onnistui näinkin yksinkertaisessa asiassa silti huomattavasti muita paremmin. Olikohan vain tuuria vai johtuiko muita paremmasta suunnittelijasta...?Kummallista, että noinkin yksinkertaisen asian voi ryssiä kuin avattavan takasiiven. Vai onko se illuusio, joka johtuu siitä, että kaikki vähänkään pidemmät suorat ovat nykyään "DRS-alueita"? Auto on siis hidas suorilla.
Kyllä vain. Ponttooneistahan se vauhti pitäisi nähdä. Takasiivistä tuskin edes eroja huomaa ilman suurennuslasia. Ei ihme että pääsuunnittelija sai lähtöpassit, kun DRS ei toimi.Kummallista, että noinkin yksinkertaisen asian voi ryssiä kuin avattavan takasiiven. Vai onko se illuusio, joka johtuu siitä, että kaikki vähänkään pidemmät suorat ovat nykyään "DRS-alueita"? Auto on siis hidas suorilla.
Niissä on jättimäiset erot kun oli vertailussa RB, MB ja Ferrari.Kyllä vain. Ponttooneistahan se vauhti pitäisi nähdä. Takasiivistä tuskin edes eroja huomaa ilman suurennuslasia. Ei ihme että pääsuunnittelija sai lähtöpassit, kun DRS ei toimi.
Takasiiven suuret erot luulisi olevan helposti kopioitavissa. Pitäisi varmaan saada mikroskooppisella tasolla oikein tehtyä.Niissä on jättimäiset erot kun oli vertailussa RB, MB ja Ferrari.
Kyseessä lienee enemmän koko auton aerokonsepti ja miten ilma ohjataan takasiivelle. RB nähtävästi ohjaa virtauksia takasiivelle "normaalia" enemmän, koska myös sen aukaiseminen vaikuttaa enemmän.Takasiiven suuret erot luulisi olevan helposti kopioitavissa. Pitäisi varmaan saada mikroskooppisella tasolla oikein tehtyä.